Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutz-Fahr break the limits  (Luettu 14762 kertaa)

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Deutz-Fahr break the limits
Taitaa muuten tässä Deutzin moottorivalinnassa ko.projektissa olla enempi kyse siitä,että sattuu 7,8 jäämään hiukan alamittaiseksi kun halutaa yli 400 hepoa.Tuotannossa sitten sattuu olemaan 12 l V6.

Tuleepas outoja déja vu -välähdyksiä omista aiemmista kommenteistani tässä viestiketjussa. Noh, kertaus on opintojen äiti.  ;D ;)

Niin...oikea valintahan olisi ollut 8,5-9 litran 6 mukinen.Mutta kun semmoista ei ole tuotannossa niin pitää ottaa sitten kustannusten säästämiseksi tuo V12.Järkeä tuossa valinnassa ei sen enempää ole.


Minä veikkaisin, että ku nyt suurin portaaton on tällä hetkellä 263hv 7250 TTV, niin eihän nyt tuota V12 moottorista laiteta tuohon pienimpään mikä tän uuden mallisarjan mallinumerot nyt tulee olemaankaan ehkä 8000 jotain.... niin tän uuden mallin pienin malli on varmasti tuolla 7,8 litran kutosella, olkoon nyt sitten vaikka 280hv- 380hv ja tästä eteenpäin on 400hv-440hv 12 litran V12. Ja myöhemmin pystyy vielä tehoja kasvattamaan, ku tulee malliin päivityksiä. Sen vuoksi näin ku eihän ne nyt voi hypätä 263hv:sta 440hv kokoluokkaan koska tuohon väliin jäisi liian iso teho haarukka. 

Ja vaihteistot on pienemmissä missä on 7.8l motti ja teho alue 240-380hv niin on ZF eccom 3.5 ja suuremmissa missä on 12l V12 ZF eccom 5.0 joka kestää maksimissaan 500hv. Ehkä jotain tämän kaltaista tulee olemaan.
Siis 12L V6  ;) Se tuleekin siis ehkä (konsepti asteellahan se vasta on) juurikin vain tähän 440hv malliin  ;D
v6 moottori yhdistetään deutsin ennestäänkin sulavaan ja silmiä miellyttävään muotoiluun,,,, tuolla ei kyllä parane mennä päiväkodin pihalle lapsia säikyttelemään ;D
  No ompa silti lyhyempi nokka kuin 200hv pienemmässä T-vallussa  ;D

Ja etuakseli takapyörien edessä eikä takana niin ku T:ssä ja silti T on pirun kankea kääntymään ;) Täysperä rekallakin kääntyy pienemmässä tilassa ;D

Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo:22:41 kirjoittanut Cornfarmer

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Deutz-Fahr break the limits
Taitaa muuten tässä Deutzin moottorivalinnassa ko.projektissa olla enempi kyse siitä,että sattuu 7,8 jäämään hiukan alamittaiseksi kun halutaa yli 400 hepoa.Tuotannossa sitten sattuu olemaan 12 l V6.

Tuleepas outoja déja vu -välähdyksiä omista aiemmista kommenteistani tässä viestiketjussa. Noh, kertaus on opintojen äiti.  ;D ;)

Niin...oikea valintahan olisi ollut 8,5-9 litran 6 mukinen.Mutta kun semmoista ei ole tuotannossa niin pitää ottaa sitten kustannusten säästämiseksi tuo V12.Järkeä tuossa valinnassa ei sen enempää ole.


Minä veikkaisin, että ku nyt suurin portaaton on tällä hetkellä 263hv 7250 TTV, niin eihän nyt tuota V12 moottorista laiteta tuohon pienimpään mikä tän uuden mallisarjan mallinumerot nyt tulee olemaankaan ehkä 8000 jotain.... niin tän uuden mallin pienin malli on varmasti tuolla 7,8 litran kutosella, olkoon nyt sitten vaikka 280hv- 380hv ja tästä eteenpäin on 400hv-440hv 12 litran V12. Ja myöhemmin pystyy vielä tehoja kasvattamaan, ku tulee malliin päivityksiä. Sen vuoksi näin ku eihän ne nyt voi hypätä 263hv:sta 440hv kokoluokkaan koska tuohon väliin jäisi liian iso teho haarukka. 

