Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19

Viestit - teuturi

Osaisiko joku sanoa mikä on valtran metallihohto sinisen värikoodi?
Eikö näy esim huoltokirjassa ?
Siitä en tiedä, mutta käyttäjän käsikirjasta en löytänyt mainintaa värikoodista.
Värin vaihto on ajatuksena sillä kyselen, alkuperäinen väri on jo niin haalistunut.
Eivät antaneet? Onpahan hommaa... Mikähän tuoskin on takana, ettei vaan olis miehessä(valtralla) vika, koitappa soittaa johonki muuhun toimipaikkaan.
Myydään me maalia valtrallaki.
Ei siinä, mutta on ollu periaate että yrittänyt kannattaa oman kylän vähäisiäkin palveluja jos vain ollut mahdollista.
Ei kai tuo koodi nyt niin salainen voi olla.
Pitää kysästä maanantaina toisesta toimipisteestä josko sieltä sais koodin.
Eikö tosiaan kukaan tiedä ?
Valtralta eivät suostuneet antamaan värikoodia.
Osaisiko joku sanoa mikä on valtran metallihohto sinisen värikoodi?
http://www.rkktrailer.fi/
Tuola näkyy olevan näitä perinteisen mallisia kärryjä joissa renkaat laitojen ulkopuolella ja sitten näitä joissa renkaat lavan alla ja kaikki laidat aukeavat.
Jarrullisia ja jarruttomia.
Siistin näköistä tekoa.
Onkos kellään näitä käytössä?
Muuli pro sarjasta löytyy kärryjä. Itellä on 970 xl ja oon tykänny kyllä.
Valmistus on näyttäny siirtyvän teuvalta lapualle. Toivottavasti laatu ei oo huonontunu  ::)
Samanlainen kärry löytyy minulta kans ja siinä jaxal 125 cm kuomu.
Hyvä kärry vetää niin tyhjänä kuin kuorman kans.
Ja tuossahan on lava sisämitat 350x150x34 cm ja kantavuutta 500 kg.
Kyllä kelekalla syvässä lumessa pääsee, kun on voimaa koneessa, voimalinja oikeissa säädöissä, matossa mittaa ja harjassa korkeutta ja kuskilla taitoa ja päätä puotella menemään. ;)
Kelekat olosuhteiden mukaan.
Liperin kone ja kuljetus.
Mp lift antautui pariin vuoteen selästään harraste käytössä.
Liperi kestänyt kolmatta talvea.Kuormattu pelkästään kärriin n.50 000m3
Hinnassakin 3 kertainen ero.Mulla oma kauha lisävarusteilla.Paksumpi huulilevy reijityksellä,verkko korotus,takaseinän kallistus 25astetta(menee dimensionkin kippuraan.)Ja lisä vahvistusta.

Nii ja 2,6m ja 2m3+ verkko korotus

Miten sulla on tuo paksumpi huulilevy kestäny?
Nuissa näky että vakiona 10 asteen kallistus takaseinässä, tuo oma 970 euro/vila compi sovitelevyllä kyllä koukistaa ihan kiitettävästi tuolla nykysellä kauhalla.
Paljonko painaa tuo sinun kauha?
Sulla kutoskoneessa ja isossa kuormaajassa, sais vähän osviittaa.
Ja oliko sulla se urakkamallin kauha ja siinä lisä vahvistusta?
Hitekissä on nää XT-60 öölit perässä ja tahtoo olla pakkasilla tahmeamman makuinen kuin entisillä HT-60 öljyillä oli. Jos ei ole kiirelähtö ja tuulensuojaisessa hallissa on yli 15 astetta pakkasta ollut pidempään, niin olen 15 kw löpölämmittimellä puhaltanut puolisen tuntia traktorin perää. Ei senjälkeen suotimen painevalo pala ja on hydrauliikka heti notkea.

Seuraavat öljyt jotka laitan perään tilaan noilla ht-60 spekseillä, kesällä kun ei ole peräöljyjen lämpötilojen kanssa mitään ongelmaa. (Max 65 astetta)

Samoja kokemuksia XT-60:stä, suotimen merkkivalo palaa aika kauan kun ulkona pakkasesta laittaa käyntiin ja antaa lämmetä.
...Kunhan on renkaiden ulkosyrjän mitan levyinen, tai vähän leveämpi kauha niin hyvä ompi.
Joo samaa mieltä, nykynen kauha noin 2,4m leviä.
Tuo tilavuus vain mietityttää, tuo on kyllä tosi että turha alkaa hulluttelemaan isolla kauhalla, varmasti alkaa käymään etuakselin kestävyyden päälle.
Perää sais jo nyt painottaa lisää vannepainolla.
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19