Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Popup.  (Luettu 5110 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Popup.
Millai vidulla saa pois popup mainoksen jossa mainostetaan jottain SWS Antivirus ohjelmaa?

Kui mää ain olen paras?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Popup.
Millai vidulla saa pois popup mainoksen jossa mainostetaan jottain SWS Antivirus ohjelmaa?



Eikös selaimen asetuksista saa muutettua sitä tilannetta? Ainakin Mozillassa onnistuu.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Popup.
Millai vidulla saa pois popup mainoksen jossa mainostetaan jottain SWS Antivirus ohjelmaa?



Oot sitten saanu koneelles madon....

http://www.google.fi/search?q=SWS+Antivirus+popups+remove&hl=fi

Mitä teetkin niin älä ainakaan mene asentamaan mitään mitä se popuppi ehdottaa!

Aika monimutkaisia on nuo poisto-ohjeet, mutt koita nyt ensin näillä:

Lataa koneellesi valmiiksi http://www.spybotupdates.com/files/spybotsd15.exe ja asenna se, sitten lataa http://noahdfear.geekstogo.com/click%20counter/click.php?id=1

työpöydälle, klikkaa sitä niin purkaa tiedostot smitrem -kansioon

Sen jälkeen kone käyntiin vikasietotilassa (koneen käynnistyessä napsuttele F8 näppäintä niin pääset käynnistysvalikkoon, sieltä vikasietotila) siihen käyttäjäprofiiliin missä tuo mato on. Sitten klikkaat smitrem kansiosta runthis.bat ja anna mennä loppuun. Tuo etsii järjestelmästä ainakin vanhemmat versiot samasta madosta. Ja anna sen winkun oman uudelleenjärjestelyn mennä lopuksi loppuun asti, voi kyllä kestää tovin....

Sitten käynnistät tuon spybotin ja ajat koneen vielä sillä

Pieniä toiveita on jotta noilla lähtee, mutta tätä samaa perhettä tulee aina vaan uusia versioita.

Sitten on paskempi homma jos olet mennyt asentamaan tuon popupin mainostaman mukavirustorjunnan. Sitten on puukotettava rekistereitä tuon googlen linkin ohjeiden mukaan.

Viimeksi muokattu: 15.12.07 - klo:19:17 kirjoittanut Wejjo

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Popup.

Viimeksi muokattu: 15.12.07 - klo:19:07 kirjoittanut Hakamaa

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Popup.
Nuo varoitukset HiJackin käytöstä kannattaa ottaa tosissaan.... voit rampauttaa helposti koko systeemin formatointikuntoon.

Koita nyt ensin noilla mun konsteilla, pitäisi olla turvalliset ohjeet. Ja kerro kuin kävi, olisi hyvä tietää jos tulee sama muilla vastaan.

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Popup.
Nuo varoitukset HiJackin käytöstä kannattaa ottaa tosissaan.... voit rampauttaa helposti koko systeemin formatointikuntoon.

Koita nyt ensin noilla mun konsteilla, pitäisi olla turvalliset ohjeet. Ja kerro kuin kävi, olisi hyvä tietää jos tulee sama muilla vastaan.

Siksi logi täytyykin lähettää ammattilaisille esim. virustorjunta.net

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Popup.
Millai vidulla saa pois popup mainoksen jossa mainostetaan jottain SWS Antivirus ohjelmaa?



Oot sitten saanu koneelles madon....

http://www.google.fi/search?q=SWS+Antivirus+popups+remove&hl=fi

Mitä teetkin niin älä ainakaan mene asentamaan mitään mitä se popuppi ehdottaa!

Aika monimutkaisia on nuo poisto-ohjeet, mutt koita nyt ensin näillä:

Lataa koneellesi valmiiksi http://www.spybotupdates.com/files/spybotsd15.exe ja asenna se, sitten lataa http://noahdfear.geekstogo.com/click%20counter/click.php?id=1

työpöydälle, klikkaa sitä niin purkaa tiedostot smitrem -kansioon

Sen jälkeen kone käyntiin vikasietotilassa (koneen käynnistyessä napsuttele F8 näppäintä niin pääset käynnistysvalikkoon, sieltä vikasietotila) siihen käyttäjäprofiiliin missä tuo mato on. Sitten klikkaat smitrem kansiosta runthis.bat ja anna mennä loppuun. Tuo etsii järjestelmästä ainakin vanhemmat versiot samasta madosta. Ja anna sen winkun oman uudelleenjärjestelyn mennä lopuksi loppuun asti, voi kyllä kestää tovin....

