Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mekaanisen grammerin jousi.  (Luettu 446 kertaa)

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mekaanisen grammerin jousi.
Kierrätetty melko hyvä grammeri antautui miehisen painoni alla. N.30 sekuntin diagnoosilla havaattu, että toinen jousi on poikki. Pystyykö tuon vaihtamaan ilman gynekologin käsiä tai erikoisia jousen venytyksiä. Uusiakin jousia näkyy saavan, mutta ittellä olis elinluovuttajakin. Se vaan ei tunnu liikkuvan edes ei taa ja pelkkä jousien löyhdytys ei ainakaan tuos tilantees saa jousia niin löysäksi , että voi pelkillä käsivoimilla kammeta pois tapista. Toki johtuu siitä, että jostain syystä tosiaan se elinluovuttaja on liikkumaton. Taisi olla liut ihan paskana ja aika on jumahduttanut lisää. Toki mää ne jouset sieltä saa väkivaltaa käyttäen pois. Mutta saako ne siihen  elimen vastaanottajan . Ensin istuin venytyksiin taljalla kattoluukusta ? Kyse vielä kapea hyttisestä fiiusta. Joten turhia en sitä sieltä pois puljaile. Uus näyttäisi olevan 460 joten kovin paljon ei tee mieli jumpata, mutta jos joku tietää että onnistuu , niin kokeilen  8)

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Mekaanisen grammerin jousi.
Päivän valjettua pönkkäsin hytissä nyt olevan ylös ja ruuvasin jousen lyhyelle. Taitaapa pitää venytellä jousta, joten tairan alkaa mettästämään uutta istuinta. Toki se vanha alustakin olisi parempi. Liikkuhan se kun löysäs jousia  ;D Taitaa silti olla liukujen puslat loppu. Rasva varmaan auttais hetken , mutta nyt vaatii rytkäyksen ennen kuin joustaa (noin muistelinkin) ja mun selkä ei sitä kestä. Toki ilmajakkara olis nykyaikaa, mutta omat murheensa niissäkin. Ja joskus istunut fiiatis jossa ilmapenkki. Ainakin se oli julman korkealla. Ja tuolla hytissä ei paljon korjailla grammerin katkenneita johtoja, kun istuimen takana ei ole tilaa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
osta vaan uusi penkki,   ei net ihan mansikoita maksa ja sit eihän siun selkä niiin uusi taijakaan olla.   ja kun valittee penkin mallin mukaan ni saa sopivan.      mekaaninen on ihan hyä valinta vanhempaanki..    ilmapenekissä on löytyny monta harmia..  kolmesta kokemus..

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla 502 vallussa meni jotkin pultit poikki ja se penkki alko tunkeen mua katosta lävitte. Ja ei ollut kuin 1000 tuntia mittarissa. Tää yksi niistä jutuista mitäko koneen tiimoilla tapahtui.Vikaa vikaa vikaa. Sen jälkeen kiitos ei suolahden susille.samaa paskaa vaan erikuorissa. Mut tosi vallu uskovaiset on nästä hljaa kärsitään nahoissaaan pikkuviatja isommat hoitaa jälleenmyyjä pitääkseen asiakkaan.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vai tappi tuli evp:n perseeseen. Ittellä valtras oli ihan normi grammeri sellaisiahan ne on usein muiskin. Tuosta penkistä oli nyt kyse, mutta siirretty fiuun hyttiin. Valtraan pistin aikoinaan ilma version. Irtopenkki oli halvempi kuin ruksattuna "vaihto" .

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei tullut appi vaan koko penkki alkoi unkea minua katosta läpi.  Oli yksi typerä viritys vallussa kaiken muun lisäksi.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no,  on se taas elämä kohellu evptä kaltoin..  btw,  kuin mahtaa penkki jotain tunkee katon läpi,  on miulle ainakii outo asia.   mieluummin on penkki laskennu ihan alas ja sit polvet koukussa..    ja kun tietää millaset penkit 502 vallussa ni jotain ihmoa!!

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla luki muistaakseni Cap ilmajakkaras joka oli L85 hytis. Se kyllä meinas heittää katosta pihalle. Isän niskat oli kipeänä viikkoja kun nakkas kattoon. Huonolla tuurilla olis voinut lähteä henki tai liikuntakyky. Sen jälkeen ei enää kattoluukkua lukittu.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
En miettisi edes mitään vieteri jakkaraa jos käyttöpeli ja ilmapenkki mahtuu.
Olisiko EVPn 502 ollu joku Migin vanha jakkara ;D
pessimisti ei pety!

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
En miettisi edes mitään vieteri jakkaraa jos käyttöpeli ja ilmapenkki mahtuu.
Olisiko EVPn 502 ollu joku Migin vanha jakkara ;D

Vieteri grammeri 460  euroa tilattu. Koneella ajetaan reilusti alle 100 tuntia vuodessa. Pellolla ainoastaan ruiskutetaan ja joskus levitetään paskaa. Muuten pihakäytössä tai rankojen ajoa mettäs. Grammerin johto viat sen verran tiedossa, että ei tuonne koppiin kiinnosta. Ja fiiatissahan toimivaa sähköä ei tuu kuin laturinvalolle.

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jaa. Mulla palaa kyllä käsijarrun valo jatkuvasti.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jaa. Mulla palaa kyllä käsijarrun valo jatkuvasti.

Nooh hieman liioittelin. Ei pala laturinkaan valo  ::)