eikös uutissa ollut vähän aikaa sitten että vasta syksyllä SAATTAA polttoaineen hinnat laskea .. kun on nuo kalliilla ostetut öljyt jalostettu. hieman ihmetyttää miten on ostettu kun ei laivat kulkennu hormusin läpi? vai onko net ostettu ja sit toimitus kuin yaralla, - sit joskus, kuhan keritään..