Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pirkka pekka yllättää..  (Luettu 7785 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
Vs: pirkka pekka yllättää..
ja ylen mukaan vanhoisdta sketseistä tehty poliisille ilmoituksia.      voi pyhä perce millasta porukkaa!!!   ja sittn kait ristallikii saa toosatvn touhuista kans syytteen?     kyllä on immeisillä pieni pili!!!!                           oikeita suvakkeja!

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: pirkka pekka yllättää..
Ihmettelen sitä, että Petelius pyysi ensin saamelaisilta anteeksi, mutta alkoi sitten nuukailemaan anteeksipyyntöjensä kanssa. Pitäisi muka mennä Peteliuksen luokse vastaanottamaan hänen anteeksipyyntönsä.

Entä matkakulut? Korvaako Petelius ne? Turha luulo.

Tehotonta meininkiä. Miksei Petelius nöyrry pyytelemään oikein kunnolla julkisesti anteeksi? Marja-Liisa Kirvesniemeltäkin voisi pyytää anteeksi.

Sellaista se on. Kun pitäisi alkaa pyytelemään oikein oikeasti anteeksi ja kunnolla, niin koko touhu hyytyy ja Pirkka-Pekka aloittaa venkoilemisen. >:(
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: pirkka pekka yllättää..
Peteliuksen pitäisi pyytää anteeksi sitäkin, että nälvi Sepeä.

https://www.youtube.com/watch?v=3CMoSTVgMNw
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: pirkka pekka yllättää..
Peteliuksen pitäisi myös pyytää anteeksi lennonjohtajilta, että  heidän ammattia voi harjoittaa vaikka yksinkertaiset mannet. Ja myös mitsulta, että coltin pakoputki olisi muka liian alhaalla ja polttaa posken jos alle könyää.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Rakkine

  • Vieras
Vs: pirkka pekka yllättää..

Viimeksi muokattu: 22.11.19 - klo:21:29 kirjoittanut Rakkine

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26069
  • vastustan
Vs: pirkka pekka yllättää..
Nyt kun pää on avattu, onkin mielenkiintoista nähdä millaista pelleilyä tästä vielä tulee. Sitähän se on. Pelleilyä. Tällä hetkellä "kattokaa toi löi mua" -buumi on vallassa. Eli kaikesta tehdään someilmiöitä. Ja kaikki tykkää.

Näissä kasarikomedioissa on ivailtu monien eri ihmisten kustannuksella. Vaikkakin nunnukat ja mustalaisukot ovatkin niitä muistetuimpia. Jokainen voi itse pähkäillä, onko noissa stereotypioissa perää.

Niinkuin hyvien herrojen nokikeppi. Paukku joutuu nousemaan haudasta pyytelemään anteeksi. Vai olikos sittenkin niin, että nokikepillä oli sen verran hyvä itsetunto ja ymmärrys, ettei välittänyt paskaakaan tästä leimasta. Ja se pekka ja pätkä. Voi kauhistus.

Jollekin komediaviittuilu voi olla silmienkin avaus. Jos huomaa, että oma käyttäytyminen on  juuri tuollaista, kuin sketsissä kuvaillaan, niin miettiä asiaa tarkemmin. Jos tuntee, että tuollainen minä olen, niin olisi sitten ylpeä siitä mitä on. Jos tuntee, että ei haluaisi olla tuollainen, niin pitäisikö muuttaa omia toimintatapoja.

Kyseessä on mielensäpahoittajien valitusvyöry, joka tänä päivänä on niin helppoa julkaista maailmalle. Tällainen joka asiasta poraaminen on niin vitu tyhmää ja lapsellista.
mehän voimme miettiä olisiko petelius täällä pyytelemässä anteeksi jos olisi moottoripolkupyörämanneista erehtyny sketsin tekemään ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: pirkka pekka yllättää..
Peteliuksen pitäisi pyytää anteeksi sitäkin, että nälvi Sepeä.

https://www.youtube.com/watch?v=3CMoSTVgMNw

Aake vois pyytä anteeksi Lampisen Sampolta.
Multa ei tarvitse pyytää anteeksi, mä kestän huumorin. Aaken ja Pirkka-Pekan huumori on niin kökköä. Ei edes naurata. Heikki Kinnunen osaa huumorin. Nykynäyttelijöistä Martti Suonsalo on ykkönen.

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: pirkka pekka yllättää..
Kyllä Inger Nilsson vielä hengissä on, mutta oli vielä lapsi kun näytteli ja sanat "asetettiin suuhun".  ;D

Muistan kun tämä sarja pyörii SVT4:sella, 90-luvun alkupuolella.  :D   https://www.youtube.com/watch?v=021gIuSmCDQ

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1515
Vs: pirkka pekka yllättää..
Nyt kun pää on avattu, onkin mielenkiintoista nähdä millaista pelleilyä tästä vielä tulee. Sitähän se on. Pelleilyä. Tällä hetkellä "kattokaa toi löi mua" -buumi on vallassa. Eli kaikesta tehdään someilmiöitä. Ja kaikki tykkää.

Näissä kasarikomedioissa on ivailtu monien eri ihmisten kustannuksella. Vaikkakin nunnukat ja mustalaisukot ovatkin niitä muistetuimpia. Jokainen voi itse pähkäillä, onko noissa stereotypioissa perää.

