Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehmienjälkeinen elämä  (Luettu 29106 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: Lehmienjälkeinen elämä
"Vaatia eeuun muuttamaan suhtautumista venäjään . Irlanti tuottaa maitoa liikaa ja lisää tuotantoaan , suurin osa maidosta menee vientiin ."

 mä en näe mitään syytä alkaa kumarrella ryssää vaikka mun maitotili hiukan sakkas tämän takia

Noin minäkin sanoin pakotteiden voimaan tulon aikaan. Ja sanon vieläkin, mutta kalliiksi on tullut ja silti Putin jatkaa kukkoiluaan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lehmienjälkeinen elämä
"Vaatia eeuun muuttamaan suhtautumista venäjään . Irlanti tuottaa maitoa liikaa ja lisää tuotantoaan , suurin osa maidosta menee vientiin ."

 mä en näe mitään syytä alkaa kumarrella ryssää vaikka mun maitotili hiukan sakkas tämän takia

Noin minäkin sanoin pakotteiden voimaan tulon aikaan. Ja sanon vieläkin, mutta kalliiksi on tullut ja silti Putin jatkaa kukkoiluaan.

Muista miten yks tuottaja uhos et venäjä polvilleen pakotteilla eikä muualta kuin lännestä saa venäjä elintarvikkeita .
Venäjä ei ole polvillaan , vielä .
https://yle.fi/uutiset/3-10632309
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

taapero

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Lehmienjälkeinen elämä
Alkuperäiseen kysymykseen "Lehmienjälkeinen elämä" minä myin emot ja lypsylehmät viime vuonna pois, eloon toimintansa kehittäjille ja laajentajille. Tämän vuoden alussa aloitin yhteistyön toimintaansa kehittävän ja tehostavan tilan kanssa, olen nyt heidän hiehon kasvattaja. Entisten tuotanto tilojen muutos uusille eläimille onnistui pienin kustannuksin ja ovat kohtuu toimivat. Työmäärä väheni huomattavasti, kolotukset ja kivut ovat helpottaneet joten särkylääkkeet pölyyntyvät lääkekaappiin. Unen määrä on lisääntynyt eikä ole kiirus aamulla ... näin mennään muutama vuosi eteenpäin ja sitten joku muu viljelee tiluksia ja minä pistän repun selkää ja lähen katsomaan mailmaa uudelta kantilta. Muutos oli hyppy tavallaan tuntemattomaan mutta kun pyysin apuja viisammilta ( ei pro...) , laskeskeltiin asioita ja katseltiin eri suunnista  niin homma näytti järkevältä kaikin puolin. Olen nyt tyytyväinen uusiin kuvioihin.

Viimeksi muokattu: 12.12.20 - klo:02:15 kirjoittanut taapero

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Lehmienjälkeinen elämä
ja tuossa kait parasta se pehmeä lasku uuteen.    ja kun vielä omaan tahtiin saa tehtä tuon niiin parasta kaikille.            ei ala päätä kivistään turhaan.