Ja vaihteistot on pienemmissä missä on 7.8l motti ja teho alue 240-380hv niin on ZF eccom 3.5 ja suuremmissa missä on 12l V12 ZF eccom 5.0 joka kestää maksimissaan 500hv. Ehkä jotain tämän kaltaista tulee olemaan.
Siis 12L V6  ;) Se tuleekin siis ehkä (konsepti asteellahan se vasta on) juurikin vain tähän 440hv malliin  ;D
v6 moottori yhdistetään deutsin ennestäänkin sulavaan ja silmiä miellyttävään muotoiluun,,,, tuolla ei kyllä parane mennä päiväkodin pihalle lapsia säikyttelemään ;D
  No ompa silti lyhyempi nokka kuin 200hv pienemmässä T-vallussa  ;D


Son niin ku yks kaivinkoneiden vetopyörästön navoista kerran kehui, ei ne tarvi olla suuret ku ne kestää, silloin on loppunut järki jos niiden pitää olla järjettömän isot ku vertaa sakujen tekemiin napoihin ;) Ja silti ne suuret kestää tuhansia tunteja heikommin, niin mikähän tuon valtun konepeiton salaisuus on ku sen pitää peittää puoli kylää, ja tyhjää tilaa kuitenkin on ja kaikki mitä pitää irroittaa on yhtä hankalasti saatavilla ku muissakin vaikka muut on pakattu pienempään tilaan ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26236
  • vastustan
Vs: Deutz-Fahr break the limits
Taitaa muuten tässä Deutzin moottorivalinnassa ko.projektissa olla enempi kyse siitä,että sattuu 7,8 jäämään hiukan alamittaiseksi kun halutaa yli 400 hepoa.Tuotannossa sitten sattuu olemaan 12 l V6.

Tuleepas outoja déja vu -välähdyksiä omista aiemmista kommenteistani tässä viestiketjussa. Noh, kertaus on opintojen äiti.  ;D ;)

Niin...oikea valintahan olisi ollut 8,5-9 litran 6 mukinen.Mutta kun semmoista ei ole tuotannossa niin pitää ottaa sitten kustannusten säästämiseksi tuo V12.Järkeä tuossa valinnassa ei sen enempää ole.


Minä veikkaisin, että ku nyt suurin portaaton on tällä hetkellä 263hv 7250 TTV, niin eihän nyt tuota V12 moottorista laiteta tuohon pienimpään mikä tän uuden mallisarjan mallinumerot nyt tulee olemaankaan ehkä 8000 jotain.... niin tän uuden mallin pienin malli on varmasti tuolla 7,8 litran kutosella, olkoon nyt sitten vaikka 280hv- 380hv ja tästä eteenpäin on 400hv-440hv 12 litran V12. Ja myöhemmin pystyy vielä tehoja kasvattamaan, ku tulee malliin päivityksiä. Sen vuoksi näin ku eihän ne nyt voi hypätä 263hv:sta 440hv kokoluokkaan koska tuohon väliin jäisi liian iso teho haarukka. 

Ja vaihteistot on pienemmissä missä on 7.8l motti ja teho alue 240-380hv niin on ZF eccom 3.5 ja suuremmissa missä on 12l V12 ZF eccom 5.0 joka kestää maksimissaan 500hv. Ehkä jotain tämän kaltaista tulee olemaan.
Siis 12L V6  ;) Se tuleekin siis ehkä (konsepti asteellahan se vasta on) juurikin vain tähän 440hv malliin  ;D
v6 moottori yhdistetään deutsin ennestäänkin sulavaan ja silmiä miellyttävään muotoiluun,,,, tuolla ei kyllä parane mennä päiväkodin pihalle lapsia säikyttelemään ;D
  No ompa silti lyhyempi nokka kuin 200hv pienemmässä T-vallussa  ;D