Niinkuin hyvien herrojen nokikeppi. Paukku joutuu nousemaan haudasta pyytelemään anteeksi. Vai olikos sittenkin niin, että nokikepillä oli sen verran hyvä itsetunto ja ymmärrys, ettei välittänyt paskaakaan tästä leimasta. Ja se pekka ja pätkä. Voi kauhistus.

Jollekin komediaviittuilu voi olla silmienkin avaus. Jos huomaa, että oma käyttäytyminen on  juuri tuollaista, kuin sketsissä kuvaillaan, niin miettiä asiaa tarkemmin. Jos tuntee, että tuollainen minä olen, niin olisi sitten ylpeä siitä mitä on. Jos tuntee, että ei haluaisi olla tuollainen, niin pitäisikö muuttaa omia toimintatapoja.

Kyseessä on mielensäpahoittajien valitusvyöry, joka tänä päivänä on niin helppoa julkaista maailmalle. Tällainen joka asiasta poraaminen on niin vitu tyhmää ja lapsellista.
mehän voimme miettiä olisiko petelius täällä pyytelemässä anteeksi jos olisi moottoripolkupyörämanneista erehtyny sketsin tekemään ;) :D ;D 8)
https://www.youtube.com/watch?v=19qOlNqbjXs

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: pirkka pekka yllättää..
Nyt kun pää on avattu, onkin mielenkiintoista nähdä millaista pelleilyä tästä vielä tulee. Sitähän se on. Pelleilyä. Tällä hetkellä "kattokaa toi löi mua" -buumi on vallassa. Eli kaikesta tehdään someilmiöitä. Ja kaikki tykkää.

Näissä kasarikomedioissa on ivailtu monien eri ihmisten kustannuksella. Vaikkakin nunnukat ja mustalaisukot ovatkin niitä muistetuimpia. Jokainen voi itse pähkäillä, onko noissa stereotypioissa perää.

Niinkuin hyvien herrojen nokikeppi. Paukku joutuu nousemaan haudasta pyytelemään anteeksi. Vai olikos sittenkin niin, että nokikepillä oli sen verran hyvä itsetunto ja ymmärrys, ettei välittänyt paskaakaan tästä leimasta. Ja se pekka ja pätkä. Voi kauhistus.

Jollekin komediaviittuilu voi olla silmienkin avaus. Jos huomaa, että oma käyttäytyminen on  juuri tuollaista, kuin sketsissä kuvaillaan, niin miettiä asiaa tarkemmin. Jos tuntee, että tuollainen minä olen, niin olisi sitten ylpeä siitä mitä on. Jos tuntee, että ei haluaisi olla tuollainen, niin pitäisikö muuttaa omia toimintatapoja.

Kyseessä on mielensäpahoittajien valitusvyöry, joka tänä päivänä on niin helppoa julkaista maailmalle. Tällainen joka asiasta poraaminen on niin vitu tyhmää ja lapsellista.
mehän voimme miettiä olisiko petelius täällä pyytelemässä anteeksi jos olisi moottoripolkupyörämanneista erehtyny sketsin tekemään ;) :D ;D 8)
https://www.youtube.com/watch?v=19qOlNqbjXs

No voi höh.

Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: pirkka pekka yllättää..
Kummeli - Aziz The Combat Fighter https://www.youtube.com/watch?v=4AAX_wFvPAg

Kummelin porukalle ehdottomat VANKEUSTUOMIOT jotka kärsittävä IRAKISSA. Rinne & Hutisalo voivat henkilökohtaisesti käydä saattamassa vangit Lähi-Itään ja pyytää samalla anteeksi typeriä pirkkalaisiamme.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26069
  • vastustan
Vs: pirkka pekka yllättää..
Kummeli - Aziz The Combat Fighter https://www.youtube.com/watch?v=4AAX_wFvPAg

Kummelin porukalle ehdottomat VANKEUSTUOMIOT jotka kärsittävä IRAKISSA. Rinne & Hutisalo voivat henkilökohtaisesti käydä saattamassa vangit Lähi-Itään ja pyytää samalla anteeksi typeriä pirkkalaisiamme.
juristeilta on kyllä pikkujoulut peruttu, sen verran tässä nyt aukes työtilaisuuksia niin syyttäjien kuin syytettyjenki puolella ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: pirkka pekka yllättää..
Narinkkatorilla sytytellään pian kirja- ja filmirovioita joissa Ohisalo, Rinne ym. käyvät lämmittelemässä käsiään. Siinäpä tekemistä, hyvä päivä voisi olla vaikka 6.12.

Jos tuo Kummelien vankilasiirto ei onnistu, Suomen irakilaiset voisivat sitten vaikka kivittää koko Porkkanaryhmän Kansalaistorilla. :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
Vs: pirkka pekka yllättää..
tosiaan kyllä nyt ppp sohaisi sellasta pesää että kait jo alkannu katumaan mitä tuli möläytettyä.      ja tuo huumorin paremmuus ja taso on kyllä niiiiin veteen piirrettyä.      kun kattelee nuita nykyhuumori ohjelmia niin ei voi kuin ihmetellä.