Tasapuolisuuden nimissä odotan ensi viikolla ylenkanavilta kunnon ryökytystä punikille, kuten tällä viikolla persut sai fasismijutusta. Noin viikon uutiset voi pilkata punikkia koko jakson ja keksiä siittä samanlaisia paskoja vitsejä kuten persuista. Politiikkaradion ärsyttävä toimittajaämmä voi käsitellä ja ihmetellä tätä radikaalivasemmiston riehumista koko jakson, kuten persuja tälläviikolla. A-studioon Lii ainakin pitäis ottaa piinata kunnolla, kuten persuja tällä viikolla. Tämä ainakin pitäis ensi viikol tapahtuu, jotain tasoa pitäis olla kun yleveroa kerätään.
Kiusata Liitä? Tässä on sellainen pieni, mutta selkeä ero, että Li välittömästi tuomitsi asian ja totesi, että tuollainen ei käy laatuun. Jos ei olisi itse erpnnut, niin olisi lähtenyt mononkuva persuksissa tämä Diletantti. Jussi taas teki mitä?
Li ei kyllä välittömästi tuominnut, vaan oli siinä vuorokausen mittainen hiljaisuus asiassa. Sitten kehtasi tämä Miska-boy vielä valehdella että EN SE MINÄ OLLUT, vaan joku muu mun tililläni. VITHU MITÄ PASKAA.
JA sit sä täällä vielä puolustelet, noita kommareita. Li on itsekin tunnustanut kommunisti olevansa.
Kyllä sitä näköjään osataan vihapuhe, itsevasiassa uhkailupuhe vasemmistossa, ja vaarallisempi puhetyyli kuin persuissa.
Hallituksessa on opetusministerinä kommunisti, se ei näytä ketään huolestuttavan.