Sitten käynnistät tuon spybotin ja ajat koneen vielä sillä

Pieniä toiveita on jotta noilla lähtee, mutta tätä samaa perhettä tulee aina vaan uusia versioita.

Sitten on paskempi homma jos olet mennyt asentamaan tuon popupin mainostaman mukavirustorjunnan. Sitten on puukotettava rekistereitä tuon googlen linkin ohjeiden mukaan.

En ole mittäänn asentanut. Koetetaan noitakin.


Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Popup.
Spybot jne löysi kaikenlaista. Ei enää vaivaa popupit.
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Popup.
Nuo varoitukset HiJackin käytöstä kannattaa ottaa tosissaan.... voit rampauttaa helposti koko systeemin formatointikuntoon.

Koita nyt ensin noilla mun konsteilla, pitäisi olla turvalliset ohjeet. Ja kerro kuin kävi, olisi hyvä tietää jos tulee sama muilla vastaan.

Elikkäs hyvät ohjeet on. Ad Aware ei löytänyt noita ohjelmia.

Ei ole tähän mennes popannut yhtään kertaa.
Kui mää ain olen paras?

jed

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Popup.
Sää oot käyny liikaa sellasilla xxx sivuilla.  :P
Vaihto firefoksiin vähentää myös kaikenlaista moskaa....

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Popup.
Sää oot käyny liikaa sellasilla xxx sivuilla.  :P
Vaihto firefoksiin vähentää myös kaikenlaista moskaa....

Mä käytän tulikettua, mutta joskus tuntuu jotkut jutut aukeevan vain exploderilla. Siitä huolimatta välttelen exploderia.

Josta tulikin pieneen mieleeni, että kuinkas tuos Widows Visvas tuo tulikettu toimii vai toimiiko ollenkaan? Onko keitsin pili saanu visvan suojattua niin hyvin, jottei toimi muu kuin exploderi?
tethering holes to their concave windings

aisankannattaja

  • Vieras
Vs: Popup.
Sää oot käyny liikaa sellasilla xxx sivuilla.  :P
Vaihto firefoksiin vähentää myös kaikenlaista moskaa....
mulla auttoi myös nämä em ohjeet vaikka en käy xxx sivuilla.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Popup.
Sää oot käyny liikaa sellasilla xxx sivuilla.  :P
Vaihto firefoksiin vähentää myös kaikenlaista moskaa....

Ei johdu xx sivuista. Johtuu norman virustorjunnasta. Se vilkutteli jatkuvasti niitä Kyllä/Ei taulujaan ja yhden
kerran menin vahingossa klikkaamaan Kyllä ja siitä asti tuo popuppi vaivasi.
Voi olla syynä sekin, että Normannin lisenssi pääsi vanhentumaan ja päivitykset jäi jälkeen sen takia.

Avastin asennuksen jälkeen ei ole ollut ongelmia.
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Popup.
Sää oot käyny liikaa sellasilla xxx sivuilla.  :P
Vaihto firefoksiin vähentää myös kaikenlaista moskaa....

Ei johdu xx sivuista. Johtuu norman virustorjunnasta. Se vilkutteli jatkuvasti niitä Kyllä/Ei taulujaan ja yhden
kerran menin vahingossa klikkaamaan Kyllä ja siitä asti tuo popuppi vaivasi.
Voi olla syynä sekin, että Normannin lisenssi pääsi vanhentumaan ja päivitykset jäi jälkeen sen takia.

Avastin asennuksen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

Koneen mukana joskus tuli normanni... Heitin pois ja tilalle fucking and sucking by F-securitate. Just panin uusiksi ja paneminenkin täytyy tehdä tyyliin vanha pois uusi tilalle, ettei vaan pelkästään päivitä... Asentuu paremmin kuulemma sillai. Nelisen vuotta on menny ilman virusongelmia securitaten ansiosta.
tethering holes to their concave windings

jed

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Popup.
Eikö se F-secure ole aika raskas ja kallis.

Mulla on kanssa ollu Avasti jo pitemmän tovin, aika vaivaton käyttää. Kyllä sen normanninkin sai toimimaan, kun pisti ruksit oikein eli siten ettei se halunnut jokaiseen asiaan käyttäjän toimia vaan esti suoraan. Siitäkin on kyllä kokemusta, kun tuli koneen mukana lisenssi.