Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ympäristökorvaus  (Luettu 2552 kertaa)

MKH

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ympäristökorvaus
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.
Toimiiko se sovellus sulla, mä olen ja sen ladannu mut nyt yritin luoda tiliä niin eipäs onnistu. Jämähtää heti alkuun kun pitäis maa valita.

Härö

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Nämä apit ovat hyvä miina tukien hakijoille, kun ruokavirasto ei suostu kertomaan, mitkä apit kelpaavat tarkastajille. Viljelijä saa valita apin, onnea valintaan. Itse onnistuin lataamaan Basfin xarvion ennen sen katoamista play kaupasta.
Toimiiko se sovellus sulla, mä olen ja sen ladannu mut nyt yritin luoda tiliä niin eipäs onnistu. Jämähtää heti alkuun kun pitäis maa valita.

Viime viikolla uteliaisuutta kokeilin ja silloin ainakin toimi. On tosiaan suomenkielinen versio ja harmi, jos tuota ei enää saa.

Agronautti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eiköhän näistä tule maksulliset versiot, kun saahan jussit tukea näihin miljaaaaardin..

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja just kun myö kävyt opitaan käyttään jotain ni vaihtavatki toiseen,   ja ilmottamatta meille.   hyä ansa hankkia sanktiot.