Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Samet ja Deutzit  (Luettu 5634 kertaa)

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1570
Samet ja Deutzit
Millaisia ovat? 2000 luvun alkupuolen koneita myydään melko halvalla verrattuna valtamerkkeihin ja tunteja usein melko vähän. Saako osia, onko päteviä korjaajia ja maksaako osat mahdottomasti? Myöhempää jälleenmyynti arvoa en varsinaisesti murehdi jos koneella pääsee 10 vuotta vielä eteenpäin ja 10000 tuntia…. Kun pyynnit on usein 25000-35000 ja tunteja 5000.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Samet ja Deutzit
Millaisia ovat? 2000 luvun alkupuolen koneita myydään melko halvalla verrattuna valtamerkkeihin ja tunteja usein melko vähän. Saako osia, onko päteviä korjaajia ja maksaako osat mahdottomasti? Myöhempää jälleenmyynti arvoa en varsinaisesti murehdi jos koneella pääsee 10 vuotta vielä eteenpäin ja 10000 tuntia…. Kun pyynnit on usein 25000-35000 ja tunteja 5000.

Sameissa meni koneita joskus , muutoin toimiva peli . Deutsit kyllä hyviä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Samet ja Deutzit
K-100nen on tuossa kartanolla läsöttäny vujesta 2008, vuosimalli on -6 ja oli 1900tuntia mittarissa kun ostin sen, tai vaihatin a95 valtralla. Hyvin on pelannu, yhesti oon suunnanvaihtokepin vaihtanu ite ja nyt tuo nostolaite juonittelee. Kahesti on Oulusta korjaaja käyny, mutta ei oo saatu pellaamaan kunnolla. Epääilytä että joku johto on kosketukissa väärään paikkaan.. Parraita konneiitahan ne on,  Vuosituhannen alun konneissa on se puute, että ei o nappikytkintä, tuoss minun konneessa on, tosin niijjen sähköhärpäkkeijjen kans on vähä niin ja näin. Tuossa on nyt tuntie noin 5500. Kyllä mulla silimät kiiluu ainakun näjen vähä ajetun teussin, tiijjä vaikka joku päivä vielä semmosen ostan tai vahatan vaikka tuolla dx 80:sellä

Etelän huolloista en tiijjä, mutta Oulusta se ukkeli tänne ajelee, mutta niin on monella muullaki merkillä. Valtralla löytyy rassaajia likempätä
Elämä on parasta kometiijjaa

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3307
Vs: Samet ja Deutzit
Olen käsittänyt että Deuzit ovat laadukkaita koneita, on vain sellanen marginaalimerkki jota ei keskusliikkeet ole ottaneet myyntiin.Keskollahan se oli yhdessä vaiheessa kun Nuffield /leyland jäi pois ja tilalle sitten tuli deuts ja setori Case sitten kuitenkin jostain syystä tuli keskolle, joka ei sitä pystynyt kuitenkaan myymään" no minulle kylläkin". sen jälkeen sellasta haparoiniaa keskosella kuten aina verkusonnot ym koluaa. Mikähän niillälie nykysin se päämerkki. En ole vaivautunut seuraamaan. deutsi on kyllä ja itsekin jossain vaiheessa oli harkinnasa, olis kyllä ollut syytä tehdä kaupat.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9718
Vs: Samet ja Deutzit
Olen käsittänyt että Deuzit ovat laadukkaita koneita, on vain sellanen marginaalimerkki jota ei keskusliikkeet ole ottaneet myyntiin.Keskollahan se oli yhdessä vaiheessa kun Nuffield /leyland jäi pois ja tilalle sitten tuli deuts ja setori Case sitten kuitenkin jostain syystä tuli keskolle, joka ei sitä pystynyt kuitenkaan myymään" no minulle kylläkin". sen jälkeen sellasta haparoiniaa keskosella kuten aina verkusonnot ym koluaa. Mikähän niillälie nykysin se päämerkki. En ole vaivautunut seuraamaan. deutsi on kyllä ja itsekin jossain vaiheessa oli harkinnasa, olis kyllä ollut syytä tehdä kaupat.

