Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nillittäjien valtakunta  (Luettu 870 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Nillittäjien valtakunta
Saitilla ikijääpää esimerkkinä.
Tietyt tahot, vasemmistokepuja.
Nykyhetkessä mikään ei ole hyvin ja kaikesta koetetaan syyllistää nykyhallitusta.
Kiekkojuhlakin meni päin persettä.
Stubbi koetti Trumppimaiseen tapaan kerätä vain pisteitä, vaikka vierailusta oli so***** hyvisä ajoin.
Kiekkojuhlassa kaikki ei ollut perhetapahtumaan sopivaa, tai ainakin niin tulkittiin tietyissä tahoissa.
Ihmeteltiin esiintyjien pelipaidan numeroa.
Artistit liian kaukana. Ainakaan niitä jotka istuivat muutaman sadan metrin päässä, asia tuskin haittasi.
Nyky hetki halutaan luoda synkkänä.
Jos demarit kepun avustuksella seuraavassa hallituksessa.
Silloin taas rahaa on.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11756
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nillittäjien valtakunta
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Nillittäjien valtakunta
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.

Turhaan tuollaista kyselet. Eemeli on samaa mieltä kuin eduskunta ja kokoomus.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11756
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nillittäjien valtakunta
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.

Turhaan tuollaista kyselet. Eemeli on samaa mieltä kuin eduskunta ja kokoomus.
Ja kokoomus on asiassa samaa mieltä kuin vihervasemmisto.🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Nillittäjien valtakunta
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.

Turhaan tuollaista kyselet. Eläkelllllllläisvilllljelllijä on samaa mieltä kuin antik ja sepeteus.

😄😄😄🎅🎅🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Nillittäjien valtakunta
ja kiva kun persporari on vain yhtä miältä...      mutta kuinkahan paljon mahtoi nuokin "juhlat" maksaa?       mutta onhan se mukavampaa jotain kivaakin kuulla kuin ainaista itkua kuin huonosti nyt menöö..    eiks petekin ollu ihan pähkinöinä kun se 0,9 % nousu julkaistiin..

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11756
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nillittäjien valtakunta
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Nillittäjien valtakunta
btw,  minkä salkun pete mahtaa ottaa ens hallituksessa?   ei kait se nyt pääm.  voi olla ...   olisko taas joku mm tahi vm...    ja sit kyllä juhlat ohi..

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11756
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nillittäjien valtakunta
btw,  minkä salkun pete mahtaa ottaa ens hallituksessa?   ei kait se nyt pääm.  voi olla ...   olisko taas joku mm tahi vm...    ja sit kyllä juhlat ohi..
Luodaan valheellista tulevaisuuden uskoa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Vs: Nillittäjien valtakunta
Turhaan te vasemmistokeput enää turpeesta huutelette.
kepuhan sen ajoi alas.
Vallankiimassa kepuloinen kääntelee hamettaan ja koettaa laittaa syyn hallituksen syyksi.
Sorry siitä.
Kosakahan kepu pyyää anteeksi virhettään.
Ei koskaan.
Kääntelee vain hamettaan.
Ja oliko kaikkonen jossakin kokouksessa murjaissut vitsin, onko nyt vitsin aika kun kepulla ei muutakaan ole.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012050278.html

Viimeksi muokattu: 02.06.26 - klo:16:26 kirjoittanut Eemeli

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11756
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nillittäjien valtakunta
Nyt voitkin Eemeli kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara. Kuinka joku kysymys voikaan olla Eemelille niin käsittämättömän vaikea vastattavaksi. ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Nillittäjien valtakunta
ja paljon mahtoi hallitus laittaa rahaa että turvetta taas nostetaan,   kun on hyät ilmatkii ??

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Vs: Nillittäjien valtakunta
Mitäse nyt kepua Kokoomuksen kanta kiinnostaa.
Meinaatko vaihtaa kepun jäsenkirjan Kokoomukseen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11756
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nillittäjien valtakunta
Mitäse nyt kepua Kokoomuksen kanta kiinnostaa.
Meinaatko vaihtaa kepun jäsenkirjan Kokoomukseen.
Onko Eemeli turve uusiutuva luonnonvara vai ei? Onko tuo niin vaikea kysymys, ettet tosiaankaan pysty siihen vastaamaan? ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Vs: Nillittäjien valtakunta
He hee.
kepulle se ei  ollut ja lopetti turvetuotannon, jo.
He hee
Turha sitä on vinkua Kokoomuksen kantaa.
Kuvastaa vain miten epätoivoista kepupolitiikka on.
Onko edes kaikkonen sanonut että kepun turvepolitiikka oli virhe.
No ei.