Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen  (Luettu 5952 kertaa)

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
 
 
Ruuan ravinnepitoisuus on jo nyt heikko verrattuna 50 vuoden takaiseen tilanteeseen, ihan pelottaa mitä nämä tutkijat suunnittelevat. Mahantäytettä voi varmaan kehitellä vaikka puuselluloosasta, mutta ei se hyvää ja terveellistä ruokaa ole.
[/quote]
Mikä sen on pienentänyt ? ???
[/quote]

Kysyt Hessu asiaa, jonka varmasti tiedät.
Sinä ja minä tiedetään miltä kotona paistettu leipä maistui.
Se ei ollut mitään "neljän viljan leipää", viljan kuorista leivottua, vaan oman pellon viljasta tehtyä kunnon leipää.
 Nyt hypermarketeissa myydään noin 200 erilaista leipälaatua, joista itse voin ostaa ehkä 3-4 laatua.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
 
 
Ruuan ravinnepitoisuus on jo nyt heikko verrattuna 50 vuoden takaiseen tilanteeseen, ihan pelottaa mitä nämä tutkijat suunnittelevat. Mahantäytettä voi varmaan kehitellä vaikka puuselluloosasta, mutta ei se hyvää ja terveellistä ruokaa ole.
Mikä sen on pienentänyt ? ???
[/quote]

Kysyt Hessu asiaa, jonka varmasti tiedät.
Sinä ja minä tiedetään miltä kotona paistettu leipä maistui.
Se ei ollut mitään "neljän viljan leipää", viljan kuorista leivottua, vaan oman pellon viljasta tehtyä kunnon leipää.
 Nyt hypermarketeissa myydään noin 200 erilaista leipälaatua, joista itse voin ostaa ehkä 3-4 laatua.
[/quote]

Lidllistä luomuruisleipää.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
 
 
 
 
 
Kysyt Hessu asiaa, jonka varmasti tiedät.
Sinä ja minä tiedetään miltä kotona paistettu leipä maistui.
Se ei ollut mitään "neljän viljan leipää", viljan kuorista leivottua, vaan oman pellon viljasta tehtyä kunnon leipää.
 Nyt hypermarketeissa myydään noin 200 erilaista leipälaatua, joista itse voin ostaa ehkä 3-4 laatua.
[/quote]

Lidllistä luomuruisleipää.
[/quote]

Sopii sinulle naislauman elätykseen.
Samaan tarkoitukseen ne mainostamasi Suomen halvimmat kauraryynit.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen

 
 
 
 
Kysyt Hessu asiaa, jonka varmasti tiedät.
Sinä ja minä tiedetään miltä kotona paistettu leipä maistui.
Se ei ollut mitään "neljän viljan leipää", viljan kuorista leivottua, vaan oman pellon viljasta tehtyä kunnon leipää.
 Nyt hypermarketeissa myydään noin 200 erilaista leipälaatua, joista itse voin ostaa ehkä 3-4 laatua.

Lidllistä luomuruisleipää.
[/quote]

Sopii sinulle naislauman elätykseen.
Samaan tarkoitukseen ne mainostamasi Suomen halvimmat kauraryynit.
[/quote] ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
Minä olen luullut notta puolan kohtalo sinetöitiin stalinin ja hitlerin välillä ja samalla suomi kuului venäjälle. Ranskikset ja britit suunnitteli retkikuntaa suomen avuksi ( tai ruotsin malmikentille ) eikä stalini halunnut tulla osapuoleksi liittoutumaa vastaan ja lopetti sodan kun voitettavaa oli vähemmän kuin mahdollista hävittävää.
Norja ja Ruotsi kielsivät läpikulun noille joukoille , olisiko maailmanhistoria kirjoitettu toisin jos olisivat sallineet .
Sakujen ja Japanilaisten suurin munaus oli haastaa Usa sotaan . Isomaa joka kerran aiemmin auttanut Eurooppaa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65360
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
niinpä.   missä muualla olis nuita resurseja tuottaa tuollasia materiaalia tuhottavaks?     kun miettii kuin paljon sakut upotti meren pohjaanki,   silti riitti sotan jälkeen rojuja jopa suomen maaseutulle..

