Mä liputan itsenäisyyspäivänä, äitienpäivänä ja juhannuksena. En muulloin, en viitsi ja sitäpaitsi monet liputuspäivät ovat turhia. Enhän minä mitään vappua ala liputtamaan. En minä mikään Sepe sentään ole. 🎅
Liputtaako moni ja jos ei niin miksei. Tarkoitan yleensä liputuspäivinä enkä vain tänään Snelmannin päivänä.
Vajaa 300 euroa näytti maksavan 9 metrinen lipputanko K-raudasta. Ei mooseksen kannata surra sitä, ettei hänellä ole siihen varaa. Turha se hänellä olisi, jos hän käyttäisi sitä vain Putlerin kunniaksi liputtamiseen. Eihän sitä sellaista käyttöä varten ole tarkoitettu, nimittäin jos se lipputanko on pystyssä Suomessa.
Työnnä Mooses pääsi vessanpönttöön sen jälkeen kun olet käynyt kusella ja NAURA. Me kaikki toivomme että vedät kusivettä keuhkoisi ja tukehdut!
Viimeksi muokattu: 13.05.22 - klo:01:55 kirjoittanut mooses
https://www.oikeamedia.com/o1-181400Tuolla hauskoja juttuja,kuten tämä. Huhusaari liputtanut Venäjän lipulla jo vuosia.Sitä kuusta kuuleminen minkä juurella asunto. Sitten se joillekin on surun paikka, kun pelkällä EU lipulla liputetaan