Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vain yksi on ykkönen  (Luettu 3217 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
vain yksi on ykkönen
aika hupsua kuin tuo tojo korolla on suomalaisille hyäksi totettu.     taas on ekan kun hinnan noususta on kyse käytetyissäkin..   jo 1970- luvulta tuo merkki ollu lähellä suomisytäntä.         hyä perusvärkki joka paikkaan..

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Vs: vain yksi on ykkönen
Jep, se ykkönen on honda. Mulla on ollut molemmat. Corolla oli huollossa turhan usein ja ladassakin taitaa olla paremmat istuimet.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: vain yksi on ykkönen
Jep, se ykkönen on honda. Mulla on ollut molemmat. Corolla oli huollossa turhan usein ja ladassakin taitaa olla paremmat istuimet.

Kyllä Honda se olla pitää. Tosin seuraava saattaa olla jo erimerkkinen , sillä uudet on kalliita ( kuten aina) ja käytettyjä kovin hitsusti markkinoilla. Pelkkää bensaa ei kait uutena edes saa, ainakaan netti ei kerro sellaisesta vaihtoehdosta. Hondaa ei taideta tuoda edes ulkoa käytettynä. Tällä hetkellä 4 Hondaa nimis ja tosiaan nettiautoa selailen jo vähän sillä silmällä, että missä hinnoissa  "uus korinen" 1,5l civik liikkuu. Valinta voi olla kyllä Crv:kin tai sitten ihan joku muutta toivottavasti ei sentäs Toyota. Onneksi tutulla farkku Auris, jota se muistaa tasisin väliajoin "kehua". Harmittelee miksi ei ettinyt silloin farkku civikkiä  ::)

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: vain yksi on ykkönen
Mitäs teille tulee noihin pulkkiin kilometrejä vuodessa?
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1467
Vs: vain yksi on ykkönen
Talouden toinen auto on Corolla ja siinä oli 140 tkm mittarissa kun kampiakselin päittäislaakerista tuli vainaa ja samalla koko koneesta,ei kannattanut korjata. Löytyi purkaamolta ehjä kone,kilometreistä ei tietoa. Onneksi tuohon tulee alta 10 tkm/ vuosi.

Omaan dieseliin tulee enää reilu 40 tkm/ vuosi. Muutamia vuosia tuli yli 60 tkm/ vuosi. Nyt ei tarvi suhata tuonne pk seudulle töiden takia niin tulee vähemmän. Eikä todellakaan ole mikään tojo...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: vain yksi on ykkönen
Se on sitten Toy-autojen laatu pudonnut. Mulla on 23-vuotias Anjovis rönttäautona, vajaat 400 000 talussa eikä tekniikassa ole ollut mitään kulutusosien lisäksi. No syyläri lahosi noin 10 vuotta sitten. Yhdellä kaverilla oli Camry, sekin pelasi bueno piiitkään, tietoni auton vaiheista loppuu siihen kun omistaja hävisi kaksintaistelun syövän kanssa.

Uusista on kyllä kuulunut toisenlaisia mielipiteitäkin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: vain yksi on ykkönen
Eipä se  toyota tai muutkaan japsit sen ihmeempi ole ollut enää kymmeniin vuosiin kuin muutkaan, markkinatalouden lait pätevät siihenkin merkkiin. samanlaisia öljysyöppöjä vaihelaattikkovikasia kuin saksalaisekkin. toki takuu on tojotalla pelannut hyvin jos merkkiliikkeeseen on jaksanut rahaa kantaa.

