Hytrauliletkusta sen verran että hyvät kestää huonot ei. Kokemusta tuollasesta kronoksen mettäkuormaiesta, vuosimallia 1988, koko ikänsä ollut taivasalla auringossa kesät talvet ja on sillä puitakin nosteltu vuosien saatossa. Siinä on letkut alkuperäiset, eikä vuoda mistään, joitain nirhaantumia on tullut ja niihn sitte uusi letku. Vastaavasti Viron poikien perälevyn tekele 2000 luvulta. siinä kaikki letkt jo pitänyt uusia murtumien ja vuotojen takia.Kestää ja ei kestä.
Nimenomaan näin. Laadukas letku, oikea tyyppi ja oikein asennettu niin ei mitään ongelmia.
Sitten kun halvin mahdollinen, juuri ja juuri teoriassa riitävä tyyppi ja vielä asennettu miten sattuu niin...
Sitlä se vaikuttaa että Purran sakset ovat olleet koekäytössä jo valmistuskuluja hierottaessa :-(
Esim Potila oli 10 v sitten esimerkki tuosta jälkimmäisestä. Lienevät oppineet jo tähän mennessä? En ole näyttelyissä letkuja tullut katsoneeksi tarkemmin kun ei äkeen hankinta ole mulle enää ajankohtainen..
Yllätykseksi pari uudehkoa itse asennettua puolituumaista Parkeria antautui puomissa, kohdista joihin ei tule edes taivutusta tai liikettä. Kuin neulanreiästä vaan suihkusi. Tarkkaa tyyppiä en muista mutta muuten norjia ja miellyttäviä letkuja asentaa ja piti olla täysin riittäviä tuohon käyttöön. Giljotiini antaa kyllä jatkuvia painesykäyksiä että ehkä niillä on osaa tapahtuneeseen. Kuitenkin kolmatta vuotta kesti 3/4" tuota ja pöytää syöttävä letku ennen pettämistään; se kuitenkin joutuu taipumaan ja elämään käytön aikana.
Muuten minkälainen vekotin tämä Parko on ? Mulla ei ole oikein minkäälaista mielikuvaa laitteesta. En kärkijoukkoon kuitenkaan sijoittaisi?