Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Popup.  (Luettu 5111 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Popup.
Eikö se F-secure ole aika raskas ja kallis.

Mulla on kanssa ollu Avasti jo pitemmän tovin, aika vaivaton käyttää. Kyllä sen normanninkin sai toimimaan, kun pisti ruksit oikein eli siten ettei se halunnut jokaiseen asiaan käyttäjän toimia vaan esti suoraan. Siitäkin on kyllä kokemusta, kun tuli koneen mukana lisenssi.

Emmä ny niin kalliista tiä... Turhempaankin rahaa on tullu syydettyä.
tethering holes to their concave windings

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Popup.
Eikö se F-secure ole aika raskas ja kallis.

Mulla on kanssa ollu Avasti jo pitemmän tovin, aika vaivaton käyttää. Kyllä sen normanninkin sai toimimaan, kun pisti ruksit oikein eli siten ettei se halunnut jokaiseen asiaan käyttäjän toimia vaan esti suoraan. Siitäkin on kyllä kokemusta, kun tuli koneen mukana lisenssi.

Avast on ollut varsin toimiva pakkaus, itsellä 5 koneessa jo vuosia, eikä mitään ongelmia sen kanssa. Huono puoli vähän raskas päivitys, hidastaa vanhempia koneita päivittäessään.

Mutta Avast + vuorotellen skannaus spybotilla ja adawarella silloin tällöin, vuosikausiin ei ole ollut mitään ongelmaa vaikka käytän pelkästään IE selainta

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Popup.
Mä olen käyttänyt Pandaa, kun toi avast ja f-secure eivät tykänneet muutamankin musaohjelman mixdown-toiminnosta. Ikävältä kuullostaa sellainen biisi, jossa alkua tulee muutama kymmenen sekuntia ja sitten joko hiljaisuus tai hirmu kohina. Uudempia en ole kokeillut, voisihan nyt jo toimia. Joka softaahan päivitetään. Mut silloin, kun marisin asioista noihin softataloihin, ei muuta ratkaisua löytynyt.....

Kone on pysynyt puhtaana samoin konstein kuin Wejjollakin.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.