Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yks pikku juttu  (Luettu 1264 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Yks pikku juttu
Kymmenen vuotta, hyvä, pitäisi autojen sähköistyä.
Jotenkin ajattelisi, jotta nyt pitäsi täysillä puhua ja suunnitella mistä se sähkö tulee.

Ai, olimpas ajattelematon, sehän tulee seinästä tai tolpasta.

Kuvastaa vain sitä taitamattomuutta ja taivaanrannan maalausta,  ainoa taito, mitä nykyhallitus osaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Yks pikku juttu
eiköhä se yks miilu jo siihen saatu valmiiks...

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Yks pikku juttu
Kymmenen vuotta, hyvä, pitäisi autojen sähköistyä.
Jotenkin ajattelisi, jotta nyt pitäsi täysillä puhua ja suunnitella mistä se sähkö tulee.

Ai, olimpas ajattelematon, sehän tulee seinästä tai tolpasta.

Kuvastaa vain sitä taitamattomuutta ja taivaanrannan maalausta,  ainoa taito, mitä nykyhallitus osaa.

No entäs. Mien se tua kepu ja mtk. :D :D

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1066
Vs: Yks pikku juttu
Autokantaa sähköistettäessä alkaa talouksien pääsulakkeet käymään riittämättömiksi. Nopeampaa latausta varten löytyy 3 x 16 A - 3 x 64 A latauslaitteita mutta harvassa taloudessa on edes tämänkokoista pääsulaketta. Sitten jos pääsulakkeita aletaan isontamaan niin seuraava pullonkaula tulee sähkönjakelusta. Juuri kun kaapelit on saatu suurella vaivalla maan alle niin paljonkohan niihin on jätetty reserviä lisäkulutukselle?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Yks pikku juttu
tuo muuten ihan oikein hyvä kysymys.    kun vielä immeiset oppii tekemään leikkinsä etänä niin monella mökillä saattaa tulla uupelo teslansa kanssa.       nooooo, entiset karjatilalliset sit saabi myytä virtaa agrikaatista helpolla.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Yks pikku juttu
Sitten on vielä näkemättä mitä loppujen lopuksi kustantaa korjaus- ja huoltokulut jos autossa on sekä polttomoottori, että sähköinen voimalinja.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Vs: Yks pikku juttu
Eihän tossa mitään ihmeellistä.
Yksinkertainen autoilija, maksut kaksinkertaiset.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Yks pikku juttu
Sitten on vielä näkemättä mitä loppujen lopuksi kustantaa korjaus- ja huoltokulut jos autossa on sekä polttomoottori, että sähköinen voimalinja.
::) ::) ::) ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Yks pikku juttu
Induktiivisten ratkaisujen lisääntyessä, lisääntyy magneettikentistä aiheutuvat terveysongelmat. Sähkömiehillä tätä riskiä on tutkittu. Mutta myös tuo sähkön jakelu tuossa sähköhössötyksessä on hiukan unohtunut.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Yks pikku juttu
Sitten on vielä näkemättä mitä loppujen lopuksi kustantaa korjaus- ja huoltokulut jos autossa on sekä polttomoottori, että sähköinen voimalinja.
Chevy volt tuli 2010 ja Opel Ampera 2011 (sama auto). Eiköhän noista ole tietoa. Amperasta on sanottu, että se on ainoa opel, joka on suunniteltu ja tehty kunnolla. Siinähän on vain sähköinen voimalinja. Akun uhatessa hyytyä polttomoottori alkaa pyörittämään generaattorilla lisää virtaa.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Yks pikku juttu
Sitten on vielä näkemättä mitä loppujen lopuksi kustantaa korjaus- ja huoltokulut jos autossa on sekä polttomoottori, että sähköinen voimalinja.
Chevy volt tuli 2010 ja Opel Ampera 2011 (sama auto). Eiköhän noista ole tietoa. Amperasta on sanottu, että se on ainoa opel, joka on suunniteltu ja tehty kunnolla. Siinähän on vain sähköinen voimalinja. Akun uhatessa hyytyä polttomoottori alkaa pyörittämään generaattorilla lisää virtaa.
Autojen keski-ikä Suomessa on yli 12 vuotta.  Sitten kun tavallinen virtanen auton hankkii alkaa vikojen korjaus kuluttajan laskuun.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.