Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ajo-opastimet ja agopen  (Luettu 5556 kertaa)

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Vs: Ajo-opastimet ja agopen
Ihan cetop venttiilillä olen tehnyt ohjauksen orbitrolin rinnalle, ls hydrauliikkaan, en muista hintaa. 2500€ näkyi jollain osastolla maksavan venttiili. Noin minäkin esteet kierrän, en ole edes tutkinut onko automaatilla mahdollista estettä kiertää.

Ilmeisesti kuitenkin propoventtiili.. muuten lienee vähän on-off-äkkinäinen?
Pitänee suunnitella kun ehtii.
Propo juu.
pessimisti ei pety!

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
tuota satunnaisten esteitten ohitusta kyllä tarkoitin ja hyin vastasit.    mut mahtaa olla tylsäää olla mukana vain säkkinä kun iso lohko ajossa...
Ammatin valinta kysymys, tylsempää niska ja hartiat jumissa vahdata sitkaimen uraa, enemmän aikaa seurata konetta jne.
pessimisti ei pety!

traktorikuski

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihan cetop venttiilillä olen tehnyt ohjauksen orbitrolin rinnalle, ls hydrauliikkaan, en muista hintaa. 2500€ näkyi jollain osastolla maksavan venttiili.

Ei ole itsellä kokemusta "barakista" mutta tuntuu olevan suosittu ja edullisempi. Vajaat tonnin ALV 0% sekin, oli kai aluksi jotain 550 €.

https://www.agopengps.pl/en/product-page/zaw%C3%B3r-hydrauliczny-do-uk%C5%82adu-ls?currency=EUR

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Ihan cetop venttiilillä olen tehnyt ohjauksen orbitrolin rinnalle, ls hydrauliikkaan, en muista hintaa. 2500€ näkyi jollain osastolla maksavan venttiili.

Ei ole itsellä kokemusta "barakista" mutta tuntuu olevan suosittu ja edullisempi. Vajaat tonnin ALV 0% sekin, oli kai aluksi jotain 550 €.

https://www.agopengps.pl/en/product-page/zaw%C3%B3r-hydrauliczny-do-uk%C5%82adu-ls?currency=EUR

Tuossa on hienoutena sähkötiedon antava ratin käytön tunnistus ja ilmeisesti siihen liittyvä venttiilin käyttöön otto / käytöstä poisto.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?

Tuossa on hienoutena sähkötiedon antava ratin käytön tunnistus ja ilmeisesti siihen liittyvä venttiilin käyttöön otto / käytöstä poisto.
Katsoin samaa, tuosta olisi hieno lähteä rakentamaan 8) Ei tarvise värkätä rattiakselille magneetteja. Muutama vuosi sitten oli joku malli olemassa, ei sitä vaan saanut mistään, taisi olla pulaa vähän kaikesta silloin.
pessimisti ei pety!