Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 17 18 [19]

Viestit - teuturi

Kyllähän se niin tieten on että säännöllisellä huollolla ja järkevällä koneen käytölllä koneet kestää.
Huollosta tuli mieleen että kenenkä valmistamia öljyjä oletta käyttäneet valtran vai jonku muun valmistajan esim teboil?
Itse olen tähän asti käyttäny valtralta ostettuja öljyjä ja alkuperäisiä suotimia.
Tuosta massikasta sen verran että eivät ole kovin suuressa suosiossa täälä päin en osaa sanoa miksi, vaikuttaisiko huolto palvelut ja varaosien saanti vai mikä?
Enenpi on valmetteja ja john deerejä.
Ja vielä tuosta syöttöpumpusta niin olettako ottaneet kuinka paljon kierroksia koneesta ?
Kannattaako liikennekonetta ruuvata kuinka paljon,kasvaako se nopeus suhteessa polttoaineen kulutukseen nähden kun eikös nuo vakio säädöissäkin kulje päälle 50? ::)
Minä olen kans kuullut että tuo carraron akseli ei ole paras mahdollinen, mutta vastaavalla danan akselilla olevia koneita ei ole tullu vastaan montaakaan, vaikuttaako tuo vuosimalli miten tuohon etuakseli merkkiin?
Etukuormainkoneita pääasiassa olen kattellut.
Onko ainut lääke nuihin pumppu häiriöihin/ongelmiin rivipumpun vaihto jakajapumpun tilalle vai onkos muita konsteja? ::)
Jokos sulla on paljon tunteja kertynyt siihen koneeseen?
Entä onko sulla etukuormaajaa siinä?
Onko siihen muuta tehty ku tuo cooleri satsi laitettu?
Elikkäs traktorin vaihto olis kohta ajankohtainen ja tuossa on tullu katteltua 8450 ja 8550 valtroja ht malleja,eli minkäslaisia tyyppi vikoja ja muita vaivoja näissä on ollut ja minkälaisilla tuntimäärillä niitä ilmenee?
Kone saisi olla liikenneversio.
Olisko lie kysyttyjä koneita kun ei oikein meinaa olla vaihtokoneina tarjolla ja tässä on tullut seurattua jo pitkin syksyä kyseisiä malleja.
Siis laittakaapas käyttäjäkokemuksia kehiin kyseisistä malleista, kiitos jo näin etukäteen.
No kuinka isolla koneella se sinä kiskot sitä terää että sen kestää laskia maata vasten ja vielä painattaa sitä? ;D
Tuleeko tuon terän yli tavaraa helposti kun tuo näyttää niin matalalta ,siis kovenmassa vauhdissa?millaisella vauhdilla se pompottaminen alkaa vaivaamaan?
Tuo vama terä näyttää olevan korkeampi ja vähän jo muotoiltu heittäävänmäksi.
Onnistuiskohan tuohon polanneterään tehä nesteellä jatkot niinku alusterissä ja kääntö kans? ::)
Hintaakin tietenki tulis lisää mutta oliskohan vielä kilpailukykyinen alusteriin verrattuna.
Löytyykös täältä keltään kokemuksia sotkamolaisten polanneterästä?
Kuinka isolla traktorilla vedätte sitä? Eli liikkuuko 3 m terä 90 hv neloskoneella .::)
Kertokaapas hyvät puolet ja myös huonot puolet ja mahdolliset puutteet mitä kyseisessä laitteessa olette havainneet.
Sivuja: 1 ... 17 18 [19]