[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.
Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana
Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon
Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...?
Joo, ei ole ollut mitään sellaista konemallia, joka uudesta asti ollut tunnettu lastentaudeistaan
Mut jos mulla olis tuollainen, niin se ei vuotaisi öljyä. Tulis se letkujen järjestäminen kuitenkin halvemmaksi kuin perän jatkuva kuivaaminen
[/quote]
Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku. Kestänyt about 7000 tuntia kun vaihdettiin järeämpi letku, enemmän kankaita kuten huollossa neuvoivat. Katellut niitä mahan alla olevia letkuja, että niille tullee noutaja jossain välissä ja öljynvaihdoissa niitä tutkaillut ja parannellut asentoja, jotain suojannutkin. Ei ole ollut iso vaiva, meilläpäin kutsutaan ennakoivaksi huolloksi
Aikaakaan ei vie paljoa mitään, samoilla sotkuilla tekee kun öljyjä vaihtaa.
30-sarjaa jossain vaiheessa tilalle, köyhällä kasvinvijlelillä ei varaa ärrään. Ellei sitten venttiä, nehän halvempia kuin ärrät...