Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Traktori testi  (Luettu 21908 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Traktori testi
Tractor power,uusimmassa testattiin kulutuksia.Huonoin oli hmm.. mikäs se olikaan.. MASSEY-FERGUSON ;D ;D Siinä oli kulutus ihan tajuton verrattuna muihin ;D ;D Ja vielä perkiisselillä ;D ;D

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1561
Vs: Traktori testi
Jaa, eikö ole uusin KoneVeisuu vielä porukoille ehtinyt?

Moottoriarvostelu: JD,MF,Valtra,Case, deutz

Veto- ja mäkikisan ykkönen: MF

Casella komeimmat voimakäppyrät muttei kuitenkaan miellyttänyt testaajia ???

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Traktori testi
Kattoikkos vetotehotaulukosta  vetoteho kw/ kulutus l/h ;D ;D
Massikas kun vetoteho kasvaa 10% kulutus kasvoi 25% :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Traktori testi
Tractor power,uusimmassa testattiin kulutuksia.Huonoin oli hmm.. mikäs se olikaan.. MASSEY-FERGUSON ;D ;D Siinä oli kulutus ihan tajuton verrattuna muihin ;D ;D Ja vielä perkiisselillä ;D ;D

***6485:ssä on susiriisseli. Peittosi masseri komiasti jonnepaskan voimassa ja väännössä. ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Traktori testi
Tractor power,uusimmassa testattiin kulutuksia.Huonoin oli hmm.. mikäs se olikaan.. MASSEY-FERGUSON ;D ;D Siinä oli kulutus ihan tajuton verrattuna muihin ;D ;D Ja vielä perkiisselillä ;D ;D

***6485:ssä on susiriisseli. Peittosi masseri komiasti jonnepaskan voimassa ja väännössä. ;D ;D
Tractor poweris oli joku muu massikka,mutta seoli perkiisselilläja se voitti vain kulutukses ;D ;D

Movado

  • Vieras
Vs: Traktori testi
Proto valtra teki pohjakosketuksen   :'(

Egr;n pergele on vaan tunkenu joihinkin moottoreihin  :D ;D ;D hyh hyh

Mutta asiaan tuo jd; turbo ( muuttuva siipinen ) vaikuttaa varmaan vääntöön / kulutukseen ja tuo egr lisää kulutusta.

MF mainos kuulutti tier4 päästö koneet tehdään tulevaisuudessa urea ruiskutuksella niin silloin ei tarvii leikkiä pakokaasujen kierrätyksellä imusarjaan eikä ruiskutusennakkoa tarvii laitaa myöhäiselle > optimoitu poltto-aineen kulutus - pitää vaan leikkiä urealla (urea = kusta ? )

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Traktori testi
Casella komeimmat voimakäppyrät muttei kuitenkaan miellyttänyt testaajia ???

Ikävästi nämä CNH:n vaihteistot syö tehoa. Koneviestin 2000-luvun alun testissä New hollandin 7,5 litranen Powestar piirsi komeimmat käppyrät, mutta silloinkin testaajien perstuntumalla ei moottori tuntunut yhtä hyvältä.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Traktori testi
Tractor power,uusimmassa testattiin kulutuksia.Huonoin oli hmm.. mikäs se olikaan.. MASSEY-FERGUSON ;D ;D Siinä oli kulutus ihan tajuton verrattuna muihin ;D ;D Ja vielä perkiisselillä ;D ;D
Ainahan ne poijjaat sanoo, jottei teho tuu tyhyjästä... Vakiosäätöiset 165,690 ja 5465 menöö omis hommissan melkeinpä jalkahiella, mutta lievästi piristetty (edellinen omistaja ruuvannu/ruuvauttanu) 8130 peittoo nuo toiset selkeesti kulutukses... ainakin, jos tavoitteena on saada poltettua mahdollisimman paljon soppaa aikayksikköä kohti... juoppoo perkeles se on, mutta valmista kyllä tulee kans enemmän.
tethering holes to their concave windings

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: Traktori testi
Casella komeimmat voimakäppyrät muttei kuitenkaan miellyttänyt testaajia ???

Ikävästi nämä CNH:n vaihteistot syö tehoa. Koneviestin 2000-luvun alun testissä New hollandin 7,5 litranen Powestar piirsi komeimmat käppyrät, mutta silloinkin testaajien perstuntumalla ei moottori tuntunut yhtä hyvältä.
tottahan ne ny voimaa vie kun niin palio liikuteltavaa rautaa sisällä ;D. mistä lie johtuu?
tä?!?!

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 260
Vs: Traktori testi
Puma taisi olla tyyliin mallisarjan pienin, muut mallisarjan suurimpia mutta kuitenkin pienempiä kuin Case. Ainakin painojen osalta Puma lähes 2t painavampi kuin pari kevyintä. Saattaa näkyä kaartoympyrässä.
Urea systeemit vois jäädä työkoneista pois, kellekään mitään iloa niistä ole vain lisää kuluja ja elektroniikkaa!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9601
Vs: Traktori testi

MF mainos kuulutti tier4 päästö koneet tehdään tulevaisuudessa urea ruiskutuksella niin silloin ei tarvii leikkiä pakokaasujen kierrätyksellä imusarjaan eikä ruiskutusennakkoa tarvii laitaa myöhäiselle > optimoitu poltto-aineen kulutus - pitää vaan leikkiä urealla (urea = kusta ? )

Kusiliuoksellahan  jo leikitään kuorma-autopuolella. Eräskin Rellu oli kerran ajettu lämpimään halliin ja pian oli haisteltu mikä haisee niin kuselta. No kusipönttö oli jäätynyt ja haljennut ;D. Taisipa olla liian laimeaa kusta silläkertaa ???

Movado

  • Vieras
Vs: Traktori testi
Urea systeemit vois jäädä työkoneista pois, kellekään mitään iloa niistä ole vain lisää kuluja ja elektroniikkaa!

Uudet päästörajat tulee vääjäämättä > tuo urea on siitä hyvä ettei päästöjä tarvitse ottaa huomioon moottorin suunittelussa > voi ottaa kaiken irti > mistä mootorinohjaus muuten tietää mitä sinne urea lootaan ruskutetaan > vaikka kraanavettä?

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Traktori testi
masseri kuskeilla on ureaa... ;D
ja pohjoiset päälle..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26009
  • vastustan
Vs: Traktori testi
Urea systeemit vois jäädä työkoneista pois, kellekään mitään iloa niistä ole vain lisää kuluja ja elektroniikkaa!

Uudet päästörajat tulee vääjäämättä > tuo urea on siitä hyvä ettei päästöjä tarvitse ottaa huomioon moottorin suunittelussa > voi ottaa kaiken irti > mistä mootorinohjaus muuten tietää mitä sinne urea lootaan ruskutetaan > vaikka kraanavettä?
ei pidä paikkaansa... kuorma-autopuoleel scaniois enite vääntöä hevosvoimiin nähden luokassa 300-480 hv. eivätkä käytä ureaa... ureapöntöt varustettava lämmittimillä, muuten jäätyy..... jos urea loppuu, leikataan moottoritehoa melkeen puoleen.....euro 5issa. kyllä hyvän moottorin perusajatus on tehokas palaminen, esim scanialla ja cumminssilla protoja jotka ei tarvi ureaa eikä egr:ää
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Ylivoima puuttuu !
Etteivät itteensä nolais, jättivä Fendtin pois
testiistä   :o

Varion ylivoimaa   8) 8) 8)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)