Missäs lie nykyään sellainen Kesko joka myy traktoreita?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Samet ja Deutzit
Olen käsittänyt että Deuzit ovat laadukkaita koneita, on vain sellanen marginaalimerkki jota ei keskusliikkeet ole ottaneet myyntiin.Keskollahan se oli yhdessä vaiheessa kun Nuffield /leyland jäi pois ja tilalle sitten tuli deuts ja setori Case sitten kuitenkin jostain syystä tuli keskolle, joka ei sitä pystynyt kuitenkaan myymään" no minulle kylläkin". sen jälkeen sellasta haparoiniaa keskosella kuten aina verkusonnot ym koluaa. Mikähän niillälie nykysin se päämerkki. En ole vaivautunut seuraamaan. deutsi on kyllä ja itsekin jossain vaiheessa oli harkinnasa, olis kyllä ollut syytä tehdä kaupat.

Missäs lie nykyään sellainen Kesko joka myy traktoreita?

Oulussa se kesko mahtaa myyvvä Teutsia,vai mikä Lantamanne se nykysi on
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1567
Vs: Samet ja Deutzit
Kouvolassa lantamies myy Casea ja Nyykkaria...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9718
Vs: Samet ja Deutzit
^^
^^
Ok, ok !
Mä nyt oon vähän pihalla noista liikkeiden omistuksista, mutta tais konekesko osaksi sulautua hankkijaan (ainakin maatalouskonepuoli) omistajan vaihdoksen yhteydessä. Hankkijan konemyyjinä ainakin huseeraa entiset keskon traktorimyyjät.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3307
Vs: Samet ja Deutzit
ja saatana mitä väliä sillä on missä ne keskoset huseeraan ja raapii pallejaan, nyt olikin kysymys deutsista ja millanen epeli se on.

Piiloairo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Samet ja Deutzit
Kyllä pystyy ehdottomasti suosittelemaan näitä vuosituhannen alun 6 syl"teutseja. Kuormain koneeksi tosi miellyttävä
Ja luotettavaa perus tekniikkaa. Ilmastoinnissa on melkeempä suurimmat ongelmat ollut, ja ei se vieläkään kovin tehokas ole. Tunteja rupeaa kohta olemaan reilut 11000h ja raktori vaan paranee ;D

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4603
Vs: Samet ja Deutzit
ja saatana mitä väliä sillä on missä ne keskoset huseeraan ja raapii pallejaan, nyt olikin kysymys deutsista ja millanen epeli se on.

Onko sulla ikuiset hilloviikot vai mitä jatkuvasti kiukuttelet?

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3307
Vs: Samet ja Deutzit
ja saatana mitä väliä sillä on missä ne keskoset huseeraan ja raapii pallejaan, nyt olikin kysymys deutsista ja millanen epeli se on.

Onko sulla ikuiset hilloviikot vai mitä jatkuvasti kiukuttelet?
Persulla ei sitten ole mitään tietoa Deutzeista, mutta mössöttää pitää tyhjänpäiväsiä. Mitään asiallistahan et tänne ole vielä kirjoitellut, varsinainen kyylä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
Vs: Samet ja Deutzit
oisha se kiva tietää kuka myy sameen osia kun tarve,  doitsiin löytyy punavannevirmasta...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3307
Vs: Samet ja Deutzit
CN keskus mainostelee. Konekorjaamo Marjakangas  monipuolinen ja Kiertokanki com. Eiköös ole niin että tuo Same on yhdistynyt johonkin ja ei ainakaan enää varsin markkinoilla. En tiedä mutta oletan.Kovin uutta tietoa ei löydy mutta deutsi ja same ainakin ovat yhdistyneet.

Viimeksi muokattu: 23.09.21 - klo:20:07 kirjoittanut Viljelijä evp