Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tuollaiset löysin internetin ihmeellisestä maailmasta. Ovat tosin aika arvokkaat mutta tuo on verollinen hinta.
https://www.tyovaatemyynti.fi/product/927/jokatherm-rouherukkanen-en-388-374-511ce3-tuotenumero-1104
Nyt olis mielenkiintosta kokeilla onko mönkijälle oikeesti käyttöä. Pitäisi ajaa "järven takaa" jäitä myöten, koivurankaa. Millainen mönkijän vetokyky on jos perään laitetaan omamassaltsaan n. 500 kg ha-traileri ja lastataan sen kyytiin 1m3 koivurankaa? Jäällä lunta ei ole kuin n. 5 cm.
Jos käytettävissä on neliveto mönkijä niin ja ketjut takarenkaisiin niin tulee kuin tyhjää perässä siellä jäällä. Jos rantautumispaikka on suht tasaisella niin tuo ha-traileri toimii hyvinkin tuossa hommassa.
Harvemmin noista neliveto mönkijöistä voima loppuu. Renkaiden pito ennemmin kuin voima.
Takavetoiset onkin sitten leikkikaluja.
Tuolla Motot.netissä oli samankaltainen tapaus ja vikana oli vuotava alipaineletku. Jos bensahana on alipaineella niin vuotava letku estää hanan avautumisen ja riippuu vuodon suuruudesta missä vaiheessa ongelma esiintyy. Saattaa käydä tyhjäkäyntiä muttei kestä kierroksia.
Puola voi olla toinen vikapaikka. Toimii kylmänä mutta ei lämpimänä ja jäähdyttyään taas toimii. Tulpan johto tai hattu saattaa olla myös vikapaikkana.
Voihan vika olla CDI boksissakin jolloin oireile samoin kuin puola, toimii kylmänä muttei lämpimänä.
Ja näitä vikoja on ollut omissa mopoissa / prätkissä.
Oletkos tuolta etsinyt apua ongelmaan ?
http://www.motot.net/forum/viewforum.php?f=35Siellä sivun alalaidassa on Kisbeestä juttua.
Rhinossa onkin moottori väärinpäin tavan mönkkäriin nähden
Sen vuoksi olen koko ajan kirjoittanut koneen väärästä puolesta. Variaattori onkin kuskin puolella ja sylinteri kallellaan taaksepäin.
Kattelin noita räjäytyskuvia ja sanoisin että sieltä on saattanut pettää "yhdensuuntais" laakeri kampuran päästä. Joutuu purkamaan koneen vasemmalta puolelta kaikki kopat ja laturin pois että pääsee käsiksi. Luultavasti laturi on öljyssä uivaa mallia eli laske koneesta öljyt pois ettei satu yllätyksiä. Vauhtipyörä voi olla kovin kiinni kampurassa ja saattaa vaatia omanlaisen ulosvetäjän....ehkä ?
Startin hammaskehä pyörii mutta moottori ei. Variaattorin ensiöpuoli ei pyöri startatessa, Hiilet on aika loppu startissa mutta pyörii kuitenkin. Startissa ei ole solenoidia.
Värkissä on "kiree" hihna ja ensiöpuolen varin takana keskipakokytkin niinku moottorisahassa niin ei sen varin pitäisikään pyöriä. Kierrosten noustessa kytkin tarraa ja alkaa pyörittään varia.
http://partstream.arinet.com/Image?arik=J8LDjmAaYnCd0MpoUqtg&arib=YAM&arim=L9Su7QkqGC81oULJH6RNlw2&aria=Dt_Lmj6ABAMPovcZY9Yc6A2&ariz=1&ariv=http%3A%2F%2Fwww.powerpartsplus.com%2Fpages%2FOemParts%3Faribrand%3DYAMEdit: päivitä sivu linkin klikkauksen jälkeen jos kuva ei muuten aukea.
Vara Eero.....juujuu Heinäluoman kaksoisolento? Vai onko kyseessä Sillanpään "Kuuleeko Eero"-kipale, jolle on tehty moommalassa kakkospesäraina Sillanpään tyyliin?
Onkos tää se "kakkospesäraina" ??
http://www.youtube.com/watch?v=OnQbN8uQuZ8
Kuten KAri jo mainitsikin on vesimittarin lämmitin lisävaruste ja tarvitsee sen 220v toimiakseen. Itse lämpövastus on 24v eli virta tulee muuntajan kautta. Tuolla kataloogi Davisin laitteisiin Suomen kielellä.
Katalooki