Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 137

Viestit - Latz

Osa malleista ei pysy edes täytenä pystyssä, saati sitten tyhjänä.
eikös tuo ole banjoputki ja oliko 15mm putkella.
Banjoputkena varmaan löytyy mutta banjoliittimellä jos kysyy voi löytyy kans .

Joo ei ole banjoputki. Tuossa on paksu seinämä eikä ole helmiliitoksella.
http://www.image-share.com/ijpg-2945-284.html

Siinä kuva.
Oiskohan tuo se G-piste  ???

Antero olis sopiva nimi tolle...

Ei nää mitkään ristiäiset ole. Nimi on jo annettu mutta kuka sen tietää.

Hydrauliikkaan perehtyneet... :-[ oisko apuja.
Itse aatelleen joko vasemman puolen pyörän takana oleva magneettiventtiili oireilee tai sitten AUTO-5.
Mikä lienee sen osan nimi joka on osassa hydraulisia työntövarsia. Osa on banjoliitin joka liukuu lukkoventtiiliin. Tiivisteenä on ainoastaan O-rengas. Toisessa päässä on usein samanlainen banjo lyhennettevällä putkella ja helmellä. Näistä liukuvista liittimistä joutuu pulittamaan yli 60 euroa Valtran kautta. Ko. osassa on banjoliitin ja noin 15 mm paksuseinämäistä putkea joka menee lukkoventtiiliin missä on se O-rengas tiivisteenä.

Kyllähän toi vaihtoon lähtee ja Valtraa pukkaa toisen Valtran kaveriksi, jossain vaiheessa. Syynä ennenkaikkea tuo huoltomiesten saatavuus.
Millähän noihin saisi lisää nopeutta. Nostossa on viiden sekunnin viive nappulan painamisen jälkeen. Onko tuo vika vai ominaisuus. Muuten tuon  kanssa pärjää mutta osa kylvöistä tehdään nostolaitekoneella ja laahavantaat tupaa meneen tukkoon varsinkin herneen kanssa. Lasku kyllä tapahtuu riitävän nopeasti.
Löytyhän se vika mistä kiikastaa

Historian paskin traktori?

Soitti varmaan Latzille, alias kissinruokakeisarille.

Juu juu. Tuttu vika. Keväällä tuli sellanen vika että että nosti kokoajan pumppua vasten. Meinas tulla kalliiksi kun huolto ei löytänyt vikaa vaan alkoi vaihtaa antureita tyyliin niinkauan kun vika ratkeaa. Onneksi sain vähän jarruteltua vaihtointoa ja palautettua osan osista. Tollasia 500 euron osia kun summamutikassa vaihdellaan niin alkaa käydä pussin päälle.

 Vika oli roska venttiilissä.

On aika hunosto suunniteltu kyllä toi kohta kyseisessä mallissa. Rasvanipat kun oisivat laittaneet niin vois auttaa asiaa. Tämä kyseinen harrison on vähän sillai niikuin suoraan sanottuna heitteelllä😊.

Spray-vaseliinia palloihin ja nostotankoihin. Sillä on pärjätty. Ihan normaali Sirkussonnin ongelma.
Löytyhän se vika mistä kiikastaa

Historian paskin traktori?

Soitti varmaan Latzille, alias kissinruokakeisarille.

Juu juu. Tuttu vika. Keväällä tuli sellanen vika että että nosti kokoajan pumppua vasten. Meinas tulla kalliiksi kun huolto ei löytänyt vikaa vaan alkoi vaihtaa antureita tyyliin niinkauan kun vika ratkeaa. Onneksi sain vähän jarruteltua vaihtointoa ja palautettua osan osista. Tollasia 500 euron osia kun summamutikassa vaihdellaan niin alkaa käydä pussin päälle.

 Vika oli roska venttiilissä.
Mittaamalla ei saatu ohmeihin mitään eroa vaikka anturia kokeiltiin eri asennoissa. Taitaa olla anturi pimeänä.
6200-sarjassa ainakin koodi 22 on asentoanturille. Jos sen ottaa irti niin se on tarkka laitettava takaisin, muistaakseni milleistä kiinni oikea syvyys, muuten nostaa liian ylös (varoa vasten) tai jää liian alas.

Jos se koko ajan pyrkii nostamaan niin palaako paneelissa noston merkkivalo silloin?

En muista varmaksi mutta mielestäni ei palanut. Nyt ne tosiaan halvaantui yläasentoon. Muuten kyllä pelaa hydrauliikka.
Pitkästä aikaa  :-[ Sirkussonni pelleilee. Aluksi nostolaitteet alkoi temppuileen niin että teki napeista mitä vaan niin automatiikka ajoi vetovarret yläasentoon. Rullalla pystyi vielä toimimaan. Otin kynkän tyvestä asentoanturin irti ja pistin takasin paikalleen. Ei pelaa enää mitenkään. Jäivät yläasentoon "pumppua vasten". Nostolaitteiden käyttöpanelissa vilkkuu impulssivalo kolmion sisässä. Koodi on 22.

Mää ehdin jo huolestua et toimiiko sun maasiat muka näin kauan.

Tässä jo olin huolestunut kun sulla meni noin kauan vastaukseen  :o
Pitkästä aikaa  :-[ Sirkussonni pelleilee. Aluksi nostolaitteet alkoi temppuileen niin että teki napeista mitä vaan niin automatiikka ajoi vetovarret yläasentoon. Rullalla pystyi vielä toimimaan. Otin kynkän tyvestä asentoanturin irti ja pistin takasin paikalleen. Ei pelaa enää mitenkään. Jäivät yläasentoon "pumppua vasten". Nostolaitteiden käyttöpanelissa vilkkuu impulssivalo kolmion sisässä. Koodi on 22.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 137