Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe FabaMappi  (Luettu 4868 kertaa)

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
FabaMappi
Onko joku ottanut tämän käyttöön,vaikuttaa hyvältä. Ne nämä perinteiset lehmäkortitkin saattaa tulevaisuudessa olla historiaa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: FabaMappi
Onko joku ottanut tämän käyttöön,vaikuttaa hyvältä. Ne nämä perinteiset lehmäkortitkin saattaa tulevaisuudessa olla historiaa.

Siementäjä tuloo usein tilattua tuon kautta. Navetalle ja sisällekin printtailen silloin tällöin listat (gromella) joista näköö missä vaiheessa lehmä nyt olikaan, Siis toteutunut poik,siem,od.poik.. Olen yrittänyt vielä kattella valmasta maitotiinyksien tulokset ja kynällä merkinnyt onko tiine vai ei. Parashan se olis, jos sen sais siihen alkuperäiseen mutta ei taida saada. Minä en ainakaan ole opiskellut. Korteista en luovu. Täyttää lääkintöjen merkitsemistä , samoin ellinen antamat lääkkeiden käyttö laput, joten nasevaan ei tartte lain mukaan enää kirjoitella. Tosin nyt on ellitkin kait alkaneet merkitä hoidot nasevaan.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2855
Vs: FabaMappi
Ainakin tällä hetkellä FabaMappi on aika näpärä tietojen selaamisväline kännykällä tai pädillä. Kun Faba mobiilille (jonka osa mappi on) tekee oman pikakuvakkeen kännykän näytölle, niin aukeaa suoraan se etusivu missä Kutsu, Mappi ja verkkokauppalinkki eikä sotke selaimessa auki olevia juttuja.

FabaKutsu muuten toimii tällä hetkellä 7.45 asti siemennyspäivänä.

Tärkeää on huomata että Mappi on katsomiseen, sinne aukeaa tosi nopeasti hyvillä hauilla kaikki lehmäkortit yms, paljon nopeammin kun MM toimii ainakaan kännykällä. Mutta sitä kautta ei siis tietoa tallenneta vaan näyttää tietoja joita on tallennettu MM tai Nasevan tai muuta kautta. Mappi toimii myös ilman verkkoa mutta tiedot toki kannattaa päivittää verkon ääressä aika usein että on kaikki tieto synkronoitu palvelinten kanssa.

Viimeksi muokattu: 14.12.20 - klo:20:05 kirjoittanut antti-x

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: FabaMappi
Faba kutsu palvelu on ollut jo vuosia käytössä ja semmari tilataan ainoastaan sillä. Voi kutsua vaikka iltatarkilla. Faba mappi on myös hyvä apuväline.

Viimeksi muokattu: 15.12.20 - klo:12:24 kirjoittanut AgriAllah

Tranceforming the world

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: FabaMappi
Faba kutsu palvelu on ollut jo vuosi käytössä ja semmari tilataan ainoastaan sillä. Voi kutsua vaikka iltatarkilla. Faba mappi on myös hyvä apuväline.

Mä käytin ennen paljon tekstiviestillä tilaamista. Mutta se palvelu lopetettiin. Käyttäisin varmaan vieläkin jos olis toiminnassa :)  Faba kutsusta tuli ennen vahvistus sähköpostiin. Sen lähetys on kait lopetettu. Ekan kerran kun huomasin soitin "hädissäni" tilauspalveluun ja varmistin.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: FabaMappi
Faba kutsu palvelu on ollut jo vuosi käytössä ja semmari tilataan ainoastaan sillä. Voi kutsua vaikka iltatarkilla. Faba mappi on myös hyvä apuväline.

Mä käytin ennen paljon tekstiviestillä tilaamista. Mutta se palvelu lopetettiin. Käyttäisin varmaan vieläkin jos olis toiminnassa :)  Faba kutsusta tuli ennen vahvistus sähköpostiin. Sen lähetys on kait lopetettu. Ekan kerran kun huomasin soitin "hädissäni" tilauspalveluun ja varmistin.

On se vahvistus edelleen olemassa, joku päivitys tjsp. heitti mullakin sen pois päältä. Asetuksista saa uudelleen päälle.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: FabaMappi
Faba kutsu palvelu on ollut jo vuosi käytössä ja semmari tilataan ainoastaan sillä. Voi kutsua vaikka iltatarkilla. Faba mappi on myös hyvä apuväline.

