Nettisivullaan Jorma kertoo olevansa kokoomuslainen. Ja lisää: "Minulla ei ole mitään syytä vastustaa tai kritisoida EU:ta"
Tietenkään ei kritisoi EU:ta. Eihän sitä muuten kokoomuslaiseksi pääsisikään tai pysyisi. 
Tervehdys pitkästä aikaa!
Kritiikkini kohde on valtiopetoksen tehneiden presidentti Koiviston ja silloisen pääministeri Esko Ahon toiminnan kritisointi.
On siis turhaa kritisoida EU:ta, kun rikolliset löytvvät omasta maasta.
Samasta syystä EU:n vastustamiseen ei kenenkään suomalaisen kannata tuhlata aikaa ja energiaa.
Kotisivuni kuohuttivat helmikuussa 2014 Kokoomuksen puoluetoimistossa. Niinpä Satakunnan Kokoomuksen toiminnanjohtaja Simo Heinoa oli pyydetty ojentamaan minua.
Simo soitti ja kertoi kotisivuni kuohuttavan. Sanoin Simolle, että jo on aikakin.
Simo kutsui piirin toimistoon laskiaispullakahville.
Oli selannut Satakunnan maakuntakirjastosta lainaamiani Valtiopäivät-kirjoja noin 13 tuhatta sivua ja skannannut keskeisimmät sivut sähköiseen muotoon pdf:ksi 10 sivun koosteiksi tietokoneeni arkistoon ja tulostanut ja lävistänyt saman tien mappiini.
Rivikansanedustaja Sauli Niinistön kriittisiä eduskuntapuheita olin löytänyt muutaman vuosilta 1992 ja 1993.
Otin mapin mukaani Poriin.
Tunsimme Simon kanssa jo ennestään. Heti kättelyn jälkeen Simo sanoi: -En ymmärrä, miksi olet EU-kriittinen ja -vastainen.
Vastasin, etten olekaan.
Simo oli vastauksestani hämmästynyt ja pyysi kahvipöydän ääreen.
Annoin Simolle mappini, jossa oli päällimmäisinä Niinistön puheita.
Sanoin Simolle, lue tuosta Sauli puheita sillä aikaa, kun juon kahvia.
Hetken kuluttua Simo sanoi: - Jorma, nyt mää ymmärrän sua.
Kotisivullani olevat Kokoomuksen logo - Ruiskaunokki ja Kokoomus -Itsenäisiä ajatuksia oli pyydetty poistamaan. Samoin kaikki luottamustehtäväni Kokoomuksessa.
Jälkeenpäin kuulin, että Lasse Pipinen oli puoluetoimistossa hermostunut kotisivuihini ja oli pyytänyt Simoa ottamaan minuun yhteyttä.
Logon poistin, koska se on Kokoomuksen omaisuutta.
Jos vielä olisin ryhtynyt ehdolle vaaleissa, olisin ottanut saman logon käyttööni, mutta vanhana ja sairaana jätin sihteerin tehtävät enkä samasta syystä enää lupautunut kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi.
Kaksi vuotta sitten kotisivuni lakkasivat toimimasta, jolloin vaihdoin palvelinta. Pikkuhiljaa olen palauttanut tekstejä, kun lopulta pääsin sinuiksi uuden ohjelman kanssa. Luottamustehtäviäni en ole vielä palauttanut. Sen olen kertonut, että olin Kokemäen Kokoomus ry:n sihteerinä 11 vuotta ja Kokoomuksen jäsennumeroni kerron jokaisen sivuni lopputekstissä.
Tässä kooste Niinistön puheita ja vähän muutakin
https://www.jormajaakkola.fi/niiniston-puheita-ja-perustuslakiMinulla on ratkaisu Suomen talousongelmiin.
Sotessa rikotaan perustuslakiin kirjoitettuja kansalaisen perusoikeuksia.
Lue
https://www.jormajaakkola.fi/leikkaukset-vai-oma-raha