Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Liputus!  (Luettu 3663 kertaa)

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Liputus!
Liputtaako moni ja jos ei niin miksei. Tarkoitan yleensä liputuspäivinä enkä vain tänään Snelmannin päivänä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Liputus!
Mä liputan itsenäisyyspäivänä, äitienpäivänä ja juhannuksena. En muulloin, en viitsi ja sitäpaitsi monet liputuspäivät ovat turhia. Enhän minä mitään vappua ala liputtamaan. En minä mikään Sepe sentään ole. ;D ;D🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Valtraman

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 930
Vs: Liputus!
Mä liputan itsenäisyyspäivänä, äitienpäivänä ja juhannuksena. En muulloin, en viitsi ja sitäpaitsi monet liputuspäivät ovat turhia. Enhän minä mitään vappua ala liputtamaan. En minä mikään Sepe sentään ole. ;D ;D🎅

Kaikki kepulaiset liputtaa vappuna ja pitävät mahtipontisia puheita. ;)

mooses

  • Vieras
Vs: Liputus!
Liputtaako moni ja jos ei niin miksei. Tarkoitan yleensä liputuspäivinä enkä vain tänään Snelmannin päivänä.

Liputtasin Putinille jos mulla oes lipputanko Köyhyyttäni en omista lipputankova. Nyt sitte nuot Eun asettamat pakotteet tekkee sen nottaa ee tuu mulle vielläkää sitä lipputankova Loppuu rahat niin kun varmaan teiltöä muiltaki MItä pitempään aijotte pitää pakotteenne sen varmremmaksi tulle se notta tavan kansalta loppuu pelimerkit.Osta ssiinnä sitte lipputankoja. Naorattaa.

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: Liputus!
Työnnä Mooses pääsi vessanpönttöön sen jälkeen kun olet käynyt kusella ja NAURA. Me kaikki toivomme että vedät kusivettä keuhkoisi ja tukehdut!

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Liputus!
Vajaa 300 euroa näytti maksavan 9 metrinen lipputanko K-raudasta. Ei mooseksen kannata surra sitä, ettei hänellä ole siihen varaa. Turha se hänellä olisi, jos hän käyttäisi sitä vain Putlerin kunniaksi liputtamiseen. Eihän sitä sellaista käyttöä varten ole tarkoitettu, nimittäin jos se lipputanko on pystyssä Suomessa. ;D ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Liputus!
Vajaa 300 euroa näytti maksavan 9 metrinen lipputanko K-raudasta. Ei mooseksen kannata surra sitä, ettei hänellä ole siihen varaa. Turha se hänellä olisi, jos hän käyttäisi sitä vain Putlerin kunniaksi liputtamiseen. Eihän sitä sellaista käyttöä varten ole tarkoitettu, nimittäin jos se lipputanko on pystyssä Suomessa. ;D ;D ;D
Verot ja rahti päälle.Juhannus ja kaatuneiden muistopäivä on ne tärkeimmät liputuspäivät.

mooses

  • Vieras
Vs: Liputus!
Työnnä Mooses pääsi vessanpönttöön sen jälkeen kun olet käynyt kusella ja NAURA. Me kaikki toivomme että vedät kusivettä keuhkoisi ja tukehdut!

Suomessa ollaan niin sinä kouho toemit niin kun Venäjällä Toesin ajattelijat pistädsit häkkiin Ee onnistu Tuallaanen ******* oot Onko joku juottannu sinulle vessanpöntöstä .Etkä tukehtunu .Mikä vahinko oes ollu hyäksi sulle Ketkä kaekki toevoo moosekselle sammaa Onko muita *******etä tuttavapiirissäsi.Vae ootko saannu kusenpäähäs jo sillon kun sinua on tilattu. Mies kun mulukku Suínun oes syytä mennäö lääkäriin ja pika pikaa Toevoton tapaos oot Pojat sannoo notta tuallaanen hönö.Naorattaa

Viimeksi muokattu: 13.05.22 - klo:01:55 kirjoittanut mooses

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Liputus!
tanko löytyy mut naru niiiin huono et ei uutta lippua tullu hankittua ku ei itsenäistä maatakaan..     

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: Liputus!
Kyllä lippu on salkoon vedettynä itsenäisyyspäivänä, veteraanipäivänä ,äitien päivänä, kaatuneiden muistopäivänä, ja juhannuksena, muulloin sukuviiri liehuu tangossa. Ja taitaa olla jo kolmas lippu menossa.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Liputus!
Mä liputan itsenäisyyspäivänä, äitienpäivänä ja juhannuksena. En muulloin, en viitsi ja sitäpaitsi monet liputuspäivät ovat turhia. Enhän minä mitään vappua ala liputtamaan. En minä mikään Sepe sentään ole. ;D ;D🎅

Oikeen hyä homma...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

mooses

  • Vieras
Vs: Liputus!
Työnnä Mooses pääsi vessanpönttöön sen jälkeen kun olet käynyt kusella ja NAURA. Me kaikki toivomme että vedät kusivettä keuhkoisi ja tukehdut!

Onko lippus tännään puolitangossa Naorattaa.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Vs: Liputus!
Minkävärisen lipun Sepe vetää salkoon vappuna? Työkaluin ja tähden kera koristellun punalipunko?


 Entä jeeppi?

Valtraman

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 930
Vs: Liputus!
https://www.oikeamedia.com/o1-181400

Tuolla hauskoja juttuja,kuten tämä. Huhusaari liputtanut Venäjän lipulla jo vuosia.
Sitä kuusta kuuleminen minkä juurella asunto.
Sitten se joillekin on surun paikka, kun pelkällä EU lipulla liputetaan

mooses

  • Vieras
Vs: Liputus!
https://www.oikeamedia.com/o1-181400

Tuolla hauskoja juttuja,kuten tämä. Huhusaari liputtanut Venäjän lipulla jo vuosia.
Sitä kuusta kuuleminen minkä juurella asunto.
Sitten se joillekin on surun paikka, kun pelkällä EU lipulla liputetaan
Sullaki
Suomessa on viellä toestaseksi tua sanan vappaus  Sinullaki Kovasti sitä koetat muilta poes ottaa .Naorattaa.