Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13

Viestit - Äyrämöinen

Juuri värkkäsin toisen vaimentimen 5 siipisiin agroluxeihin .Omatekoinen vaimennin toimii paremmin ku uus. Voi säätää ja hidastaa tukipyörän liikkettä niin alussa kuin lopussakin ettei lyö toppariin täysiä.Voi vaihtaa tiibvisteet ku kuluu.
Kauppasivat viime kesäksi tuota muovia jossa ohut kelmu samassa paketissa. Levitettäessä huomas jo että muovi repeää kun paperi kun lujemmasti nykäsee.Epäilytti siinä vaiheessa koko keksintö. Laiton toisen sadon läjään varalta ylimääräisen kelmun ensin. Tuntuu siilo lämpiävän pinnasta kovin ,liekkö muovin syy.
Tulee hulluksi noiden kuhn multimastereiden kanssa. Painaa sairaasti ,puukoilla olevana lähtee murakossa heinän kuntta lauttana matkaan. Kivikoissa aina jostain hajalla.Siipeen tarttuu mura ku tauti. Koskaan et saa hyvää jälkeä molempiin suuntiin. On nelisiipiset kääntövehkeet. Kestääkö kivikossa muovisiipi?
Olettako vaihtaneet ?On toi sylinteriputken pään lukitus niin outo ku olla voi. Silocutin hyd.sylinterin männänvarsi lähtenyt kierteestään .Kierteet menny varrestA. Pitää teettää uusi varsi tai kemppiliimalla kiinni. On oudot nuo tiivisteet männässä ,löytyneekö muuten ku alkuperäisiä?
Kato kävikö mun mxu 125 lle. Konepeiton alla moottorinohjaus boxi. Sieltä lähtee johtoputki.Tarkista ottaako kiinni orbittroolin hydeletkuun kiinni.Tärinä hankaa johdot paljaiksi ja poikki putken sisällä .Itsellä oli kaksi poikki ja useampi paljaana.Ihme ku toimi vielä.
Olettako varautuneet esim. vanhempien takapyöräkoneiden kanssa kesään,että olisitta laittaneet paikkausliemet renkaisiin? Melko työmaa vaihtaa esim. vanhempaan tumeen rengas kun keskeltä jyräpyörästöä tyhjenee.
Tulee vaan aina mieleen kysellä sellaistakin joka voi tuntua ettei toimi millään. Mut joskus on tylsyyden tappamiseksi kokeiltava jotain. On nyt jo pitkä varastoruuvi,pudotus ja nousulla oleva kattilaruuvi.Väliin ei enää kolmas mahdu. Pitää kai tehdä koeversio ite ja raportoida mitä tapahtuu.
Ei sinne voi voideltua laittaa mut esim kahdesta ketjun lenkistä hitsaa .
Onko joku testannut voiko n.15 asteen nousulla olevaan hakkeen syöttöruuviin tehdä 20cm ennen palopäätä nivelen ruuviin jotta liitos palopäähän olis vaaterissa.Nousulla olevaan ruuviin ei mene putken täydeltä tavaraa ja kun nivel olis aivan toisessa päässa olisko mahdollista että hake etenis?Ruuvin lehden pitäis tietenkin ylttää ohi nivelen.Tämä vaan siltä varalta että polttimen vaihto ei muuten onnistu.
Vaihtaisin masa-hakepoltimen tuolaiseen hake-jettiin jos löytäis vielä käytetyn. Kattilaruuvi tulee nousulla kattilaan joten ei taida muiden polttimet käydä kun arimaxin .Ovat vaan tyyriitä eikä saa edullisesti liikkuvana .Olisko kellään käytettyä?
Just vaihettiin kesken rehunteon elhon 320 hydrobalance molemmiltapuolin niittävä ,oli alkusarjan koneita.Niitettiin kivisiä peltoja ,kun sääti kevennystä tarpeeksi ei kivet tehneet tuhojaan. UUsi on krone 3210 meno-paluu .On järeämmin tehty kun elho mut kevennysjousien säädöt tapissaan jysähtää kiveen aika ikävästi .Voisi hyvin olla joku säätö laskun rajoittamiseksi ,olisi pöytä keveämpi.Rasvaus akselienristikoiden suhteen on yhtä heikkoa kuin elhossakin.Miksi ei voi ristikoiden nipat olla kupin päässä.Sekä pukkilaakereiden nipat vois letkulla vetää parempaan paikkaaan. :-\.Krone jäi pari tonnia halvemmaksi ku elho.
Happo syönyt ohueksi paikat ja kolisee rumasti tyhjänä pyöriessä .Kun sais uuden noukkimen niin olis pitkäksi aikaa vaunua.Voihan sitä kysyä alkuperäistäkin.Olis vaan kiinnostanut tuo kulissitonversio.Pitäis istuttaa joku kronen pöytä siihen tai vastaava.
Onko jollain tietoa mistä vois katella Pöttingerin europrofi noukinvaunuun kulissitonta noukinta?
Muistelen jossain lehdessä joskus nähneeni viittauksen moiseen pajaan jossain.
Onko kellään kokemusta koodista e157 ? Viittaa alhaiseen polttoaineen paineeseen reilissä. Poltttoainetukos,anturivika ,johtovika? Ei riipu niinkään kuormituksesta ,tulee yleensä aina kylmänä lähtiessä kiihdyttämään kevyesti.
Olis tuomoinen tume 2500 kevythinattava romuna .Jos joku tarvii korokelaitoja tai jyräpyörästön osia niin olis kevääksi .Myös apulantapuolen laaha vantaat ,jouset joutaa.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13