• Tavallinen aihe

Aihe Miljardi euroa  (Luettu 4635 kertaa)

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 735
  • Johtaja Turhapuro
Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoillessaan.

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

Rakkine

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1146
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Miljardi euroa
Vihervassareille miljardi on pikkuraha nykyisellään, tai sit ne vaan ei oikein tajua rahan arvoa. Vihervassari luulee että yksi miljardi on vähemmän rahaa kuin 100 miljoonaa.  Hallitus kevytmielisesti jakelee miljardeja sinne sun tänne.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8165
Vs: Miljardi euroa
Vihervassareille miljardi on pikkuraha nykyisellään, tai sit ne vaan ei oikein tajua rahan arvoa. Vihervassari luulee että yksi miljardi on vähemmän rahaa kuin 100 miljoonaa.  Hallitus kevytmielisesti jakelee miljardeja sinne sun tänne.

 :o

https://youtu.be/x86gVvSK2n0?t=87
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25416
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoillessaan.

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9547
Vs: Miljardi euroa
Tiemaksuja peritään muistaakseni 8 kertaa yli sen, mitä liikenneväyliin sijoitetaan takaisin. Jossain on niin iso aukko, ettei sitä voi rahalla tukkia.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25416
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Miljardi euroa
Tiemaksuja peritään muistaakseni 8 kertaa yli sen, mitä liikenneväyliin sijoitetaan takaisin. Jossain on niin iso aukko, ettei sitä voi rahalla tukkia.
Varmaan .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

TPS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Miljardi euroa
Vippirahaa on helppo jakaa. Vihreiden motiivithan tiedämme muutenkin.

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 735
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoillessaan.

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

carhu

  • Vieras
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 735
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D
Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

carhu

  • Vieras
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D
Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???

No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. :D :D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22556
  • vastustan
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D
Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???

No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. :D :D
sorkikselle ja turhapurolle nyt ens alkuun, ne  sitten ohjaa niitä uuteen osoitteeseen kun kerran niin pontevasti väittää uudenmaan elättävän muuta maata ;D ;D ;D ;D

niinkä tämä aloituskin,  hesalainen saa tukea kun hyppää julkiseen ajoneuvoon, maalla kun ihminen hyppää ajoneuvoon niin alkaa valtio saamaan rahaa noin 75% per litran hinta

että kuka tässä elättää ketä ;) :D ;D 8)

Viimeksi muokattu: 31.05.20 - klo:20:23 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

carhu

  • Vieras
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D
Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???

No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. :D :D
sorkikselle ja turhapurolle nyt ens alkuun, ne  sitten ohjaa niitä uuteen osoitteeseen kun kerran niin pontevasti väittää uudenmaan elättävän muuta maata ;D ;D ;D ;D

niinkä tämä aloituskin,  hesalainen saa tukea kun hyppää julkiseen ajoneuvoon, maalla kun ihminen hyppää ajoneuvoon niin alkaa valtio saamaan rahaa noin 75% per litran hinta

että kuka tässä elättää ketä ;) :D ;D 8)

Niinpä juuri.Maalaeset net elättää kaupunkilaisija,ee net muuten saa ruakaa. Se käö niin kun sille rommaanin hevoselle,että juuriki kun se oppi olemaan syämättä niin se kuoli näläkään. :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25416
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D
Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???

No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. :D :D
sorkikselle ja turhapurolle nyt ens alkuun, ne  sitten ohjaa niitä uuteen osoitteeseen kun kerran niin pontevasti väittää uudenmaan elättävän muuta maata ;D ;D ;D ;D

niinkä tämä aloituskin,  hesalainen saa tukea kun hyppää julkiseen ajoneuvoon, maalla kun ihminen hyppää ajoneuvoon niin alkaa valtio saamaan rahaa noin 75% per litran hinta

että kuka tässä elättää ketä ;) :D ;D 8)

Niinpä juuri.Maalaeset net elättää kaupunkilaisija,ee net muuten saa ruakaa. Se käö niin kun sille rommaanin hevoselle,että juuriki kun se oppi olemaan syämättä niin se kuoli näläkään. :D :D

Etelä elättää pohjoista . Kyllä se pitäis tietää . Ihmeellisiä teorioita taas mutta pärjäämme paremmin ilman pohjoista .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37111
Vs: Miljardi euroa
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.

Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoil

Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.

Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.

En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. :D :D
Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???

No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. :D :D
sorkikselle ja turhapurolle nyt ens alkuun, ne  sitten ohjaa niitä uuteen osoitteeseen kun kerran niin pontevasti väittää uudenmaan elättävän muuta maata ;D ;D ;D ;D

niinkä tämä aloituskin,  hesalainen saa tukea kun hyppää julkiseen ajoneuvoon, maalla kun ihminen hyppää ajoneuvoon niin alkaa valtio saamaan rahaa noin 75% per litran hinta

että kuka tässä elättää ketä ;) :D ;D 8)

Niinpä juuri.Maalaeset net elättää kaupunkilaisija,ee net muuten saa ruakaa. Se käö niin kun sille rommaanin hevoselle,että juuriki kun se oppi olemaan syämättä niin se kuoli näläkään. :D :D

   Kyll' on köyhät jutut.