Missään laissahan ei ole vaatimuksia homokiintiöistä, mutta käytännön elämässä mm. yle harjoittaa tämäntyyppistä wokeismia. Miksi sisustus ja inno-ohjelmissa miesoletettu on aina yleensä homo? Vaihtelua toisi, jos vaikka Seppo Räty sisustaisi jotain mökkiä. Oli Seppo homo tai ei.
en tiijä millä silmillä kattelet töllöä? kun iteä korpee tuo joka kanavalla oleva hinttisankari tahi sit lepso! ei ole enää kunnon elokuvaakaan jossai ei joku homo piipahtais. ja sarjat on pelkkää perspanon suunnitelua. tai ainakin viitataan siihen voimakkaasti. ihme moraalitonta menoa. lopun alkua kuin rooman aikoina konsanaan.. noooo, siitäpä ihmiskunta pääsee uuteen uljaaseen nousuun kun oikeat arvot taas löytyy!!
Väsyneillä. Silmillä. Katson töllöä.
Mutta minä en edes tiedä, onko joku sisustusohjelmassa esiintyvä mies homo tai ei. Yleensäkään minä en tiedä ihmisten seksuaalista suuntautumista että onko homo tai lepso. En ole koskaan jaksanut välittää. Ei kiinnosta. Minulle he ovat vain ihmisiä. En ymmärrä miten te pysytte noista selvillä. Onko sitäkään, että miksi.
Mitä taas ohjelmissa esiintyviin homoseksuaalisen suuntautumisen omaaviin henkilöhahmoihin tulee. Niin eivät ne minun persettäni kaivele mitenkään. Ei hätkähdytä. Kuten minua ei hätkähdytä sekään, että olen työkuvioihin liittyen aika montakin kertaa saunonutkin homojen kanssa. Ei hätkähdytä. Ei ole koskaan ollut erikseen naisten miesten ja homojen saunavuoroja firmojen tilaisuuksissa. En sitten tiedä, pitäisikö olla. Mutta teette ihme numeron noista. En ymmärrä. .