Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yamaha 660 startti  (Luettu 6463 kertaa)

Mönkkäristi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
Kattelin noita räjäytyskuvia ja sanoisin että sieltä on saattanut pettää "yhdensuuntais" laakeri kampuran päästä. Joutuu purkamaan koneen vasemmalta puolelta kaikki kopat ja laturin pois että pääsee käsiksi. Luultavasti laturi on öljyssä uivaa mallia eli laske koneesta öljyt pois ettei satu yllätyksiä. Vauhtipyörä voi olla kovin kiinni kampurassa ja saattaa vaatia omanlaisen ulosvetäjän....ehkä ?

Mun mielestä joutuu purkamaan oikean puolen kyljen eli variaattorin vastapuolen. Sitten pitää tehdä tai tilata se ulosvetäjä missä on kolme "kiinnityspulttia" ja keskellä se kiristettävä ulosvetopultti.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
Olisiko tästä apua ?

http://dl.dropboxusercontent.com/u/36292463/RhinoService%20Manual%2006%20SE.pdf

Kyllä, sivullla 171  on kuvat siitä mitä hain eikä tuolta näyttäs hirveesti osia purkautuvan.

Mönkkäristi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Vs: Yamaha 660 startti
Rhinossa onkin moottori väärinpäin tavan mönkkäriin nähden  :o Sen vuoksi olen koko ajan kirjoittanut koneen väärästä puolesta. Variaattori onkin kuskin puolella ja sylinteri kallellaan taaksepäin.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yamaha 660 startti
Tätä on kiva seurata.

Kerrankin ei kellään ole mitään sanottavaa. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
Tätä on kiva seurata.

Kerrankin ei kellään ole mitään sanottavaa. ;D

Onhan tähän Mönkkäristi kommentoinut  :), ne jotka tietää jotain kommentoi ja kiitos Mönkkäristille siitä.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
Rhinossa onkin moottori väärinpäin tavan mönkkäriin nähden  :o Sen vuoksi olen koko ajan kirjoittanut koneen väärästä puolesta. Variaattori onkin kuskin puolella ja sylinteri kallellaan taaksepäin.

Juurikin näin Rhino on Rhino eikä mikään muu. Menee siinä merkkihuollotkin halpaan.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Yamaha 660 startti
Rhinossa onkin moottori väärinpäin tavan mönkkäriin nähden  :o Sen vuoksi olen koko ajan kirjoittanut koneen väärästä puolesta. Variaattori onkin kuskin puolella ja sylinteri kallellaan taaksepäin.

Juurikin näin Rhino on Rhino eikä mikään muu. Menee siinä merkkihuollotkin halpaan.
Ei kerro kyl merkkihuollosta hyvää elleivät edes tiedä miten päin moottori on kiinni  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Yamaha 660 startti
Rhinossa onkin moottori väärinpäin tavan mönkkäriin nähden  :o Sen vuoksi olen koko ajan kirjoittanut koneen väärästä puolesta. Variaattori onkin kuskin puolella ja sylinteri kallellaan taaksepäin.

Juurikin näin Rhino on Rhino eikä mikään muu. Menee siinä merkkihuollotkin halpaan.
Ei kerro kyl merkkihuollosta hyvää elleivät edes tiedä miten päin moottori on kiinni  :o

Öljypohja ei ainakaan pöki niin herkästi kiviin, jos moottori on väärinpäin  :D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Yamaha 660 startti
onkohan minun vekottimessa moottori väärinpäin, kun siinä on kampirauta rungon suuntaisesti. vai onko koko kömpijä väärinpäin :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Yamaha 660 startti
onkohan minun vekottimessa moottori väärinpäin, kun siinä on kampirauta rungon suuntaisesti. vai onko koko kömpijä väärinpäin :)
Jos istut edelleen penkillä ja muta maistuu suussa, niin sit sää oot kaatunut
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
Onpahan kohtuullisen työllistävä  toi Rhinon startin kytkimen vaihto. Itse homma ei ole iso mutta pitää näköjään purkaa kolmasosa mönkkäriä että pääsee työmaahan käsiksi.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
onkohan minun vekottimessa moottori väärinpäin, kun siinä on kampirauta rungon suuntaisesti. vai onko koko kömpijä väärinpäin :)
Jos istut edelleen penkillä ja muta maistuu suussa, niin sit sää oot kaatunut

Tuttu tunne x 3. Aina sattuu. Rhinolla on epilepsia :'(

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Yamaha 660 startti
onkohan minun vekottimessa moottori väärinpäin, kun siinä on kampirauta rungon suuntaisesti. vai onko koko kömpijä väärinpäin :)
Jos istut edelleen penkillä ja muta maistuu suussa, niin sit sää oot kaatunut

Tuttu tunne x 3. Aina sattuu. Rhinolla on epilepsia :'(



ajamista vartenhan noi vehkeet on tehty ;D

jenkki on tosiaan asentanut moottorin penkin alle rauta rungon suuntaisesti. kaasuttaessa kallistuu.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Yamaha 660 startti
onkohan minun vekottimessa moottori väärinpäin, kun siinä on kampirauta rungon suuntaisesti. vai onko koko kömpijä väärinpäin :)
Jos istut edelleen penkillä ja muta maistuu suussa, niin sit sää oot kaatunut

Tuttu tunne x 3. Aina sattuu. Rhinolla on epilepsia :'(



ajamista vartenhan noi vehkeet on tehty ;D

jenkki on tosiaan asentanut moottorin penkin alle rauta rungon suuntaisesti. kaasuttaessa kallistuu.

Kaveri halus lomaa pöllin ajosta. Sanoin että käydään vähän ajeleen Rhinolla. Se sai kaksi viikkoa sairaslomaa  ???