Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uutet autot  (Luettu 145078 kertaa)

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7380
  • karkki vai keppana?
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.
Joo, kyllä niitä tarpeita olisi. Melkein kaikki varusteet ovat ihan käteviä paitsi tämä kaistavahti tai mikä lienee, mikä tarttuu rattiin on sitten ärsyttävä >:(
pessimisti ei pety!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4954
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.

Vielä kun siihen saisi jotenkin integroitua nopeusmittarin lukeman korjauksen . Nykyisellään se on vähän huono kun se rajoitusmerkin tunnistus ei ymmärrä nopeusmittarin näyttävän liikaa ja lopputulos on että sitten körötellään alinopeutta. Voihan sen toki automaatin jäljiltä naputella joka kerta taas sopivasti suuremmalle mutta ärsyttävä ominaisuus. Helpompi laittaa itse kerralla sopiva asetus.

Onkohan missään autossa niin että käyttäjä voisi kalibroida itse mittarin näyttämään oikeasti oikein?

Joissain taitaa näyttää riittävän oikein mutta toisissa mittarivirhe voi olla 80-alueella 6-7 km/h ja se on ehdottomasti liikaa.
Sen jonkun lainsäätäjän voisi lähettää Siperiaan tekemään hieman toisentyyppisiä hommia....

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9454
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.
Joo, kyllä niitä tarpeita olisi. Melkein kaikki varusteet ovat ihan käteviä paitsi tämä kaistavahti tai mikä lienee, mikä tarttuu rattiin on sitten ärsyttävä >:(

Hmm. eikös avioliitto ratkaise aika monta ongelmaa ja puutetta.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7380
  • karkki vai keppana?
Vs: uutet autot
Lainaus
Vielä kun siihen saisi jotenkin integroitua nopeusmittarin lukeman korjauksen .
Tämä on kyllä totta, tai integroidusta navista ei saa gps nopeutta näkyviin >:(
pessimisti ei pety!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71692
Vs: uutet autot
aarre-lehtessä oli juttua autoista joilla pääsee työmaille...   ja siinä oli juttu että auto miel.  1990- luvun auto jossa ei elektronikkaa liikoja..   ja nelikkona joku hiase tahi hilux...      siis ei mitenkään sähkyautoja kehottaneet.,.   ja tietty myös yli 10 sentin maavaralla...      pikkususzuki oli yhellä tutulla mut sit se varastettiin ja sitä harmitteli.       piäni auto mut hyät tilat tavaroille ja maavaraa..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.

Se onki kähverä ominaesuus. Vaalien aikana mennee kolomiasattaa, jos sattuu semmosen ehokkaan maenos tien varthen...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4271
Vs: uutet autot
mut oksa ei tykkää tollasista omituisuuksista,90 luvun hiksluksi jolla pääsee työmaille, voi herran pieksut sentäs kait sitä voi olla työmatkakulkine erikseen ja sitte se uudenaikasempi jolla käypi vaikka parturissa, verotuksessakin kätsyä kun sen lavaauton saapi vähentää kokonaan, mut kuka saapi selvää kumpaan autoon niitä polttoaineita on ostettu ym.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27804
  • vastustan
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.

Se onki kähverä ominaesuus. Vaalien aikana mennee kolomiasattaa, jos sattuu semmosen ehokkaan maenos tien varthen...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
mites tuo muuten on jos pojankoltiaiset innostuu tulostelemaan liikennemerkkejä johonki pirullisiin puskiin ja  mutkiin :o :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9049
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: uutet autot
Otetaan esimerkiksi vakionopeuden säädin, omassa autossa sellainen on, muta en ole vaivautunut edes selvittämään, miten se laitetaan päälle, koska se on aivan turha. Esim. Nelostiellä kun ajaa, niin nopeusrajoitukset vaihtelevat koko ajan. Ei sitä siellä voi käyttää, ehkä moottoritiellä hiljaisen liikenteen aikana, mutta ei sielläkään, jos on normaali päiväliikenne, täysin turha ominaisuus ainakin  mulle.
Kohta kolmekymmentä vuotta ollut käytössä (TDI moottorien myötä) käytän kyllä lyhyelläkin pätkällä ja vaihdan nopeuden sille rajoitukselle. Ne jotka ei käytä vakionopeuden säädintä on juuri niitä jotka menevät ohi ja ovat hetken kuluttua edessä tien tukkona kun olen ajanut vakkarilla koko ajan samaa nopeutta.
Adaptiivinen vakkari on mukava varuste, mutta Rakkine ajelee vain kotinurkillaan sellaisia mutkaisia lehmien tekemiä polkuja. Ei sellaisissa vakkaria voi käyttää.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7380
  • karkki vai keppana?
Vs: uutet autot
Otetaan esimerkiksi vakionopeuden säädin, omassa autossa sellainen on, muta en ole vaivautunut edes selvittämään, miten se laitetaan päälle, koska se on aivan turha. Esim. Nelostiellä kun ajaa, niin nopeusrajoitukset vaihtelevat koko ajan. Ei sitä siellä voi käyttää, ehkä moottoritiellä hiljaisen liikenteen aikana, mutta ei sielläkään, jos on normaali päiväliikenne, täysin turha ominaisuus ainakin  mulle.
Kohta kolmekymmentä vuotta ollut käytössä (TDI moottorien myötä) käytän kyllä lyhyelläkin pätkällä ja vaihdan nopeuden sille rajoitukselle. Ne jotka ei käytä vakionopeuden säädintä on juuri niitä jotka menevät ohi ja ovat hetken kuluttua edessä tien tukkona kun olen ajanut vakkarilla koko ajan samaa nopeutta.
Adaptiivinen vakkari on mukava varuste, mutta Rakkine ajelee vain kotinurkillaan sellaisia mutkaisia lehmien tekemiä polkuja. Ei sellaisissa vakkaria voi käyttää.  ;D
Sellaisia missä lehmä on ollut rakennusmestarina, kilometrin matkalle on asennettu kolme kilometriä tietä, mutkia on ylös alas ja sivuttain ;D
pessimisti ei pety!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71692
Vs: uutet autot
ja noita jonkin verran..  miusta on mukavempi ajella mutkaista tietä kuin viivasuoraa tahi melkein olevaa paanaa pitkin.    unihan tollasessa tuloo lämmällä autossa..              mutta hauskaa kuin nuo veeler tiilerissä laittaa noita vanhoja koslia ni hyin net menöö kaupaks..