Son niin ku yks kaivinkoneiden vetopyörästön navoista kerran kehui, ei ne tarvi olla suuret ku ne kestää, silloin on loppunut järki jos niiden pitää olla järjettömän isot ku vertaa sakujen tekemiin napoihin ;) Ja silti ne suuret kestää tuhansia tunteja heikommin, niin mikähän tuon valtun konepeiton salaisuus on ku sen pitää peittää puoli kylää, ja tyhjää tilaa kuitenkin on ja kaikki mitä pitää irroittaa on yhtä hankalasti saatavilla ku muissakin vaikka muut on pakattu pienempään tilaan ;D
suokäytöllä lienee asian kans jotain tekemistä, mites johndeeren nokka, ylväs se on sekin ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Deutz-Fahr break the limits
Taitaa muuten tässä Deutzin moottorivalinnassa ko.projektissa olla enempi kyse siitä,että sattuu 7,8 jäämään hiukan alamittaiseksi kun halutaa yli 400 hepoa.Tuotannossa sitten sattuu olemaan 12 l V6.

Tuleepas outoja déja vu -välähdyksiä omista aiemmista kommenteistani tässä viestiketjussa. Noh, kertaus on opintojen äiti.  ;D ;)

Niin...oikea valintahan olisi ollut 8,5-9 litran 6 mukinen.Mutta kun semmoista ei ole tuotannossa niin pitää ottaa sitten kustannusten säästämiseksi tuo V12.Järkeä tuossa valinnassa ei sen enempää ole.


Minä veikkaisin, että ku nyt suurin portaaton on tällä hetkellä 263hv 7250 TTV, niin eihän nyt tuota V12 moottorista laiteta tuohon pienimpään mikä tän uuden mallisarjan mallinumerot nyt tulee olemaankaan ehkä 8000 jotain.... niin tän uuden mallin pienin malli on varmasti tuolla 7,8 litran kutosella, olkoon nyt sitten vaikka 280hv- 380hv ja tästä eteenpäin on 400hv-440hv 12 litran V12. Ja myöhemmin pystyy vielä tehoja kasvattamaan, ku tulee malliin päivityksiä. Sen vuoksi näin ku eihän ne nyt voi hypätä 263hv:sta 440hv kokoluokkaan koska tuohon väliin jäisi liian iso teho haarukka. 

Ja vaihteistot on pienemmissä missä on 7.8l motti ja teho alue 240-380hv niin on ZF eccom 3.5 ja suuremmissa missä on 12l V12 ZF eccom 5.0 joka kestää maksimissaan 500hv. Ehkä jotain tämän kaltaista tulee olemaan.
Siis 12L V6  ;) Se tuleekin siis ehkä (konsepti asteellahan se vasta on) juurikin vain tähän 440hv malliin  ;D
v6 moottori yhdistetään deutsin ennestäänkin sulavaan ja silmiä miellyttävään muotoiluun,,,, tuolla ei kyllä parane mennä päiväkodin pihalle lapsia säikyttelemään ;D
  No ompa silti lyhyempi nokka kuin 200hv pienemmässä T-vallussa  ;D


Son niin ku yks kaivinkoneiden vetopyörästön navoista kerran kehui, ei ne tarvi olla suuret ku ne kestää, silloin on loppunut järki jos niiden pitää olla järjettömän isot ku vertaa sakujen tekemiin napoihin ;) Ja silti ne suuret kestää tuhansia tunteja heikommin, niin mikähän tuon valtun konepeiton salaisuus on ku sen pitää peittää puoli kylää, ja tyhjää tilaa kuitenkin on ja kaikki mitä pitää irroittaa on yhtä hankalasti saatavilla ku muissakin vaikka muut on pakattu pienempään tilaan ;D
suokäytöllä lienee asian kans jotain tekemistä, mites johndeeren nokka, ylväs se on sekin ;D
No ei se kauheen toimiva taida olla edes suolla se vallun nokka :P  Lämpöongelmia jo pienienkin ohjelmointien jälkeen....