. Antikainen ei ymmärrä että koulutuskeskukset ei lisää sotilaallista kykyä.
Mitä minä juuri luin?
Siis kertokaa mulle, että
MITÄ V1TTUA MÄ JUURI LUIN?
?Koulutuskeskukset eli varuskunnat sisältävät
- varusmiehiä jopa 3 eri ikäluokasta. Mikä on parempi sotilas Suomessa kuin koulutuksensa loppupuolella oleva varusmies, jolla on fyysinen suorituskyky huipussaan, viimeinen tietotaito aseista ja taktiikoista. Kaikki tuoreessa muistissaan. Suomen paras sotilas kantahenkilökuntaa lukuunottamatta !
- kantahenkilökuntaa (kts.edellinen)
- materiaalia : aseita, panoksia, kranaatinheittimiä, ehkä jopa tykistöä. Ajoneuvoja, panssaroituja ajoneuvoja.
-ruokahuollon tarvikkeita.
-viestintäkalustoa, ATK-tarpeistoa. Miinoja. Räjähteitä.
- mahdollisuuden Suomen nopeimpaan Perk:n ylösajoon (perustamiskeskus) ja LKP:n (liikekannallepano) valmisteluun.
KAIKKI TÄMÄ ON SIELLÄ JO VALMIINA !!!
Sepeteuksen väite siitä, että varuskunta ei lisää sotilaallista suorituskykyä alueellaan on ehdottomasti tyhmintä, mitä olen nähnyt kenenkään täällä kirjoittaneen, koskaan.Olen reserviläisenä (nyk.kapteeni) ollut yli 20 kertaa Perk:n eri tehtävissä mukana, nostamassa sekä kiireellisyysluokka 1:n että myös 4:n Perkejä, olen hämmästynyt, miten aikuinen , kertomansa mukaan mukamas armeijan suorittanut mies voi olla noin tietämätön, tyhmä ja ajattelematon. Edes tietoisuus siitä, miksi varuskuntia on sijoitettu ympäri Suomen maan, ei riitä muodostamaan hänelle käsitystä siitä,
minkä lisäarvon sotilaallinen läsnäolo tuo alueelliseen sotilaalliseen kykyyn !Kumpi joukko-osasto on nopeammin paikalla venäläisten suorittaessa nopean iskun pohjois-karjalaiseen kohteeseen, pohjois-karjalainen varuskunta vai Dragsfjärdin ruotsinkielinen joukko-osasto?
Siitari, ylläoleva kommenttisi tulee seuraamaan sinua agronet-ulostelusi loppuun saakka !