OM neloskone on uskomattoman väännötön. Vitoskoneella pikkasen parempi. Enolla oli tommonen ja lykkäsi aina sinistä savua. Koneen kiinnittäminen konehallissa oli yhtä tuskaa kun silmistä valui vesi kun koko halli oli täynnä sinistä savua. Sähköt ei yleensä toimi.
Väännöttömyys on kai ominaisuus, ei vika. Tässä tapauksessa se ei haitanne. Joskus olen jotain tuollaista lyhyen pätkän ajanut, muistan että sammutin sen kärryn edessä lähdössä 2 kertaa ennenkuin uskoin että alakierrosvääntöä yksinkertaisesti EI ole. Luutuneelle Perkins-miehelle tämä oppi ei tahtonut mennä jakeluun niin millään...
Mistähän tuo savutus johtui, suuttimissa jotain sanomissa? Vai savuttako ne kaikki - ei kai?
Miten noihin saa olennaisimpia osia jos tarvetta ilmenee?