Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Husku  (Luettu 6266 kertaa)

Rakkine

  • Vieras
Vs: Husku
Syynä voi olla myös pienkonebensa. Tutulla leikkas saha kiinni, käytti pienkonebensaa, ja huoltomiehelle vei tutkittavaksi, niin tämä totesi ettei kone ollut saanut tarpeeksi voitelua. Pienkonebensa konerikon syynä. Huoltomies sanoi että pienkonebensa ei voitele tarpeeksi hyvin, pitäisi itse lisätä öljyä sekaan tai käyttää itse sekoitettua, joten välttäkää sitä pienkonebensaa, ettei sahat säry.

Kosti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: Husku
Ei ollu pienkonebensaa eikä vanhaakaan seosta, sen verran palaa kahteen mieheen bensaa ettei montaa päivää pienimmillänkään kannu kestä. Huoltomies sano kun katteli että varmaan kiertokangen alapään laakerista lähteny tavaraa liikkeelle, männän välissä ollu rautaa.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1517
Vs: Husku
Syynä voi olla myös pienkonebensa. Tutulla leikkas saha kiinni, käytti pienkonebensaa, ja huoltomiehelle vei tutkittavaksi, niin tämä totesi ettei kone ollut saanut tarpeeksi voitelua. Pienkonebensa konerikon syynä. Huoltomies sanoi että pienkonebensa ei voitele tarpeeksi hyvin, pitäisi itse lisätä öljyä sekaan tai käyttää itse sekoitettua, joten välttäkää sitä pienkonebensaa, ettei sahat säry.
Kaikki sahat pitäisi säätääkin uudelleen kun vaihtaa normi pensiinistä alkylaattipensaan . Alkylaatissa on vähemmän pohua .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Husku
uutet sahat säätää ite kun antaa aikaa siihen.   ainakii tilhi teköö sen..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3376
Vs: Husku
Suuttimien säätö,,, laiha seos kun yritetään niitä kierroksia saada tappiin.Kun säätää niitä yläkierroksia niin täysillä kierroksilla pitäsi hiukan  "nelistää" eli röpöttää. ja kaasua painaessa pieni savu mutta äreesti kierroksia.Mutta bensa öljy seos myös kohdillaan ja 98.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Husku
kiva kun ei kaikkia sahoja ite pysty säätään..   ei ole laitetta.   avainta ei tartte..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3376
Vs: Husku
Tuon ikästä huskua  lie pystyy säätään ja jos käy kuivana niin jumahtaa .Ite yhen kerran tein virheen kun otin kierroksia yli sallitun.öölit ok kyllä mutta niin vain jumahti.No ei siinä  mitään, uusi mäntä ja hiukan hiontaa niin oli kuin uusi. Nii eihän nää hommat sorkkikselta onnistu, hän uusii kalvoja ja ampiakselin stefoja jos saha käy huonosti.Josksu se hoonaus ja uusi mäntä on hyvä homma.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2524
  • Etelä-Karjala
Vs: Husku
Ei oo 550 säätöruuveja
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Kosti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: Husku
550 alusta asti autotune, säätö onnistuu vaan pajalla töpseli kiinni. Eikä oo kyllä käyntihäiriöitä ollu kun yhen kerran, ja se oli myös viimenen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Husku
siinä vaan oli taas huono tuuri.    nooo, jos osat löytyy halvalla ni ei ku päristämään..   tai varalle..

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Husku
Syynä voi olla myös pienkonebensa. Tutulla leikkas saha kiinni, käytti pienkonebensaa, ja huoltomiehelle vei tutkittavaksi, niin tämä totesi ettei kone ollut saanut tarpeeksi voitelua. Pienkonebensa konerikon syynä. Huoltomies sanoi että pienkonebensa ei voitele tarpeeksi hyvin, pitäisi itse lisätä öljyä sekaan tai käyttää itse sekoitettua, joten välttäkää sitä pienkonebensaa, ettei sahat säry.

Huskqvarnan merkkihuolto sanoi minulle, että Nesteen pienkonebensa on jostain syystä liian laihaa. Pitäisi lisätä kympin kannuun 0,7 desiä öljyä. Näin sitten teinkin ja kun Nesteen bensat loppuivat niin siirryin Aspeniin, jota suosittelivat. Tai heidän kokemus oli, että Aspenin jäljiltä ei ole toistaiseksi tullut kiinnileikkautumisia.

Ollaan käytetty pienkonebensaa jostain 2000-luvun alkupuolelta. Nytkin hain 70 litran potin. On niitä sahoja leikannut kiinni, mutta vaikea sanoa mikä on ollut bensan osuus, kun ikää ja käyttöäkin on ollut.

550 pelannut kohta viisi vuotta ihan ok. Ei ollut ihan alkupään sahoja joissa kai Huskin tyyliin oli vähän kaikenlaisia vikoja.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Husku
Syynä voi olla myös pienkonebensa. Tutulla leikkas saha kiinni, käytti pienkonebensaa, ja huoltomiehelle vei tutkittavaksi, niin tämä totesi ettei kone ollut saanut tarpeeksi voitelua. Pienkonebensa konerikon syynä. Huoltomies sanoi että pienkonebensa ei voitele tarpeeksi hyvin, pitäisi itse lisätä öljyä sekaan tai käyttää itse sekoitettua, joten välttäkää sitä pienkonebensaa, ettei sahat säry.

Huskqvarnan merkkihuolto sanoi minulle, että Nesteen pienkonebensa on jostain syystä liian laihaa. Pitäisi lisätä kympin kannuun 0,7 desiä öljyä. Näin sitten teinkin ja kun Nesteen bensat loppuivat niin siirryin Aspeniin, jota suosittelivat. Tai heidän kokemus oli, että Aspenin jäljiltä ei ole toistaiseksi tullut kiinnileikkautumisia.

Ollaan käytetty pienkonebensaa jostain 2000-luvun alkupuolelta. Nytkin hain 70 litran potin. On niitä sahoja leikannut kiinni, mutta vaikea sanoa mikä on ollut bensan osuus, kun ikää ja käyttöäkin on ollut.

550 pelannut kohta viisi vuotta ihan ok. Ei ollut ihan alkupään sahoja joissa kai Huskin tyyliin oli vähän kaikenlaisia vikoja.

Vielä kerran . Nykyiset 2-t öljyt enää karstota . Ihan hyvin voi laittaa öljyä lisää bensaan tai itse tehty seos pikkusen vahvempi .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .