Lainaus käyttäjältä: PelleH - 18.11.19 - klo:16:03Vw konsernin kaasuautoja myydään tällä kertaa hyvin,vuoden kaasut mukaan. Ruotsista on tuotubi-fuel Volvoja ihan perkuleesti,eikä tommonen V70 hirmu kalliskaan ole. Onhan noita kaasuautoja maailmallaollut jo vuosikymmenet. Vanhat trukitkin pelas nestekaasulla(moottorikaasu) jo 70 luvulla. Bensalla hetki lämmiteltiinvaan. En tiedä oliko kaasussa eroa mutta ainakin pulloventtiilit oli erilaisia.Moottorikaasun tuolla jo mainitsitkin . Nestekaasulla toimivia autoja ja trukkeja oli -70 luvulta lähtien . Valtio laittoi homman dieselverolle (tai joku muu vero ) joten kiinnostus hiipui .
Vw konsernin kaasuautoja myydään tällä kertaa hyvin,vuoden kaasut mukaan. Ruotsista on tuotubi-fuel Volvoja ihan perkuleesti,eikä tommonen V70 hirmu kalliskaan ole. Onhan noita kaasuautoja maailmallaollut jo vuosikymmenet. Vanhat trukitkin pelas nestekaasulla(moottorikaasu) jo 70 luvulla. Bensalla hetki lämmiteltiinvaan. En tiedä oliko kaasussa eroa mutta ainakin pulloventtiilit oli erilaisia.
eiks saksassa ole nuita tilakohtasia kaasulaitoksia montakii? ainkoinaan jossain ollu joku juttukii.. ois se kiva ajella tojolla pelkän pierun voimalla, mut kaasariversioon ei kait tuokaan satu?
Ei mennyt ihan putkeen toi linkitys mutta eikös pienillä investoinneilla saa reaktorin maatilan käyttöön .
juuu, ja kaikille heppa jolla karauttaa töihin, harrastuksiin, ostoksille ja matkoille. ei autoa tartte suomessa kukaan. pysyy vaan kiltisti kotona.