Tänään jouduin käyttämään lumilinkoa ja tuli testattua 6800:lla tasauspyörästön lukon toimintaa. Se pelaa tosiaan niin, että kun hipaiseekin jarrupoljinta, niin lukko putoaa pelistä pois, mutta palaa päälle heti kun jarrupolkimen nostaa ylös. Tai niin ainakin merkkivalo kertoo
Ei toi nyt niin kauhean vaaralliselta toiminnolta tunnu
Ajelin kokeeksi koko aurauslenkin lukko päällä ja saattoi siitä mäessä olla jotain hyötyä. En kokenut, että olisi ollut mitään puskemisvaikeuksia tms. paitsi pihassa, kun käänsin täydet ympäri, mutta saattoi johtua siitäkin, että pohja oli liukas. Jos siirtyy sellaiseen ajotapaan, että on aina lukko päällä, niin onko siitä jotain haittaa koneelle. Ainakin näin talvikelillä siitä voi olla jotain hyötyä. Toisaalta ilmankin tuntuu pärjäävän, vaikka on agribibit alla