• Tavallinen aihe

Aihe 4*4 lava-auto automaattilaatikolla  (Luettu 6735 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19559
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Isuzu varikolla viikonverran , ehkä . Laturi ja jarru ongelmaa . Autovuokraamosta sain Fordin 2,2 lava-auton automaatti laatikolla . Epäilytti vähäsen mitenkä jaksaa mutta hyvin pisteli . Täysautomaatti ja "manuaali" eli S puolella saa pykäliä vaihdella melkein manuaalisti . Minkälainen kestävyys noilla on ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Viljelijä evp

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 917
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
rangeri? jos on, niin mootori on sitten ISO ???

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19814
  • vastustan
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Isuzu varikolla viikonverran , ehkä . Laturi ja jarru ongelmaa . Autovuokraamosta sain Fordin 2,2 lava-auton automaatti laatikolla . Epäilytti vähäsen mitenkä jaksaa mutta hyvin pisteli . Täysautomaatti ja "manuaali" eli S puolella saa pykäliä vaihdella melkein manuaalisti . Minkälainen kestävyys noilla on ?
ropasikkos  sää itekki joskus niiden jarrujen kanssa  :o :o :o :o

mutta kyllähän tuo hirvittää kun mersun pakussaki 1,6 litrainen moottori :o :o :o :o

Viimeksi muokattu: 12.06.20 - klo:22:23 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19559
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Isuzu varikolla viikonverran , ehkä . Laturi ja jarru ongelmaa . Autovuokraamosta sain Fordin 2,2 lava-auton automaatti laatikolla . Epäilytti vähäsen mitenkä jaksaa mutta hyvin pisteli . Täysautomaatti ja "manuaali" eli S puolella saa pykäliä vaihdella melkein manuaalisti . Minkälainen kestävyys noilla on ?
ropasikkos  sää itekki joskus niiden jarrujen kanssa  :o :o :o :o

mutta kyllähän tuo hirvittää kun mersun pakussaki 1,6 litrainen moottori :o :o :o :o

Annas olla toi jatkuva nokkiminen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53341
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
eiköhä nuo jonkin satatonnia kestä..    riippuen tietty käytöstä.       onko isuzun huolto millä tasolla?    viikossa teköö aika ison rempan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19559
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
eiköhä nuo jonkin satatonnia kestä..    riippuen tietty käytöstä.       onko isuzun huolto millä tasolla?    viikossa teköö aika ison rempan.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Siellä on muitakin autoja huollossa . Osiakin pitää odottaa . huoh . Nokkia oikein .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Selailin keväällä nettiautosta rangereita harrastuksen vuoksi. Vm -12-18. Automaatteja oli aika vähän, mutta pisti silmään että yhdessä ilmoituksessa ajettu n+200tkm, vaihdettu laatikko. Jotenkin tuli mieleen että ostaisinko?

Paalari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 592
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Täällä Navara (190hv / 450nm) tosin kovalla laatikolla, johtuen siitä että on 3tn kärryn veturina.
Tuossa hommassa epäilyttää automaatin kestävyys.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19814
  • vastustan
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
eiköhä nuo jonkin satatonnia kestä..    riippuen tietty käytöstä.       onko isuzun huolto millä tasolla?    viikossa teköö aika ison rempan.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Siellä on muitakin autoja huollossa . Osiakin pitää odottaa . huoh . Nokkia oikein .
eikö sinun kannattaisi ajaa mersulla, kuitenkin ammattimainen ote huoltoon kun siellä käy taksit ja välkkyautot... tartte viikkoo yhen jarruremontin kanssa värkätä :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19559
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
eiköhä nuo jonkin satatonnia kestä..    riippuen tietty käytöstä.       onko isuzun huolto millä tasolla?    viikossa teköö aika ison rempan.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Siellä on muitakin autoja huollossa . Osiakin pitää odottaa . huoh . Nokkia oikein .
eikö sinun kannattaisi ajaa mersulla, kuitenkin ammattimainen ote huoltoon kun siellä käy taksit ja välkkyautot... tartte viikkoo yhen jarruremontin kanssa värkätä :o :o :o :o
Kuulekkun ei ne kokoviikkoo sitä laita . Hyvällä korjaamolla on viikkojen jonot . Aika on varattu keskiviikkoon mutta lataamattomalla autolla mitään tee ja vara-auto on joten vien sen huomenna jono jatkoksi . ABS jarrujen ilmaaminen vähän heikkoo mutta ammattilainen tekee sen koneella paremmin joten samantien menee sekin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19559
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Täällä Navara (190hv / 450nm) tosin kovalla laatikolla, johtuen siitä että on 3tn kärryn veturina.
Tuossa hommassa epäilyttää automaatin kestävyys.
samaa kanssa ajattelin . Yllättävän hyvin se kärryä kiskoo , on nimittäin "manuaali" vaihteet myös S puolella toimii siis et vaihteet voi valita .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8135
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Moottorin iskutilavuus ja auton omamassa. Nuo kun ovat isoja, kaikki on paremmin. Kun rautaa on ympärillä ja pyörivä rauta on vahvaa, vääntöpiikit kestetään paremmin. Teholla ei väliä. On vaikka se 20 heppaa. Käytännön esimerkkinä raktori.

Jos kirpussa on 1.1 litran tiisseli kuritettuna 600 hv ja vääntöä 1000 nyyttonia, joku paikka antaa periksi. Oli tomaatti tai keppi.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8001
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
ABS-jarrujen ilmaaminen...  :o  ;D Pyörännavan tuntumassa yksi kehärissa ja anturi...

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2260
  • Pölhöjen pölhö
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Vähän Mopomiestä rivien  välistä kompaten...

Eikös 4*4 lava-auton, varsinkin jos siihen tahtoo automaagiloodan, pitäis olla Kemppari, F 250/350 Voorti tai sitten Rotke..?

Ja olis ihan messevä vetää isompaakin kärriä.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8135
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Vähän Mopomiestä rivien  välistä kompaten...

Eikös 4*4 lava-auton, varsinkin jos siihen tahtoo automaagiloodan, pitäis olla Kemppari, F 250/350 Voorti tai sitten Rotke..?

Ja olis ihan messevä vetää isompaakin kärriä.

Nyt on kompattava kokonaan.

Hauska juttu, kun kiitokilpuriin laittaa sen puolentoista tonnin koukulle maksimit perään, niin tuntuisi kuin joku kohta räjähtäisi. Isoon mötkäleeseen kun laittaa saman kärryn perään, niin tuskin huomaa.

Et jos oikeen meinaa vedellä painavaa kärryä päivittäin, niin kyllä se joku rami on mukava. Tosin ei nuo hiluxikaliiperitkään huonoja ole.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.