Trump haterit täällä taas vauhdissa. No, edelleenkin, Trump EI OLE VIT-TU SUOMEN PRESIDENTTI, joten mulle on ihan sama mitä se tekee. Miksi juuri USA:n presidentin tehtävä olisi kaikista maailman maista suojella juuri Suomea ryssiltä? Perustelkaa tai olkaa vit-tu hiljaa.
Miksi minun pitää maksaa pankille velkani, vaikka olen itse kirjoittanut nimeni lainasopimukseen? DCA, Nato, ja mitä näitä nyt on...
Vaikka jenkkejä ei kiinnostaisi ideologisessa mielessä vitt uakaan Suomen & co. puolustaminen, niin kannattaa muistaa että Eurooppa on edelleen perkeelen iso asiakas USA:n aseteollisuudelle. Kommunismin patoaminen oli kylmän sodan aikana sivuseikka osallistua Euroopan puolustamiseen, suurempi syy oli ne sadat miljardit dollarit joilla ostettiin amerikkalaisia aseita. Muutaman divisioonan ylläpito maksoi monta kertaa kertaa itsensä sillä, että eurooppalaisia vaadittiin ostamaan "yhteensopivia" asejärjestelmiä.
Ja koska Euroopan puolustus on edeleen napanuoralla kiinni jenkeissä, olisi meidänkin etu että jenkkilää hallitsisi suurinpiirtein täysjärkinen poppoo.
Ja ettei muricalaiset tappelisi kauhean paljon keskenään.