vw konsernin tsi malleissa oli jakoketjuongelmia myös, jotain heikkolaatuista kettinkiä. sittemmin lie korjaantunut.
Taisi noita murheita olla muissakin. Tosin enää ei tiedä edes sitä mikä on mitäkin konsernia. Dacia, rellu, nissani, mersu mitäs muita kuuluu samaan konserniin
Mersun käyttäjät kirjoittaa suurin kirjaimin , että 1,3l kone on eri kuin dacian noukalla oleva. Mutta onko asia sittenkään näin. Sitten kun ketju oli huono idea palattiin remmiin ja ainakin jotkut jätti sen remmin sinne öljyyn. Näitä voi lukea Foortin sivuilta, mutta eihän se ainut merkki ole joka näin on toiminut. Jopa kunnioittamani Honda on kait 1,0l koneissa tehnyt näin ja kuulemma vielä määriin suhteutettuna näitä epäonnekkaita olisi enemmän kuin foortilla . siis sitä että kone laukee vaikka 70 000km:s.