Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.11.09 - klo:17:53Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?Vaihda se äkkiä autoon, eli volkkariin.
Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?
No nytpä ei ainakaan tullut vinkkiä, mitä kannattas kuunnella
Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 03.11.09 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.11.09 - klo:17:53Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?Vaihda se äkkiä autoon, eli volkkariin. Siihennähden että sulla on hyvä traktorimaku,tuo neuvo on ihan asiaton
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.11.09 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: Movado - 03.11.09 - klo:19:12Diiselin katsastus:1 Lämitä kone 2 Alkumatkasta 3 vaihde - kiertoa koneelle3 loppumatkasta 2 vaihde vielä enemmän kiertoa koneelle4 Tilaa aika 5 jos ei pääse heti tee uusi kierros 2:sellaNoin uudes konees täytyy olla jotain vikaa jos pakokaasuista jää kiinni - ainakin jos on yllä olevalla tavalla pakoputki putsaatu Onko siinä EGR - jos on niin se on tapana kykeä pois - yksitys kohtaiset ohjeet on joka automerkillä niiden omilla foorumeilla Kuvassa mersun imusarja EGR,n jäljiltäbemareissa ja kuulopuheiden mukaan myös muissa merkeissä nuo imusarjan läpät ei pääse kääntymään karstan takia, vääntyy irti ja menee moottoriin ja sitte tulee kallista. kannattaa poistaa nuo läpät (riippuu merkistä) ja tulpata egr. ja onpa kivaa kun nämä EGR:t tulee/tuli traktoreihinkin kun muuan uusi M650 deutsi lastutettiin ja koko egr järjestelmä sulas ja vieläpä takuuaikana eikä yrma ilmeisesti suostunut ottamaan koko järjestelmää käytöstä mutta sitten kun taas omistajan näen niin kyselen miten selvis nämä hommat mutta harvemmin sitä ihminenkään paskaansa syö niin miksi moottorinkaan pitäisi tehdä niin
Lainaus käyttäjältä: Movado - 03.11.09 - klo:19:12Diiselin katsastus:1 Lämitä kone 2 Alkumatkasta 3 vaihde - kiertoa koneelle3 loppumatkasta 2 vaihde vielä enemmän kiertoa koneelle4 Tilaa aika 5 jos ei pääse heti tee uusi kierros 2:sellaNoin uudes konees täytyy olla jotain vikaa jos pakokaasuista jää kiinni - ainakin jos on yllä olevalla tavalla pakoputki putsaatu Onko siinä EGR - jos on niin se on tapana kykeä pois - yksitys kohtaiset ohjeet on joka automerkillä niiden omilla foorumeilla Kuvassa mersun imusarja EGR,n jäljiltäbemareissa ja kuulopuheiden mukaan myös muissa merkeissä nuo imusarjan läpät ei pääse kääntymään karstan takia, vääntyy irti ja menee moottoriin ja sitte tulee kallista. kannattaa poistaa nuo läpät (riippuu merkistä) ja tulpata egr.
Diiselin katsastus:1 Lämitä kone 2 Alkumatkasta 3 vaihde - kiertoa koneelle3 loppumatkasta 2 vaihde vielä enemmän kiertoa koneelle4 Tilaa aika 5 jos ei pääse heti tee uusi kierros 2:sellaNoin uudes konees täytyy olla jotain vikaa jos pakokaasuista jää kiinni - ainakin jos on yllä olevalla tavalla pakoputki putsaatu Onko siinä EGR - jos on niin se on tapana kykeä pois - yksitys kohtaiset ohjeet on joka automerkillä niiden omilla foorumeilla Kuvassa mersun imusarja EGR,n jäljiltä
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.11.09 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.11.09 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: Movado - 03.11.09 - klo:19:12Diiselin katsastus:1 Lämitä kone 2 Alkumatkasta 3 vaihde - kiertoa koneelle3 loppumatkasta 2 vaihde vielä enemmän kiertoa koneelle4 Tilaa aika 5 jos ei pääse heti tee uusi kierros 2:sellaNoin uudes konees täytyy olla jotain vikaa jos pakokaasuista jää kiinni - ainakin jos on yllä olevalla tavalla pakoputki putsaatu Onko siinä EGR - jos on niin se on tapana kykeä pois - yksitys kohtaiset ohjeet on joka automerkillä niiden omilla foorumeilla Kuvassa mersun imusarja EGR,n jäljiltäbemareissa ja kuulopuheiden mukaan