Vähän näköjään pystyy säätämään. Vielä jos sisumaisesti voisi nostaa johtopyörää kuorman kanssa. Muutoin ilmiö on sama, kuin niin monissa muissakin telastoratkaisuissa. Tuollainen panssarivaunutyyppinen tela vie tietenkin tilaa enemmän pituus- ja korkeussuunnassa, mutta estää enemmän sen maan shokkiaallon murtumista, joka johtaa sukellukseen.
esim.
https://mattracks.co/tracks/3k/Johtopyörä korkeammalla tai vaihtoehtoisesti pienempi johtopyörä on ollut muinoin monen koneen pehmeän paikan ratkaisu. Nyt muoti-ilmiö "pinta-paine" saadaan paremmaksi, kun koko telan pituus on maata vasten. Pieni johtopyörä maanpinnan tasolla aiheuttaa ison nousukulman, jolloin nopeuden kasvaessa ja shokkiaallon amplitudin suurentuessa, aalto murtuu helpommin ja sitten mentiin.
Ja sorkan linkeistä päätellen voi sanoa, että on se hyvä kun jossain muuallakin maailmassa ollaan pihalla, ettei vain pelkästään koskella. Riisin viljelyksestä ei ole kokemusta, joten voihan se olla, että niillä viljelijöillä onkin joku parempi kokemus asiasta.