Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ympäristökorvaus  (Luettu 8923 kertaa)

MKH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 332
Vs: Ympäristökorvaus
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.
Toimiiko se sovellus sulla, mä olen ja sen ladannu mut nyt yritin luoda tiliä niin eipäs onnistu. Jämähtää heti alkuun kun pitäis maa valita.

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
Vs: Ympäristökorvaus
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.
Toimiiko se sovellus sulla, mä olen ja sen ladannu mut nyt yritin luoda tiliä niin eipäs onnistu. Jämähtää heti alkuun kun pitäis maa valita.

Viime viikolla uteliaisuutta kokeilin ja silloin ainakin toimi. On tosiaan suomenkielinen versio ja harmi, jos tuota ei enää saa.

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1561
Vs: Ympäristökorvaus
Eiköhän näistä tule maksulliset versiot, kun saahan jussit tukea näihin miljaaaaardin..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Ympäristökorvaus
ja just kun myö kävyt opitaan käyttään jotain ni vaihtavatki toiseen,   ja ilmottamatta meille.   hyä ansa hankkia sanktiot.

Mikkiss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Ympäristökorvaus
Toimiikos teillä scouting? Mulla ainakin antaa virhettä, että palvelinta huolletaa. Ollut jo pari viikkoa kohta...

Tuntu noista sovelluksista fiksuimmalta ja sitten lopettaa toimintansa  >:(

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Ympäristökorvaus
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.

Ruokaviraston sivuille on tullut lista hyväksyttävistä ohjelmista:


"Ympäristökorvauksen valinnaiseen tilakohtaiseen toimenpiteeseen kelpaavia sovelluksia ja ohjelmia on listattu alle. Listaa voidaan päivittää tarpeen mukaan. Viljelijällä tulee olla viljelyksessä sitä kasvia, joiden kasvitauti- ja tuhoojatilannetta käytössä olevalla sovelluksella voidaan seurata.

LukeKasKas
RapsiApp
Minun Maatilani- WisuEnnuste
AgAssist
Cordulus Farm
Xarvio scouting
Agriportal
"

Pulu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 263
Vs: Ympäristökorvaus
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.

Ruokaviraston sivuille on tullut lista hyväksyttävistä ohjelmista:


"Ympäristökorvauksen valinnaiseen tilakohtaiseen toimenpiteeseen kelpaavia sovelluksia ja ohjelmia on listattu alle. Listaa voidaan päivittää tarpeen mukaan. Viljelijällä tulee olla viljelyksessä sitä kasvia, joiden kasvitauti- ja tuhoojatilannetta käytössä olevalla sovelluksella voidaan seurata.

LukeKasKas
RapsiApp
Minun Maatilani- WisuEnnuste
AgAssist
Cordulus Farm
Xarvio scouting
Agriportal
"

Plant net on parempi  tunnistussovellus kun yksikään tossa listassa oleva vaikka ei ruokaviraston suosittelemissa olekkaan

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5107
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Ympäristökorvaus
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.

Ruokaviraston sivuille on tullut lista hyväksyttävistä ohjelmista:


"Ympäristökorvauksen valinnaiseen tilakohtaiseen toimenpiteeseen kelpaavia sovelluksia ja ohjelmia on listattu alle. Listaa voidaan päivittää tarpeen mukaan. Viljelijällä tulee olla viljelyksessä sitä kasvia, joiden kasvitauti- ja tuhoojatilannetta käytössä olevalla sovelluksella voidaan seurata.

LukeKasKas
RapsiApp
Minun Maatilani- WisuEnnuste
AgAssist
Cordulus Farm
Xarvio scouting
Agriportal
"

Plant net on parempi  tunnistussovellus kun yksikään tossa listassa oleva vaikka ei ruokaviraston suosittelemissa olekkaan
Uskaltaako sellaista käyttää joka ei ole listalla? Jos vaikka käy samoin kuin riistaseoksien kanssa  ;D ;D :-X
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 553
Vs: Ympäristökorvaus
Mikä noista soveltuu nurmiviljelyyn?
Eikä kielenä ole vinkuintiaanien kyriliset kirjaimet.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Ympäristökorvaus
Mikä noista soveltuu nurmiviljelyyn?
Eikä kielenä ole vinkuintiaanien kyriliset kirjaimet.
Mulle tullee LukenKasKas viljalle ja nurmia ei tartte seuratakkaan.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Ympäristökorvaus
LukeKaskas toimii tietokoneessakin. Lataa vain kännykkäkuvia  sinne. Ja omat havainnot -listalta voi näyttää sinne syötetyt jutut. Eli on helppo osoittaa ohjelman käyttö.

-SS-

K.Kusti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 192
Vs: Ympäristökorvaus
Ei hän tuossa maaperänseuranta jutussa kaikkia peruslohkoja tarvinnut seurata, pari riittää. Paljonko nuo hiili maanäytteet sitten kustantaa?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Ympäristökorvaus
Ei hän tuossa maaperänseuranta jutussa kaikkia peruslohkoja tarvinnut seurata, pari riittää. Paljonko nuo hiili maanäytteet sitten kustantaa?

Joskus osui silmään että 60eur ALV 0% mutta eilen naapuri sanoi, että ainut mainos joka oli silmiin osunut oli 69 alv 0%. Kait noista tekijöistä edes listaa tulisi kesänaikana. Ainakaan seilabin sivuilla ei kuulemma tuollaista mainosteta. Itte en oo tuollaisia vielä kattellut.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Ympäristökorvaus
LukeKaskas toimii tietokoneessakin. Lataa vain kännykkäkuvia  sinne. Ja omat havainnot -listalta voi näyttää sinne syötetyt jutut. Eli on helppo osoittaa ohjelman käyttö.

-SS-
Halpa ja helppo ja on samalla mahdollista nurmiviljelijänkin oppia viljoista jotakin uutta.

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 553
Vs: Ympäristökorvaus
Mikä noista soveltuu nurmiviljelyyn?
Eikä kielenä ole vinkuintiaanien kyriliset kirjaimet.
Mulle tullee LukenKasKas viljalle ja nurmia ei tartte seuratakkaan.

Ehtona on että tilalla on kyseistä kasvia. No jos on pelkkää nurmea niin ei voi kaskas ottaa kun se on viljalle?