Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Naurattaa.. Iso MB hybridi farmari . Muutamama tuhat kilsaa ajettuna, kulutus 2,4 bensaa ja 11,2 KW sähköä /100 km kohti.NAURATTAA tankilla.
Oma autoni lähtee aina sähköllä mukavan pehmeästi.
Missä saa parillakympillä ajokorttilääkärin terkkarista? Kyllä täällä ainakin oli samanhintainen yksityisen kanssa.
Autossahan pitää olla liikennemerkin lukija. Vakkari vaihtaa automaattisesti nopeutta.
Eikös tuo Haapala ole Teslamiehiä? Eihän muut autot ole sen mielestä yhtään mitään.
Alkuvuodesta uusi hybridi Mersu tulee huusholliin. Kirjoituksia kun katselee, huomaa ettei asiat oikein ole kondiksessa heillä.
Onhan päivänselvää, ettei hybridiä käytetä ainoastaan sähköllä. Pidemmällä matkalla ajetaan bensalla ja sähkö auttaa pienentämään kulutusta huomattavasti. Kokemusta on.
Mulla on liikutin noin 25 kilon luokassa. Akulla pääsee vajaa 100 kilometriä. Tunturi on liikuttimen merkki. Ei tarvitse bensaa.
k
Somalit menkööt takaisin rauhalliseen kotimaahansa.
Seitsemän multipowertraktorin omistanut. Kaikki toimivat loistavasti. Huoltomies neuvoi pitämään perässä öljyä niin paljon kun sisällä pysyy, silloin voitelu toimii mp-vipu alhaallakin.
Ryssäläinen saatana, ei jatkoon. HYI HELVETTI.
Alunperin kysyttiin pakosarjaa 3080 turbotukseen. Mitä helvettiä asiaan kuuluu jonkun 390 turbotus tai jonkun perän kestävyys kuulopuheiden mukaan. Varsinkin noita esson baarin tietäjiä tuntuu olevan palsta tulvillaan. Ei ihme, että koko agro kuihtuu. Eihän noita asian vierestä tietäjiä viitsi normaali ihminen katsoa.
Aikoinaan turbotin 699 massikan. Osat tulivat Scanturbo-nimisestä firmasta muistaaksen. Traktori on uudella omistalla jo vuosia ollut päivittäisessä käytössä ongelmitta.
Whole Milk punavalkopurkissa oli hyvää kahvin kanssa.
Mulla on maxivision, jolla näkyy hd-laatuisena 20 kotimaista kanavaa sekä eurosport ja juutuuppi. Mukava katsella kunnosta kuvaa.