Saitilla ikijääpää esimerkkinä.
Tietyt tahot, vasemmistokepuja.
Nykyhetkessä mikään ei ole hyvin ja kaikesta koetetaan syyllistää nykyhallitusta.
Kiekkojuhlakin meni päin persettä.
Stubbi koetti Trumppimaiseen tapaan kerätä vain pisteitä, vaikka vierailusta oli so***** hyvisä ajoin.
Kiekkojuhlassa kaikki ei ollut perhetapahtumaan sopivaa, tai ainakin niin tulkittiin tietyissä tahoissa.
Ihmeteltiin esiintyjien pelipaidan numeroa.
Artistit liian kaukana. Ainakaan niitä jotka istuivat muutaman sadan metrin päässä, asia tuskin haittasi.
Nyky hetki halutaan luoda synkkänä.
Jos demarit kepun avustuksella seuraavassa hallituksessa.
Silloin taas rahaa on.