Mä käytin ennen paljon tekstiviestillä tilaamista. Mutta se palvelu lopetettiin. Käyttäisin varmaan vieläkin jos olis toiminnassa :)  Faba kutsusta tuli ennen vahvistus sähköpostiin. Sen lähetys on kait lopetettu. Ekan kerran kun huomasin soitin "hädissäni" tilauspalveluun ja varmistin.

On se vahvistus edelleen olemassa, joku päivitys tjsp. heitti mullakin sen pois päältä. Asetuksista saa uudelleen päälle.

Ok. Kiitti !

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: FabaMappi
Pelkällä Minun Maatilallani pärjätty. Lehmäkorttejakaan ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä, eikä niitä edes tule.
Mystinen kesälaatumies

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2855
Vs: FabaMappi
Pelkällä Minun Maatilallani pärjätty. Lehmäkorttejakaan ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä, eikä niitä edes tule.

Joo itsekin luovuin korteista 5 vuotta sitten. Ja se Mappi on tosiaan hyvä jos haluaa tosi nopeasti saada kännykän näytölle about ne tiedot joita vanhoilla lehmäkorteilla oli. En itsekään paljoa käytä.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: FabaMappi
Pelkällä Minun Maatilallani pärjätty. Lehmäkorttejakaan ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä, eikä niitä edes tule.

Joo itsekin luovuin korteista 5 vuotta sitten. Ja se Mappi on tosiaan hyvä jos haluaa tosi nopeasti saada kännykän näytölle about ne tiedot joita vanhoilla lehmäkorteilla oli. En itsekään paljoa käytä.
Minkä hintaisen MM:n tuo vaatii?Itsellä ei ole kuin eläinilmoituksiin soveltuva versio.FabaMapissa taas näkyy kaikki,Nasevaan merkityt tiedot ja penkistä mobiililla menneet sorkkatiedot.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: FabaMappi
Pelkällä Minun Maatilallani pärjätty. Lehmäkorttejakaan ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä, eikä niitä edes tule.

Joo itsekin luovuin korteista 5 vuotta sitten. Ja se Mappi on tosiaan hyvä jos haluaa tosi nopeasti saada kännykän näytölle about ne tiedot joita vanhoilla lehmäkorteilla oli. En itsekään paljoa käytä.
Minkä hintaisen MM:n tuo vaatii?Itsellä ei ole kuin eläinilmoituksiin soveltuva versio.FabaMapissa taas näkyy kaikki,Nasevaan merkityt tiedot ja penkistä mobiililla menneet sorkkatiedot.

Eikö se sitten kuulu halvimpaan versioon? Olen luullut omistavani halvimman version, mutta kyllä mulla  Faba mappi siinäkin on.  Tosin on se tullut pistettyä läppärin suosikkeihin jo aiemmin Faban sivuilta. Tuolla taitaa olla enemmän ominaisuuksia kuin itse olen edes tiennyt. Mutta puhelinta en oo oppinut käyttämään oikein kuin puhumiseen. Lukuglasit on aina kateis , toisin kuin läppärin vierestä.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2855
Vs: FabaMappi
Pelkällä Minun Maatilallani pärjätty. Lehmäkorttejakaan ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä, eikä niitä edes tule.

Joo itsekin luovuin korteista 5 vuotta sitten. Ja se Mappi on tosiaan hyvä jos haluaa tosi nopeasti saada kännykän näytölle about ne tiedot joita vanhoilla lehmäkorteilla oli. En itsekään paljoa käytä.
Minkä hintaisen MM:n tuo vaatii?Itsellä ei ole kuin eläinilmoituksiin soveltuva versio.FabaMapissa taas näkyy kaikki,Nasevaan merkityt tiedot ja penkistä mobiililla menneet sorkkatiedot.

Joo itsellä on vähän kaikki kilkkeet mitä MM:ään voi saada eli ehkä sitä kautta siellä on vähän kaikki mahdollinen. Jos on kevein versio MM niin sitten Mappi on varmaan olennaisempi ja suhteessa laajemmin tiedoin.

Mappihan ei käsittääkseni maksa ainakaan tällä hetkellä mitään.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: FabaMappi
jääkö net tiedot jonnekin?   jos känny putoaa kouruun tms.                     ittiä ei moiset kyllä kiinnosta mut jos tuloo pakolliseks joskus..

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: FabaMappi
jääkö net tiedot jonnekin?   jos känny putoaa kouruun tms.                     ittiä ei moiset kyllä kiinnosta mut jos tuloo pakolliseks joskus..

Kyllä ne on talles tuolla palvelussa.