 
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3406
Vs: vain yksi on ykkönen
Nih, en ole pahemmin diggaillut näitä japanin kulkineita aikasemmin, pääasiassa ne on olleet saksalaisia tai ruåttalaisia. Pikkuppeja sitten tuli hankittua jaappanilaisia mazdaa ja sittemmin matsan tekemiä rangereita, nekylvakuuttivat laadultaan, ja nyt on sitten kauppakassina tojon sitymaasturi, emäntäkin tykkää. edellinen oli nissanin vastaava.Jotenkin ne kyllä vaikuttaa ihan käteen sopivilta. Konservatiivista tekniikkaa vielä paljon.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: vain yksi on ykkönen
niin,  se toimivuus ja yksinkertainen käyttää on monelle se tärkein.    ja kun osat ja huollot halpoja niin mitä muuta sitä kaipaa..    paikasta a paikkaan b siirtymiseen.    sit nuo prassailut on eri asia..

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: vain yksi on ykkönen
Oli ne Toyotat ihan paskoja ennenkin. Itte "inkutin" diisseli autoa ittelleni vuonna -89. Eli isä vaihtoi mulle 7v vanhan takaveto Carinan , mittarissa 180tkm ja myynti ilmoituksessa maininta täydellisestä koneremontista ja vuoden takuusta koneelle. No kone kesti, söi kyllä öljyä , mutta ei toki ollut mitään tuttujen volsukuskien kertomaan kulutukseen. Mutta ihan kaikkea muuta sitten olikin. Ei sellaista viikkoa , että kotiin tullessa ei autossa olisi ollut vikaa. Kori oli periaatteessa ihan pepu tai ei niinkään kori vaan alustan rakenteet. Poistin parin vuoden päästä kilvistä ja "kallein" autokoeilu oli ohi. Nooh , pääsin siitä toki eroon , mutta lähes pitkään kiittämällä. Olishan se kelvannut vaihdossa silloin hankittuun Accordiin, mutta hyvitys tuntui naurettavalta. Totuus kyllä paljastui myöhemmin  ::)

Kakkos autona oli kyllä tämänkin jälkeen Carina II. Koria hitsattiin , maalattiin , kansi remppaa tehtiin , mutta auto oli muuten "varma", tässä korkeintaan 10km matkoilla  ;D. Ikää oli 15v kun hävitin ... voi riistus nykyään vanhin Hondani on vanhempi kuin tuo hävittäessä ja kori on ruosteeton ja tekniikka kunnossa. Kuskin penkki reunasta kulunut puhki, kangaspenkki kun on.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: vain yksi on ykkönen
Jep, se ykkönen on honda. Mulla on ollut molemmat. Corolla oli huollossa turhan usein ja ladassakin taitaa olla paremmat istuimet.

Heinoki se palasi Hontaan yli kolomenkymmenen vujen jäläkeen. Nyt on tieseli CRV ja oha se hemesti mielissään. Kartanolla seistä läsöttää Rav4, saa nähä saahaanko vielä liikkeelle. Jaa, onha se Suloki (skuto), vaen perkele kun takajarru jumittaa
Elämä on parasta kometiijjaa

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Vs: vain yksi on ykkönen
Ainoa auto, jossa takajarrusatula antoi periksi (murtui) ennen jarrupalojen sokan irtoamista, oli etuvetoinen RAV4. Ihan ihme kärry, toki mukava ajettavuus, mutta mihin se yksistään riittää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: vain yksi on ykkönen
mut mitä ihmotta sitä kaipaa ku kosla siirtää ruhoa kiiteyttvästi paikasta toiseen?    joku kissaviteo näyttökö?        tosa naapuri haasto et hällä varis ja mitään tarvinna tehä kui tankkaa ja joskus ööliä laittaa uutta koneeseen.   huoltavasälli manas et ei palkoille pääse tuon kans.    ja muutamat renkassarjat jo kerenny vaihtaa moiseen..   eli kait tuolla sit ajeltujkii..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: vain yksi on ykkönen


 8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: vain yksi on ykkönen
^
Tuallaanen avaamen perä oli meidänkin iso corollas vm -76. Saattaa olla yhyres lokerikos vieläkin tallella. Ainakaan sitä ei vaihdos laitettu (sitä perää) siihen mun jo kehumaani carinaan.