Vihervassareille miljardi on pikkuraha nykyisellään, tai sit ne vaan ei oikein tajua rahan arvoa. Vihervassari luulee että yksi miljardi on vähemmän rahaa kuin 100 miljoonaa. Hallitus kevytmielisesti jakelee miljardeja sinne sun tänne.
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoillessaan. Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Tiemaksuja peritään muistaakseni 8 kertaa yli sen, mitä liikenneväyliin sijoitetaan takaisin. Jossain on niin iso aukko, ettei sitä voi rahalla tukkia.
Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoillessaan. Turhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.05.20 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.
Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .
Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.
Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.05.20 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista.
Lainaus käyttäjältä: carhu - 31.05.20 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.05.20 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???
Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:12:30Lainaus käyttäjältä: carhu - 31.05.20 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.05.20 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät.
Viimeksi muokattu: 31.05.20 - klo:20:23 kirjoittanut icefarmer
Lainaus käyttäjältä: carhu - 31.05.20 - klo:12:58Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:12:30Lainaus käyttäjältä: carhu - 31.05.20 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.05.20 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. sorkikselle ja turhapurolle nyt ens alkuun, ne sitten ohjaa niitä uuteen osoitteeseen kun kerran niin pontevasti väittää uudenmaan elättävän muuta maata niinkä tämä aloituskin, hesalainen saa tukea kun hyppää julkiseen ajoneuvoon, maalla kun ihminen hyppää ajoneuvoon niin alkaa valtio saamaan rahaa noin 75% per litran hintaettä kuka tässä elättää ketä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 31.05.20 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: carhu - 31.05.20 - klo:12:58Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:12:30Lainaus käyttäjältä: carhu - 31.05.20 - klo:12:24Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 31.05.20 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 30.05.20 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: Turhapuro - 30.05.20 - klo:10:15Aika vähäisellä summalla on Ohisalo valmis tukemaan isojen kaupunkien joukkoliikennettä, vain miljardi euroa ja sekin kuudelle kaupungille. Pelkästään Helsinki tarvitsisi jo tuon verran että ilmastotavoitteet ei vaarantuisi.Onneksi tämä kilometripohjainen liikenteen verotusmalli on etenemässä hyvää vauhtia ja maksumiehiksi ovat joutumassa ne jotka paljon teitä tarvitsee ja aiheuttaa ilmastonmuutosta autoilTurhapuro ei ymmärrä että ympäristöystävälliseen metroon Helsingissä pitää ostaa lippu mutta maalaiset saa hyödyntää pääkaupunkiseudun teitä ilmaiseksi vaikka ne on maksanu aivan saatanasti maan hankintoineen ja eritasoliittymineen paikallisille, meikäläisen kaltaisille suurveron maksajille.Jonkin sortin tiemaksu vois olla paikallaan sillä edellytyksellä että ne rahat käytettäisiin teihin ja parempiin autoihin . Sivukulmilla olevat valtiontiet surkeissa kunnossa . Ne pitäis yksityistää .Tuo on kyllä totta, ei pääkaupunkiseudun kuuluisi rahoittaa pikkukuntien teitä laisinkaan.Helsinki ja pääkaupunkiseutu toimii tavallaan maksumiehenä kahteen kertaan, ensin rahoitetaan pikkukuntien tiet joissa kulkee muutama auto päivässä. Sitten rakennetaan pikkukunnista tänne muuttaville uudet tiet ja kulkuyhteydet, tulevaisuudessa kumpaankin ei rahat riitä.En minnoo tiennykkää notta Helssinki seutu net nuoki laskut maksaa. Mihin noita laskuja voe lähettää. Tähän saakka nuot tienhoitomaksut on menny omasta pussista. Sekö ei ole vieläkään selvinnyt sulle että Uusimaa elättää muuta maata???No ee.Mihin net saa laskut laettaa jos kerran elättäät. sorkikselle ja turhapurolle nyt ens alkuun, ne sitten ohjaa niitä uuteen osoitteeseen kun kerran niin pontevasti väittää uudenmaan elättävän muuta maata niinkä tämä aloituskin, hesalainen saa tukea kun hyppää julkiseen ajoneuvoon, maalla kun ihminen hyppää ajoneuvoon niin alkaa valtio saamaan rahaa noin 75% per litran hintaettä kuka tässä elättää ketä Niinpä juuri.Maalaeset net elättää kaupunkilaisija,ee net muuten saa ruakaa. Se käö niin kun sille rommaanin hevoselle,että juuriki kun se oppi olemaan syämättä niin se kuoli näläkään.