myös muissa merkeissä nuo imusarjan läpät ei pääse kääntymään karstan takia, vääntyy irti ja menee moottoriin ja sitte tulee kallista. kannattaa poistaa nuo läpät (riippuu merkistä) ja tulpata egr. ja onpa kivaa kun nämä EGR:t tulee/tuli traktoreihinkin kun muuan uusi M650 deutsi lastutettiin ja koko egr järjestelmä sulas ja vieläpä takuuaikana eikä yrma ilmeisesti suostunut ottamaan koko järjestelmää käytöstä mutta sitten kun taas omistajan näen niin kyselen miten selvis nämä hommat mutta harvemmin sitä ihminenkään paskaansa syö niin miksi moottorinkaan pitäisi tehdä niin ei tuo likaantuminen pitäis olla kovin paha onkelma koneissa joita kuormitetaan, kuorma-auto puolella nuilla egr koneilla ajettu toistamiljoonaa ilman ongelmia,,,, tyhjäkäyntiä tulee tietty välttää koneessa ko koneessa
Lainaus käyttäjältä: +200 - 04.11.09 - klo:08:21Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 03.11.09 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.11.09 - klo:17:53Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?Vaihda se äkkiä autoon, eli volkkariin. Siihennähden että sulla on hyvä traktorimaku,tuo neuvo on ihan asiaton Samaa mieltä. Volkkari on Hitlerin kaasukammio.
Eipä tuota EGR:ää voi tulpata nykyautoissa. Kyllä voi olen itsekin tulpannut Syttyy vikavalo mittaristossa Niin tekee sitä pitää huijata ja hylky leimalla jos häriö valopalaa. Toisaalta sillä ajotyylillä ei niinkään paljoa ole vaikutusta EGR:n toimintaan. Se toimii moottorin ohjainlaitteen määräyksestä pääasiassa osakuormalla, ei kuskin. Tuntuu aika oudolta että D4D ei mene päästöistä läpi jos paikat on kunnossa. Merkin huollossa työskentelevänä noita kuitenkin on varmaan satoja tullut testattua/katsastettua eikä ole vielä yksikään hylky tullut. hyvä että täällä on myös muita kuin harrastajia
Eipä tuota EGR:ää voi tulpata nykyautoissa. Syttyy vikavalo mittaristossa ja hylky leimalla. Toisaalta sillä ajotyylillä ei niinkään paljoa ole vaikutusta EGR:n toimintaan. Se toimii moottorin ohjainlaitteen määräyksestä, ei kuskin. Tuntuu aika oudolta että D4D ei mene päästöistä läpi jos paikat on kunnossa. Merkin huollossa työskentelevänä noita kuitenkin on varmaan satoja tullut testattua/katsastettua eikä ole vielä yksikään hylky tullut.
Lainaus käyttäjältä: landehande - 04.11.09 - klo:21:46Lainaus käyttäjältä: +200 - 04.11.09 - klo:08:21Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 03.11.09 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.11.09 - klo:17:53Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?Vaihda se äkkiä autoon, eli volkkariin. Siihennähden että sulla on hyvä traktorimaku,tuo neuvo on ihan asiaton Tuon kanssa en nyt ollut tarkkana. Samaa mieltä. Volkkari on Hitlerin kaasukammio.Kun nyt landehande olet samaamieltä Maalaispoijan traktorin hyvyydestä,lyö tusina verrkkua vaihdos yhteen jonnikkaan
Lainaus käyttäjältä: +200 - 04.11.09 - klo:08:21Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 03.11.09 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.11.09 - klo:17:53Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?Vaihda se äkkiä autoon, eli volkkariin. Siihennähden että sulla on hyvä traktorimaku,tuo neuvo on ihan asiaton Tuon kanssa en nyt ollut tarkkana. Samaa mieltä. Volkkari on Hitlerin kaasukammio.
Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 03.11.09 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.11.09 - klo:17:53Perskele,hiassi vietiin ensimmäiseen kantakirja leimaukseen.Hylsyhän siä tuli,pakokaasupäästöt liian suuret Se on vm07,ajettu 30000.Onkohan näis yleensä ollu ongelmia päästöjen kans?Vaihda se äkkiä autoon, eli volkkariin. Siihennähden että sulla on hyvä traktorimaku,tuo neuvo on ihan asiaton Tuon kanssa en nyt ollut tarkkana.
Viimeksi muokattu: 05.11.09 - klo:06:38 kirjoittanut landehande