Karat ja sähköt, oli lievää alijännitettä, varmistettu sähköt ja karoja painettu. Hienosti miltei 12v perille asti ja kop sanoo ku ne lyö. Ensin oli kans että vickers siipi pumppu tosta noin hajos. Tulee löjyä, ei vann tee painetta, pumpaa ympäri. Kone hakki 400, kirkaat öljyt, ja painepuolelle, ennen ventiilit suodatin. Paniikkia, letkutettu nyt 52cc keulapumpusta, hammaspumppu ,sama ei herää, kolmi tie ventiili. nosturi toimii normaalisti. Varo jonka yhteydessä se slip-in cartridge valve on, eli öljyt kiertää vapaasti ilman toimitoa, "aktivointi" se ohjaa öljyä sen männän päälle ja samalla valittu toiminto. Kun mikään ei sitten mikään tapahdu kun painaa tai antaa 12v suoraan ja keloja vaihdettu ristiin rastiin. Pumppu ilman vastusta, öljy kiertää,
https://www.maskinisten.net/userpix/22199_2IMEMO9Q85GK81647582307.jpgAvasin sen ventiilin, aika simppeli, ja puhdistin, piirustuksessa yksi P kanava, 1mm kuristus. Anasin sen m5 kierteillä oleva kuristus, syylinenkö siinä? On meinaan tosi tiukkan näköine reikä. Siinäkö ollut roskako?
Metsänjussi ja muut jotka oiken perillä, se slip in cartridge ventiili, googletapa sitä, tavllisempi mikä vois olettaa ja just nää paine ero vapaa "leijuva" mäntä. Ja tää kone, vickersin vielä tänäpäivän saatavilla olevia palikoista ja jo silloin DIN standardia. Kun nyt viikolla soitettu tosi paljon ympäri, just tämmönen kone josta poksi kärähtänyt, on muutettu anduruoidi pohjaiseksi.