Harvassa on. Kestäähän Sievin kone vielä suuremmallakin teholla väännättää eikä anna hakkuri paljon löysiä päivän aikana.
Se on poijjat "Motorsporttia" kun aletaan viritellä koneita +100%
ja yli
Eikö olis helepompaa ostaa heti oikean kokoonen kones ja ajaa sillä
vakiotehoilla se 18 000 tuntia kun pruuvata ja tapella kokoaijjan
ja vaihtaa uus moottori 1000 tunnin välein...
On se kumma laskelma jos näyttää vielä 18 000 tunnin jälkeen
Valtterin edullisemmksi kuin 936 Varion.
Polttoainetalous ihan *ersellään näis ite tehdyis virityksis ja
18 koneremppaa myöhemmin saattaa *itutus olla ihan tapissa
toisin mitä Fendt kuskilla joka on saanu lappaa rankaa tuuttiin
nekin työpäivät jotka Valtterin on ollu telakalla