Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä  (Luettu 8091 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
ja sinä et?   mutta aatteleppa kun alkaa paskaa jakaa ni mitä siitä ansaittee?      kuten tuo sorkan valehtelu..

No issä olen valehdellut ? Itse levität perätöntä tietoa ammattitaidostani .  >:( >:( >:( >:(
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7102
  • karkki vai keppana?
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
ei sit tullu laitettua siihen rakentamaasi häkkiin?    mutta mitä ite katellu noita hoitajia niin aika rauhallisesti pitää elikon kanssa touhuta ettei tule vahinkoja...   mut hessuhan rälläköi verille asti!          onneks  suomessa on päijänteen länsipuolella tuo järkikansa!   ja tämähän on VAPAA SANA OSIO!!!!    ei joku evp tahi sorkkis mikään webbari ole!
Ja saatana . Äläs kirjoita paskaa . Koska mää olen verille ajanut . Valkoviiva paiseet pitää avata verille saakka et ne puhdistuu .

Kylvää sinappia maanparannuskasviksi . Voi mikä ääliö .

Tämäkö on kehu ammattitaidosta :o
pessimisti ei pety!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
ja miä EN ole laskuja jättänny maksamatta.   toisin kuin sorkkis kollekoilta " kuullu"..

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
ja miä EN ole laskuja jättänny maksamatta.   toisin kuin sorkkis kollekoilta " kuullu"..

Enkä minä ole verille ajanut kuten sinä väität enkä saatanan vatipää katkaise koipia . Mää teen telineeseeni parannukset jos se sitä kaipaa ja toi venttiili voi joskus olla avuksi .

Ihmettelen vaan jollet ammattimiestä sinne saa jos kolme vuotta olleet hoitamatta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9735
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
ja miä EN ole laskuja jättänny maksamatta.   toisin kuin sorkkis kollekoilta " kuullu"..

Enkä minä ole verille ajanut kuten sinä väität enkä saatanan vatipää katkaise koipia . Mää teen telineeseeni parannukset jos se sitä kaipaa ja toi venttiili voi joskus olla avuksi .

Ihmettelen vaan jollet ammattimiestä sinne saa jos kolme vuotta olleet hoitamatta .
No eihän tuo nyt pitkä aika ole 3 vuotta. Mulla oli väliä 18vuotta. Tosin pari kertaa tilasin välillä mutta ei vaan näkynyt. Hinkkasin sitten itte. Ihan hyvin se oli asiakassuhde säilynyt vaikka olikin tuon verran aikaa vierähtänyt. Lupaili tulla taas viimeistään 18v päästä, jos hengis ollaan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
ja miä EN ole laskuja jättänny maksamatta.   toisin kuin sorkkis kollekoilta " kuullu"..

Enkä minä ole verille ajanut kuten sinä väität enkä saatanan vatipää katkaise koipia . Mää teen telineeseeni parannukset jos se sitä kaipaa ja toi venttiili voi joskus olla avuksi .

Ihmettelen vaan jollet ammattimiestä sinne saa jos kolme vuotta olleet hoitamatta .
No eihän tuo nyt pitkä aika ole 3 vuotta. Mulla oli väliä 18vuotta. Tosin pari kertaa tilasin välillä mutta ei vaan näkynyt. Hinkkasin sitten itte. Ihan hyvin se oli asiakassuhde säilynyt vaikka olikin tuon verran aikaa vierähtänyt. Lupaili tulla taas viimeistään 18v päästä, jos hengis ollaan.

Kyllä se vähän pitkä aika on . Keskimäärin parsinavetta asiakkaat hoitaa kaks kertaa vuodessa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: Hakki Pilke OH60 nopeutusventtiilin kytkentä
mistä näkee hoitotarpeen sorkassa?    itellä joskus lekurilta kyselly kun sattuu käymään,   ( harvoin käykin )     elukka ei arista eikä vaihtele asentoa ja sorkan kasvu on hyvän muotoisen näköinen ja liikkuu reilusti laitumelle mennessä.        noilla riteereillä en ole kutsua käyttänny koska viimeeksikin vain kahella oli hieman kierrettä, ( poistettuja jo ) ja tuntui että turhaan elikoita pukissa kiusata kun ei rällä hetkeä pitempään soinut kellään.       parsi on karkeaa petonia ja se syö kasvua aika hyvin.             ite en noita kumimattoja välitä,  kun oon nähny millasia sorkkia niillä aikaseks..