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
olikos sulla oksa joku kysymys mulle täs joskus taanoin?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen

Mikä sen on pienentänyt ? ???

Lyhykäisesti siirtyminen tehoviljelyyn, kasvimyrkkyjen ja keinolannotteiden käyttöön. Myös happojen käyttö rehunsäilönnässä on ollut myrkkyä maan mullassa elävälle elämälle.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19939
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen

Mikä sen on pienentänyt ? ???

Lyhykäisesti siirtyminen tehoviljelyyn, kasvimyrkkyjen ja keinolannotteiden käyttöön. Myös happojen käyttö rehunsäilönnässä on ollut myrkkyä maan mullassa elävälle elämälle.

Maitohappokäyminen muodostaa happoa itsessään. Ihmisen vatsassa on mittalasillinen suolahappoa, ihan luonnollista.

Antisemitismi nähtävästi poistaa viimeisenkin kyvyn osata matematiikan, fysiikan ja kemian perustietämystä.

-SS-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65360
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
oli oli..  miun vaan kerettävä vääntää se sulle tuonne...   uotappa..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65360
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
sori soots!    miä sekotin nuitten saakelin miljuunien lainauksien takia siut voortiin.     no ei kait tuo sattunna kovasti,   vanhuus ei tuu yksin...   valitettavasti!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
Minä olen luullut notta puolan kohtalo sinetöitiin stalinin ja hitlerin välillä ja samalla suomi kuului venäjälle. Ranskikset ja britit suunnitteli retkikuntaa suomen avuksi ( tai ruotsin malmikentille ) eikä stalini halunnut tulla osapuoleksi liittoutumaa vastaan ja lopetti sodan kun voitettavaa oli vähemmän kuin mahdollista hävittävää.
Norja ja Ruotsi kielsivät läpikulun noille joukoille , olisiko maailmanhistoria kirjoitettu toisin jos olisivat sallineet .
Sakujen ja Japanilaisten suurin munaus oli haastaa Usa sotaan . Isomaa joka kerran aiemmin auttanut Eurooppaa .
Juu, jossitella ww2 voi moneen suuntaan, mutta akselivallat olis hävinneet vaikka mitä olisivat tehneet jos vasta puolena on usa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen

Mikä sen on pienentänyt ? ???


Lyhykäisesti siirtyminen tehoviljelyyn, kasvimyrkkyjen ja keinolannotteiden käyttöön. Myös happojen käyttö rehunsäilönnässä on ollut myrkkyä maan mullassa elävälle elämälle.
Maitohappokäyminen muodostaa happoa itsessään. Ihmisen vatsassa on mittalasillinen suolahappoa, ihan luonnollista.

Antisemitismi nähtävästi poistaa viimeisenkin kyvyn osata matematiikan, fysiikan ja kemian perustietämystä.
-SS-
Entäs suvakkius ja ikä vähentääkö se luetun ymmärtämistä?

 Mielestäni hervasti ei kirjoita ihmisen vatsata mitään, vaan maan eliöistä, onhan se ymmärrettävää jos maahan laitetaan muurahaishappoa tai kunnon satsi peittaus, torjunta, home, kasvunsäde ja ties mitä lannoitetta niin saattaa siinä joku mato, pieneliö, pikkulintu saada turpiinsa.

Varmaan asiasta on olemassa tilastokin? 

Viimeksi muokattu: 10.01.20 - klo:11:15 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen

Mikä sen on pienentänyt ? ???

Lyhykäisesti siirtyminen tehoviljelyyn, kasvimyrkkyjen ja keinolannotteiden käyttöön. Myös happojen käyttö rehunsäilönnässä on ollut myrkkyä maan mullassa elävälle elämälle.

Kannattaa syä luomuruokaa. Meikäläinen käytännössä 75% luomua.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65360
Vs: Jo Churchill ennusti keinolihan keksimisen
ja 25%   paskaa...