Monta osaa pystyy myös korjaamaan tai tekemään kokonaan uuden jos on tekijä jolla on työstökoneita ja kokemusta.
Hankalimpia ovat voimansiirron rattaat ja isommat kokonaisuudet, esim seulaston runko, kyllä niillekin tekijä tai korjaaja löytyy jos ei muu auta. Joku kohlinakseli tai vaihdelaatikon kuoret taas löytyy varmasti perkaamolta kun sellainen ei normaalisti hajoa.
Kuljetin- ja muut ketjut ketjut ovat metritavaraa, akseleita syntyy sorvilla, laakerit enimmäkseen standardeja, hydrauliikkaa voi korjata tai korvata... sähköosat voivat olla hankalia jos on jotain älyyn viittaavaa. Vanhemmissa ei sellaisia onneksi ole. Kuluneita kohtia voi täyttöhitsata ja koneistaa uudelleen mittoihin jne.
Vaivannäköä ja osaamista sellainen vaatii ja remontti vie paljon enmmän aikaa kuin valmiin osan nouto tiskiltä.