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9049
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: uutet autot
Otetaan esimerkiksi vakionopeuden säädin, omassa autossa sellainen on, muta en ole vaivautunut edes selvittämään, miten se laitetaan päälle, koska se on aivan turha. Esim. Nelostiellä kun ajaa, niin nopeusrajoitukset vaihtelevat koko ajan. Ei sitä siellä voi käyttää, ehkä moottoritiellä hiljaisen liikenteen aikana, mutta ei sielläkään, jos on normaali päiväliikenne, täysin turha ominaisuus ainakin  mulle.
Kohta kolmekymmentä vuotta ollut käytössä (TDI moottorien myötä) käytän kyllä lyhyelläkin pätkällä ja vaihdan nopeuden sille rajoitukselle. Ne jotka ei käytä vakionopeuden säädintä on juuri niitä jotka menevät ohi ja ovat hetken kuluttua edessä tien tukkona kun olen ajanut vakkarilla koko ajan samaa nopeutta.
Adaptiivinen vakkari on mukava varuste, mutta Rakkine ajelee vain kotinurkillaan sellaisia mutkaisia lehmien tekemiä polkuja. Ei sellaisissa vakkaria voi käyttää.  ;D
Sellaisia missä lehmä on ollut rakennusmestarina, kilometrin matkalle on asennettu kolme kilometriä tietä, mutkia on ylös alas ja sivuttain ;D
Juu noitahan riittää syrjäseudulla.  Nähnyt valituksia kuinka kehäteillä adaptiiviset vakkarit pitävät liian pitkiä välejä, eikä jono kulje tarpeeksi hyvin sen vuoksi. Itse käytän välillä sellaista niksiä kehä-kolmosella ja muuallakin kaupungissa, että asetan vakkarin pienimmälle nopeudelle ja ajan jalka kaasulla sopivalla etäisyydellä. Sitten tarvittaessa jalka pois kaasulta, niin auto jarruttaa pehmeästi ja pysähtyy valoissa edellä olevan taakse ja liikkeelle lähtiessä heti jalka kaasulle. Jos siinä odottelee, että auto lähtee automaattisesti, niin rakoa syntyy kyllä.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4271
Vs: uutet autot
ja noita jonkin verran..  miusta on mukavempi ajella mutkaista tietä kuin viivasuoraa tahi melkein olevaa paanaa pitkin.    unihan tollasessa tuloo lämmällä autossa..              mutta hauskaa kuin nuo veeler tiilerissä laittaa noita vanhoja koslia ni hyin net menöö kaupaks..
museoautot ja erikoisuudet on eri juttu, mut sää näemmä elät menneisyydessä, aattele nyt kyllä 90 luvun auto alkaa olla tänä päivänä tiensä loppupuolella. Mut tietysti sinun hksluksi on huippukunnossa kaikin puolin. tuon vuosikymmenen nuorimmatkin jo 25 vuotiaita. Eiköös se ole jo melkosen vanha autoksi.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20986
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: uutet autot
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.

Kollega ajoi uudella Volvollaan linja-auton taakse, jossa oli 100 km:n tarra peräpeilissä, ja auto hidasti siihen vauhtiin, ennen kuin kuljettaja ehti kääntää ohitukselle. Vaikka oli 120 km/h moottoritie.

Taitaa olla aika harvinainen virhetoiminto.

-SS-