Agronet yrityksille
Tykkää meistä Facebookissa
Anna palautetta
Agronettiä kehittämässä
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kirjaudu
Rekisteröidy
Agronet
Keskusteluaiheet
Koneet, laitteet ja tekniikka
Suojavilja+heinä
Tulostusversio
Sivuja:
[
1
]
« edellinen
seuraava »
Tavallinen aihe
Aihe
Suojavilja+heinä (Luettu 228 kertaa)
Magia
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 4319
Profiili
Suojavilja+heinä
26.06.26 - klo:10:26
Tietääkö kukaan,miten saa oljet pois niin tarkkaan ettei niitä paljon ole ensimmäisen vuoden nurmissa,hevosenheinissä?Vai onko parempia tapoja katkaista nurmivuodet kuin tuo vilja on,tässä tapauksessa.
Kirjattu
Agronautti
Agronetin kehitysryhmä
Konkari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 1802
Profiili
WWW
Vs: Suojavilja+heinä
Vastaus #1
26.06.26 - klo:11:49
Perustaa vihantaviljaan..
Perustamisvuonna niitto heinäkuun alkupuolella kun suojavilja (vehnä) tähkällä ja rikat kukalla -> 1v. rikat kuolee.
Jos ei tarvetta em. sadolle niin murskalla vaan maahan, nurmi kyllä lähtee kasvuun..
Periaatteessa voi vielä syksyllä ottaa odelmasadon tai murskata senkin alas.. Kovin pitkäksi ei saisi jäädä talveksi.
Seuraavana vuonna puhdas, oljista vapaa nurmi..
Kirjattu
Oksa
Agronetin kehitysryhmä
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 75812
Profiili
Vs: Suojavilja+heinä
Vastaus #2
26.06.26 - klo:18:55
ite puin pitkään sänkeen ja sit ajoin murskalla syksyllä sänken ja pehkun maahan ja puhasta heinää löyty seuraavana kesänä.. kun ei enää saa etes kulottaa sänkeä..
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
[
1
]
« edellinen
seuraava »